Sari la conținut

CristiUrsu

Membru
  • Număr conținut

    210
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2001
  • Club
    propriu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ 250/1 (2001-2003) Suzuki GS650 Katana (2003-2005)Honda CB500 (2006)

CristiUrsu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. CristiUrsu

    Accident Usor

    NICI EU! .. si noi de unde era sa deducem asta din primul post? sau sa inteleg ca ai deschis un topic public doar ca sa te adresezi direct mucegaiului? Incercati mai oameni buni sa fiti coerenti sau asteptati macar sa treaca sevraju' inainte sa ne bagati in ceatza... asta nu-i sectiune de bancuri si se presupune a fi foarte serioase chestiile discutate pe-aici! "doamne ce uameni"...
  2. pentru furca pot sa-ti dau un sfat, vorbeste cu Luci de la Bistrita ii gasesti datele de contact la http://www.motoleasing.ro/contact.php am patit-o si eu cu furca la un CB500 anu trecut si m-a rezolvat omu' ca un profesionist... toate bune,
  3. ... iti multumesc inca o data ... am facut-o si acolo, o fac si aici ... la cate kkturi patesti zilnic in trafic iti cam creste inima cand ti se-ntampla de-astea
  4. dar cu umaru' cum stai? e mai important asta ...
  5. daca-mi permiteti o opinie, poate ar trebui inlocuit de administratori acest R.I.P cu (cuvant jignitor) iar .gif-ul trandafirului cu al unei p_le ... sa vad cine mai arunca in stanga si-n dreapta cu ele ... btw ... acu' e prima oara cand postez cele 3 litere, si ultima
  6. nu vreau sa dau nastere la polemici dar cineva ar trebui sa va mai taie din elanul de "soferi meseriashi de capitala", am vesti bune de aici din "provincie" ... mi s-a intamplat azi o faza de am ramas uluit de-a dreptul ... s-au apucat astia sa scoata liniile de tramvai dintre cablul romanesc si intersectia nord si s-a creeat un ambuteiaj de toata frumusetea, curat bucuresti! coloane de masini pe toate benzile intre cele 2 puncte mentionate mai sus, cam jumate de km ... ajung acolo si intru incet intre banda 1 si 2 si incerc sa ma strecor inspre in fata ... nu mi-a venit sa cred cand, in locurile unde masinile de pe cele 2 benzi erau foarte apropiate au inceput blamatzii de soferi sa bracheze rotile intr-o parte si-n alta si sa miste fierul 1 metru ca sa faca loc ... intai unu, apoi altu, chiar si v-o 2 bucuresteni (wierd) .... am ajuns aproape in fata si m-am oprit in dreptul unui matiz care nu s-a sinchisit cu toate ca l-am rugat prin gesturi, dar chiar si atunci s-a gasit o rabla de dacie de pa banda cealalta din spatele astuia sa ma lase sa i-o iau inainte , deci ... mai rar asa ... asa-i la noi la tzara la ploiesti, inca se mai intampla si de-astea ... pace !
  7. foarte tare ideea, dar SF . si neaplicabila practic
  8. cu atat mai mult cu cat carutzashu' poate se grabeste sa ajunga la targ la constanta si o ia pe A2 R: ii impushcam pur si simplu! Iar cailor le dam drumu' la pascut in spatii amenajate
  9. CristiUrsu

    Site "educativ"

