Sari la conținut

mordant

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 SRAD
  • Numar Moto
    o sa fie DB-11-BXK
  • Club
    Rural Grind Krew

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk 125cmc

mordant's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ok. Acum ca eu sunt proaspat posesor de ER6N (2011) am cateva nelamuriri pentru ca eu mai am si un SRAD de 600cmc. Cam care e turatia asa pt condus "economic"? Eu n-am reusit sa scot consum sub 7% in oras cu pasager si n-am mers nici foarte agresiv dar nici foarte moale. La drum intins am scos un consum de 4,2% cu pasager si viteza medie de 120km/h si cand faceam depasiri urcam pana la 140 - 150km/h. Citisem pe net ca s-ar scoate undeva la 3,5% (dar poate daca esti singur pe motor si daca mergi probabil cu 80km/h. De asemenea nu are parbriz deloc deci sunt sigur ca influenteaza mult consumul. Alta chestie care ma deranjeaza pe mine, si cred ca e o problema avand in vedere ca e o motocicleta pe injectie. E vorba de faptul ca atunci cand faci frana de motor si accelerezi (nu lent, ceva gen mediu spre agresiv) motocicleta scoate un pufait pe esapent (clar asta e un rateu) dupa care isi intra in ritm si incepe sa urce in turatii. E un fel de mic delay 1 sec cu rateu. E normal? asa fac motocicletele astea?! » Post actualizat in 28 Aug 2014 18:00 AH! Eu sambata dimineata la ora 08:00 plec din Targoviste pe Transalpina + Transfagarasan intr-o singura zi. Adica sambata seara voi fi inapoi in Targoviste. Sensul de mers il voi face dinspre TGV - PITESTI - RAMNICU - HOREZ - TRANSALPINA - JINA - SIBIU - AVRIG - TRANSFAGARASAN - CURTEA DE ARGES - PITESTI - TGV. Voi intra pe autostrada langa Gaesti (km 73 cred ca e). Voi avea si pasager.
  2. Faceti o verificare a bateriei! Incercati cu o baterie noua din magazin daca mai face figuri. O problema similara am intalnit la o Yamaha R6 din 2008 cu bateria originala, dupa 15.000km(respectiv 5 ani) pornea motocicleta si se oprea. Chestia aasta se tot repeta si apoi isi revenea. Daca o aveai turata imediat dupa ce o porneai nu se oprea si era un simptom aleatoriu. Intre timp m-am gandit sa schimb bateria si surpriza: merge fara probleme. Atentie! Bateria veche functioneaza pe o motocicleta mai veche fara prea multi senzori si electronica. Aia veche cred ca influenta electronica motocicletei si dadea erori motiv pt care se oprea. Faceti o verificare. Bafta! » Post actualizat in 28 Jul 2014 21:05 Cam ce consum, de curiozitate, are un ER6N la drum intins (o viteza medie de 120km/h)? Asta asa de curiozitate. Eu la GSXR-ul din 1998 consuma aprox 4,8% cu o viteza medie de 140km/h si in forta pe depasiri (reduc pana aproape de viteza de croaziara a masinii din fata si apoi demarez pana la 140km/h).
  3. Si eu imi vand SRAD-ul de 600cmc. http://olx.ro/oferta/motocicleta-suzuki-gsxr-600-srad-ID26AZ3.html#ffc340ad46
  4. Azi am iesit calare cu capra.....s-a rezolvat problema cu mersul ala aiurea in 2-3 pistoane. Problema era ca imi sarise un arculet de la unul din carburatoare, e un arc care impinge o membrana de cauciuc care regleaza debitul de aer deasupra clapetei. Ala era sarit si se blocase membrana respectiva si nu mai mergea carburatorul, asadar nici cilindrul respectiv. Acum problema mare e ca am probleme cu incarcarea (stiam asta) dar parca acum s-a agravat. Deobicei, inainte de a opri motocicleta o lasam la relantiu 3-5minute (am voltmetru digital pe ea) si se incarca bateria pana ajungea la aproape 14v. Acum in loc sa incarce a scazut si in loc sa ajunga la 14v era undeva la 11v si un pic si scazuse sub nivel. De unde fac rost de un releu functional.
  5. Ai releu de incarcare?
  6. Se pare ca la prima vedere, unuia din carburatoare ii sarise arculetul de la clapeta si se blocase, motiv pt care mergea doar in 3 pistoane din 4. Azi ii schimb un O-ring, schimb si furtunul de benzina ca pare cam inmuiat si ii schimb si cablul de acceleratie. Maine sper sa pot sa ii fac un mic test-drive. Voi aveti toti probleme cu incarcarea la SRAD? Cam la ce pret gasim un regulator de tensiune SH pt motorul asta? Am inteles ca se potrivede de la GSXR 600/750 din 1997 pana in 2005.
