Sari la conținut

bassus_play

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    bassus_play

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    August 2012
  • Motocicleta
    Kawasaki Ninja ZX9R
  • Numar Moto
    B si ceva
  • Club
    HTh

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Intruder VS1400

Vizitatori Recenți Profil

330 citiri profil

bassus_play's Achievements

  1. Din pacate la atata piele-lunga e greu sa-ti alegi o motocicleta potrivita. Eu am un Kawasaki ZX9R si la drumuri lungi imi amortesc mainile, dar inca ma acomodez cu ea, o am de cateva luni, si fac mai mult drumuri prin oras, catre si de la serviciu. Parca incepem sa ne acomodam din ce in ce mai bine. Inainte am avut un Suzuki Intruder VS 1400, dar din pacate mi-a intors un conservar baut si prost in fata si am cam strambat-o... Revenind on-topic, mie mi s-a parut cam ridicata de codita, avand tendinta sa stau mai in spate pe sa, insa nu m-a deranjat nimic la ea, pozitia coarnelor mi se pare foarte OK. Sincer mai repede m-as orienta catre un tourer gen TDM, insa asta pentru drumuri lungi. MT-09 mi se pare ideala pentru naveta zilnica pe distante medii (gen cateva zeci de km pe zi). Coarnele mai sus decat la o sportiva iti dau oarece avantaj. La picioare nu am avut probleme, ai loc sa le pliezi foarte bine pe langa ea pana la scarite. Nu am mers cu pasager, dar recomand atentie, mai ales pe modul sport, nu e motocicleta cu centrul de greutate pe fata si se ridica relativ usor pe o roata. Mi se pare si cam usoara la ce zvac are motorul. La ce putere /consum are, nu mi se pare ideala pentru trafic urban, decat daca banii de gaz nu sunt o problema. E foarte distractiva, cum am mai spus, si cred ca se comporta bine si pe drumuri neasfaltate, dar cat de cat netede, mi-ar fi placut sa o scot de pe sosea putin, dar nu am avut unde
  2. Am fost si eu la test ride in Mamaia. Motocicleta este superba, agila, usor de manevrat. Are trei mapari, standard, pentru vreme umeda si sport. M-am distrat copios cu ea, este ideala pentru oras ca si manevrabilitate. Mai inalta decat o vitezana, insa cu inima de sportiva Demaraj foarte bun, usor de manevrat, chiar prea usor. In modul sport o apuca nebunia, pana si motorul se aude altfel. Si pe standard e sprintena. Foarte reusita, insa nu stiu cat de comoda e la drum intins. Mie mi-a placut foarte mult. Imi pare o combinatie reusita de supermoto cu streetfighter. Jucarie M-am dat si cu noul chopper XV 950...cuminte si linistit, simplu si eficient. Dar parca prea linistit pentru gustul meu, si cam mica, ma strange am 1,90 m inaltime...
  3. CBR 600 negru implicat intr-un accident la iesirea din ploiesti spre Buzau, neacordare de prioritate in rond, omul era deja in salvare.Numar inmatriculare PH 14 LJL.
  4. Multam, si medicul mi-a spus ca e de bine daca dau din degete la un instrument, tocmai pentru recuperare. Si asa nu am mai lucrat digitatie de multi ani de zile...era cazul acuma \m/
  5. fata e terminata, roata,jambe, juguri...vad maine daca mai e si altceva.
  6. Nu prea inteleg gluma cu shaorma...dar ma rog. Eu am fost "riderul"de mai sus...intr-adevar, idiotul cu matizul a vrut sa intoarca de pe banda doi peste linia continua, eu fiind pe banda 3 langa axul dublu...nu am mai avut timp sa franez, conserva e scurta si a intors extrem de repede. Era si baut, 0,3 in aerul expirat. Azi am iesit din spital, fractura la un os al palmei stangi, oasele palmei drepte deplasate, deci amandoua mainile in gips. Nasul se retrage la dimensiunile originale pe zi ce trece...(m-am oprit cu mainile si fata in pragul de deasupra usii soferului). Noroc cu casca si manusile...Coastele ma mai deranjeaza pe stanga...dar se pare ca au rezistat fara sa se rupa. Maine merg la politie pentru ancheta, sa vad si mobra...
  7. Va salut cu respect! De ieri am inceput sa ies pe sosele si pe doua roti, am categoria A din august anul acesta. Am citi recomandarile si sunt absolut de acord cu o motocicleta mai mica...numai ca am o problema: am 1,90 m si 90 kg, arat ca un paianjen pe motoare mici, si vorbesc de choppere! Initial am vrut un Dragstar superb de 1100 cmc, dar datorita unei ocazii ivite si a bugetului limitat, m-am oprit la Suzuki Intruder 1400 fabricat in '87. Nu regret deloc decizia, motoreta asta e o bestie! Am B-ul din 2004 si am mers destul de multi km...dar mi-am dat seama din poligon ca lucrurile stau cu totul altfel pe 2 roti: - desi eram in poligon la primele ore, exersam 8-urile, mi-a taiat calea unul cu un Audi A6! Nu aveam viteza, am franat si am intins cele doua catalige din dotare, doar am inclinat motocicleta sub mine, nu am cazut, insa eram aproape. - un coleg de cursuri a dat gaz in viraj, la iesirea din prima evitare de obstacole, si nu a mai intors in interiorul poligonului, a iesit in afara mult si a infipt motocicleta sub o duba. Norocul lui ca s-a aruncat de pe ea, altfel isi rupea amandoua picioarele sub duba aia! A scapat cu ceva piele lasata pe asfalt, ca nu avea manusi, si cam atat. A doua zi mi-am cumparat manusi. Am dat astea doua exemple care m-au marcat...sunt mult mai atent si cu masina de atunci. Asfalt uscat si respect! Am parcurs peste 500 km cu Intruderul...e superb la drum si ma simt bine pe el...l-am luat cu Z-bar ceva mai inalte, doar le-am impins mai pe fata ca sa fie conforme cu alonja. Mersul pe diavolul asta e adictiv, las in urma toate problemele si ma intind la drum...SUPERB! Dupa cateva frane mai drastice in traficul de oras constat ca e si foarte stabila, desi s-a blocat roata spate o fractiune de secunda nu fuge de sub mine, avantajul motocicletei grele (250 kg + 90 ale mele)...
  8. S-a deschis o locatie noua, dedicata chiar ...Bar "Bikers" pe Democratiei nr. 24, de la "14" 50m spre Sud, dupa intersectie, pe dreapta. http://www.facebook.com/pages/Bikers/258980664125444
×
×
  • Creează nouă...