Sari la conținut

alex_balea84

Membru
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Dristor
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535
  • Numar Moto
    B-15-GZX

alex_balea84's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In august am comis-o eu (l-am pupat pe unu' in poponeata cu motorul) din motive putine si simple (prostie si neatentie). Am capatat o fractura de clavicula si 2 coaste fisurate si ca urmare a chemarii ambulantei un dosar penal pentru accident cu victima(eu). Pana in ziua de azi dosarul nu a trecut pe la procuror pentru NUP. Ce vreau sa zic este ca nu e neaparat necesar sa o dai in judecata ca sa tina minte, din ce am inteles se poate ajunge pana la 1 an cu solutionarea unui dosar banal ca al meu, deci daca tu mai tergiversezi un pic procedura o s-o pui pe drumuri pentru dovada de permis mult si bine.
  2. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    S-au cumparat! Comenzile sunt cele originale de Virago, in configuratia de fabrica. Au fost montate pe o comunista bricolata, de aici tija de comanda a schimbatorului altfel.
  3. Sunt si eu posesor de XV535 si vreau sa aduc si eu cateva completari. Eu am 178cm si 120kg, Virago535 pe care il am nu are comenzi avansate si nici sea modificata. Din lipsa de bani nu am facut decat 3000km cu ea in cele 2 sezoane de cand o am. Seaua nu mi s-a parut inconfortabila decat pe autostrada, unde lipsa unor miscari mai serioase in curbe ma omora. Comenzile mi se par excelente pentru oras dar la drum lung ar merge macar un set suplimentar pe crashbar ca sa stai confortabil in linii drepte. Ca si putere inca nu mi se pare lenes, repreizele de acceleratie pana la 80-90kmh sunt mai mult decat multumitoare. Viteza maxima atinsa de mine a fost 160kmh dar am mentinut-o doar 5 secunde pentru ca era deja prea deranjant curentul de aer. Despre EN500 nu stiu nimic deci nu ma bag.
  4. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Pentru toti cei care ar putea sa pateasca ca mine: Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Problema era iminenta dar din lipsa de bani si ignoranta am tot amanat rezolvarea si prin urmare m-am trezit in intersectie cu maneta libera. Am tras pe margine si dupa ce m-am injurat singur nu am avut ce-i face decat sa ma duc la munca cu metroul cu casca in mana. Un coleg de forum mi-a povestit ca si el a patit asta dar cum nu am vazut pe aici nici un post cu tema asta povestesc eu. Cablul costa 8 euro deci nu este o problema dar ma lasase undeva iar eu o vroiam acasa daca urma sa stea 2 saptamani pana ce vine piesa. Asa ca urmand indrumarile colegului "buldozerul" am mers la un magazin de biciclete si am luat un cablu de frana si un surub gaurit la fantastica suma de 5 lei, am scos cablul vechi, l-am bagat pe cel nou dupa ce am dat pe interiorul camasii cu wd40 si l-am trecut prin parghia de la ambreiaj blocandu-l cu surubul, care nu incape in interiorul tablei ambutisate dar lasat afara nu freaca in nimic si isi indeplineste rolul. Am facut 30 km fara nici o problema si eu zic ca ma va tine pana la venirea noului cablu fara discutie. Cablul de bicicleta cel mai gros este pe jumatate fata de cel original deci nu se pune problema de al folosi decat ca o solutie de iesit din criza. Cel mai probabil cei mai patiti stiau ce am povestit eu aici dar pentru altii ca mine e bine de stiut mai ales daca o patesti undeva pe drum.
  5. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Legat de avertizorul de nivel: La modelul cu rezervor doar sub sa nu exista 2 sorburi distincte ci un sorb jos si o teava cu un senzor pana la nivelul de rezerva. In momentul in care se ajunge la acel senzor el taie alimentarea pompei de benzina si aprinde un bec rosu aflat in al patrulea loc al becurilor martor din bord un la restul e un capac orb. Cand comuti pe rezerva se reia alimentarea pompei de benzina. Asta am citit si eu pe Wikianswer si cel ce a dat raspunsul parea ca stie ce zice. Dupa ce au bagat al doilea rezervor au trecut pe sistemul pe care il stim toti, cu 2 sorburi pt ca au intalnit probleme electrice cu cel anterior. In ceea ce priveste consumul eu sunt la partea de sus : 8,5-9 in Bucuresti, 6 in afara. Caut un service care sa imi regleze amestecul pe fiecare carburator in functie de noxe dar inca nu am gasit. Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb. Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI!