    "YOUR PICTURE HERE" ... think about it ... !
  10. super felicitari, ai facut ceea ce trebuia facut ... asta inseamna selectia naturala, cine are cap are toate sansele sa scape, toti cadem la un moment dat, dar depinde cat de pregatiti ne prinde momentul nefast si cat de bine gestionam situatia. E imposibil sa fii perfect si sa reactionezi perfect, si chiar si-asa, tot ai putea s-o patesti din vina altuia sau din mult ghinion dar daca macar ceea ce tine de tine faci cum trebuie, in mare parte din cazuri totul se termina cu bine. Bafta si succes, sper ca si altii sa traga concluziile din intamplarea ta, ca exemplu pozitiv, cum se procedeaza in caz de necaz, ca din toate rip-urile din celelalte posturi nu prea pare nimeni sa tina cont.
  11. @Manfred Ura vine din faptul ca gresesc si platesc mult prea putin sau scapa mult prea ieftin pentru ce-au facut si asta ii incurajeaza sa devina si mai violenti, nesimtiti si nepasatori. dupa mine, in momentul in care implici intr-un accident un motociclist, ar trebui sa fii pedepsit ca si cum l-ai fi omorat chiar daca nefericitul norocos s-a ridicat si s-a scuturat de praf. Eu tin la pielea mea si fac tot posibilul sa-mi pastrez viata, daca se poate chiar te evit si o pun jos fara sa intru in conserva ta, iar tu esti fericit ca daca nu ti-am dat din vopseaua mea nu-ti face nimeni nimic, imi arati degetul si pleci. e similar cu ura fata de tigani, te bat si te fura dar nimeni nu-i pedepseste... ce ne ramane noua? ura. Daca fiecare ar plati pretul corect al actiunilor sau greselilor sale, ne vom "iubi" si vom avea grija unul de altul ca fratii.
  12. Vinovatia este 100% legala si morala a soferitzei, referitor la producerea accidentului, in ceea ce priveste urmarile, diferenta dintre sicriu, spital sau zgarieturi putea s-o faca, printre altele, atitudinea baiatului ... asta e, in privinta lui nu se mai poate face nimic, in schimb in privinta voastra inca se mai poate ... Toti o sa ajungeti pe jos la un moment dat, fara exceptie, depinde doar de voi cum va gestionati in momentele alea si mai ales atitudinea generala in privinta mersului pe motor, asta va face in final diferenta ...
  13. cum d-zeu o fi la 265 km/h fara casca? de ce nu va apucati fratilor de parasutism? deschiderea parasutei nu produce niciodata voblaj, verificat!!!
  14. e cel mai nasol sa faci polemici pe seama cuiva care nu mai e printre noi si n-am sa fac asta, dar trebuie remarcate niste aspecte care, intelese cum trebuie, te vor face sa fii mai atent cu viata ta, motociclistule. @13 Todesengel : marea majoritate a accidentelor, indiferent cu ce sunt soldate si indiferent din vina cui s-au produs (legal sau moral), sunt de fapt o conjunctura de circumstante: daca ar fi sa analizezi in amanunt fiecare "daca" al fiecarui accident vei gasi o multime de variabile : daca s-ar fi asigurat, daca pomul ar fi stat la locul lui pe margine, daca nisipul n-ar fi fost pe trasa ideala sau daca n-ai fi avut viteza, sunt cauze care, cumulate, duc la accidente. Sunt multi nebuni si inconstienti pe sosele, multe gropi, jeg pe strazi si nu tine totul de noroc sau ghinion dar dintre toate circumstantele producerii unui accident sunt cateva care puteau fi controlate de catre tine, cel implicat si nevinovat ... iar daca poti sa tii contde ele, chiar daca nu scapi basma curata, macar poti reduce urmarile, pagubele sau poti scapa totusi cu viata. Nu poti generaliza ca "motoristul e de vina" cred ca expresia e mai mult retorica, dar ca motorist te intereseaza pielea ta si de asta trebuie sa tii macar tu cont cum eviti sa-ti creezi circumstantele pentru un accident, de ex. viteza, chiar daca idiotii iti taie calea sau pietonii trec strada urcandu-se pe tine. Aici gresesc cei mai multi si in special neexperimentatii, ignori importanta lucrurilor care tin in mod direct de tine. E un lucru pe care tu il hotarasti, viteza cu care mergi. In cazul baiatului, dumnezeu sa-l ierte, viteza si lipsa de experienta nu i-au dat nici o sansa, nu a decedat nici din cauza motorului prea puternic, nici din cauza idioatei ci din cauza vitezei nu prea mari dar suficiente . Idioata de la volan e 100% vinovata pentru producerea accidentului, indiscutabil, dar pentru ea tot accident se numeste indiferent cine a murit sau nu, a produs un accident stupid cu o inconstientza de neiertat, dar odata produs n-avea cum sa controleze sau sa minimalizeze efectele lui, motoristul ar fi putut si era in interesul lui s-o faca, a fost alegerea lui sa mearga mai tare decat ingerul lui pazitor.
×
×
  • Creează nouă...