  6. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic.
  7. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Frate ai grija de ea ca e mina de aur la consumul asta. Felicitari! Referitor la rezerva ai doua posibilitati: fie plonjorul de la electrovalva este blocata, fie teava care ar trebui sa dea nivelul rezervei s-a desprins si atunci suge direct de pe fund.
  8. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Se vorbea de capacitate rezervor. Si eu am citit in carte ca ar fi 13, cu 2,5 litri rezerva. Mie nu imi functioneaza robinetul(sau ma rog solenoidul), raman fara benzina de ajung sa o imping dar nu intra sub nici o forma mai mult de 9,8 litri. Pentru cei cu mai multa experienta si cu putina rabdare se da problema: Virago XV535, motociclist de 120kg, trafic urban intens (Bucuresti), consum mediu 9L/100km.Care este metoda de coborare a consumului? Exista vreun service care sa faca reglajul de aer in functie de noxe? Faza cu bujia care se innegreste daca amestecul e bogat o stiu si eu dar este empirica daca cel ce o aplica nu e doctor in mecanica si nu vreau sa dereglez inutil carbuatoarele. Intreb de service pt ca la noi cu tobe la comun dar carburatoare independente stiam ca trebuie sonda pe gaurile de dinainte de intermediara. Daca tot am vorbit de consum sa fiu complet consum extraurban 120kg(eu)+70kg pasager: 6L/100km. Stiu ca subiectul a fost discutat de nenumarate ori dar in mod inevitabil revine, daca nu ma insel cam la fiecare 50 de bani adaugati la pretul litrului de benzina.
  9. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Recomand cu caldura cel de 300-350 de lei, dar doar daca sti ca faci drumuri scurte. Releul a functionat impecabil atata timp cat nu a fost solicitat foarte tare. La primul drum mai lung de 100km pe caldura si cu viteza constanta s-a incins atat de tare incat izolatiile firelor din interior s-au topit. Problema propriu-zisa nu este releul in sine, am vorbit cu un prieten electronist si mi-a zis ca piesele erau de calitate dar functia pe care o indeplinesc presupune sa disipe o cantitate mare de caldura. Releul original are alt neam de piese, care se incing si ele dar rezista la temperaturi mai mari. Releul pe care l-am luat eu a fost 189E, original Yamaha model dupa '98, deci este dificila alegerea. Oricine iti va recomanda piesa originala, ideea este sa iti si permiti, calculele tu trebuie sa le faci.
  10. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Referitor la sissy-bar: pune o poza te rog. Referitor la releu, anul trecut am luat unul ca cel recomandat mai sus. L-am ales din motive de bani si am zis ca trebuie sa mearga. A mers perfect pana la primul drum lung pe canicula, cand s-a topit izolatia de pe fire in interiorul hidroizolatiei de rasina si m-am trezit cu un scurt pe circuitul principal fara niciun indiciu, la 60 km de Bucuresti. Asta era in august anul trecut, acum cateva zile am montat in sfarsit un releu OEM Yamaha ( Doamne ajuta sa tina ) de 189E. Concluzia mea : este o solutie perfecta pentru bani putin si mers in oras, daca vrei sa faci un drum lung vara te poti astepta la surprize, asa ca ia 2.
  11. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Ai scapat! S-o stapanesti si s-o calaresti sanatos! Felicitari!
  12. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele!
  13. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa!
  14. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc pentru raspuns! M-am mai uitat acum o data pe pozele puse de tine si totul arata ca nou, te-ai apucat cumva sa reconditionezi si interiorul tuturor pieselor(electromotor, pompa de benzina, contacte)? Daca da am vaga impresie ca e motocicleta pe care o vei lasa mostenire nepotilor.
  15. alex_balea84

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Orvo, o intrebare: Robinetul de benzina este nou sau refacut? Daca cumva e refacut, a fost greu? Al meu este blocat si va trebui sa ma bag vara asta sa il repar, ca parca nu as vrea sa iau unul nou. In rest mult prea tare, astept la final, cand vei apuca si tu sa tragi o linie un cost aproximativ. Rezultatul insa este de pe acum spectaculos.
×
×
  • Creează nouă...