  7. Semnalizarea cu mana o faci atunci cand ridici bratul....e mult mai sigur ziua dkt semnalizarile. Asa procedez ziua. Noaptea semnalizez normal ca se vad semnalizarile. Cand sunt grabit nu mai dau nici un semnal...pur si simplu ma bag. Azi verific pompa de benzina. Pare sa fie o problema de alimentare cu benzina, infundat ceva, mizerie, nu stiu. Bujiile sunt NOI, NGK conform cartii. Au functionat ok din sept pana in decembrie cand am pus-o iernat. » Post actualizat in 30 Jun 2014 10:03 Nu e inca terminat. Cand voi termina o sa postez si poze cu caprita. Pot sa pun poze mai vechi cu ea daca vreti. » Post actualizat in 30 Jun 2014 10:08 Asa arata in martie 2011 inainte de accident. » Post actualizat in 30 Jun 2014 10:09 Asa arata in 2011 septembrie, dupa ce am reparat-o! » Post actualizat in 30 Jun 2014 10:10 Primele 2 poze sunt din martie 2011 si urmatoarele 2 poze sunt din sept 2011 si cred ca a3a poza e din decembrie 2012
  8. In iarna asta i-am facut multe: cauciuri noi, revopsit (nu mi-a iesit prea bine dar asta e), reverificat firele de la instalatia electrica, montat semnalizari, voltmetru digital, montat priza auto de 12v sub saua pasagerului, tras un fir gros special de la plusul bateriei tot in codita pentru a putea pune fire de la bateria altei masini, deoarece am probleme cu releu de incarcare. Problema mea e ca dupa aceste 3 luni in care am migalit la ea, am pornit motocicleta, a fost totul ok. Am plecat prin oras si dupa vreo 15-20km a inceput sa nu mai tina la relantiu sau sa se ambaleze un pic aiurea si si-a revenit. Dupa inca vreo 5 km eram pe o curba s-a simtit o scadere in putere si s-a schimbat sunetul ca si cum ar merge in 2-3 pistoane. A tot scazut treptat puterea pana cand s-a oprit definitiv si n-am mai reusit s-o pornesc pana cand am descarcat bateria. A2a zi am incarcat bateria si observasem ca imi facea un fel de scurt unul din firele de la semnalizare (desi nu folosisem semnalizarea deloc, ca ziua semnalizez cu mana), am izolat si tocmai cand ma pregateam sa o duc la un amic sa se uite si el la ea am dat de curiozitate sa vad daca porneste si a pornit fara probleme. Am facut cativa km buni prin oras, plus porniri si opriri (adica alea cand iei contactul si pui contactul si dai la automat) si n-au fost probleme. Azi am vrut s-o scot la un test-drive si ce sa vezi: surpriza: a pornit dar sunetul era de 2-3 cilindri si nu prea avea putere sa se ambaleze. Am iesit cu ea pe strada si am mers cu ea pana cand s-a redus complet puterea si s-a oprit. am tot dat la automat pana cand am descarcat bateria. Am adus-o inapoi in duba, am pus bateria si dupa 2ore jumatate am pornit-o si a pornit fara probleme dar acelasi sunet oribil de 2-3 pistoane. Am incercat sa plec cu ea, am mers vreo 20metri, am observat ca sunetul nu tinde sa dispara si ca totusi n-are putere si m-am intors. Asta e problema mea acum cu ea!! Nu stiu ce sa ii fac. Suplimentar va pot spune ca in toamna ii schimbasem bujiile si uleiul si mergea brici, avand facuti vreo 2000km. Singura problema ar mai fi sunetul zgomotos de distributie, dar nu bate si nu e un zgomot puternic cum am mai auzit pe la alte motociclete. Astept sfaturi, pareri!
  9. Salutare SRADistilor! Eu am SRAD din 2011. In tot acest timp concluzia mea e urmatoarea: in general o motocicleta robusta, iarta multe, inspira incredere dar cu multe probleme la partea electrica. Am avut 1 accident urat si 2 cazaturi in mers (unul pe stanga, unul pe dreapta) cu aceeasi motocicleta si inca mai circul cu ea (momentan ma confrunt cu alta problema). Primul accident l-am facut cam la 100km/h (in afara localitatii) din cauza unui (cuvant urat) care nu s-a asigurat in timp ce il depaseam am iesit in decor. Motocicleta s-a dat de 3 ori peste cap pe camp (asta mi-a povestit martorii) si eu m-am dus taras pe astfalt. La aprox 1 luna de la accident am pornit motocicleta fara probleme si fara sa ii fac vreo reparatie. Al doilea accident a fost in noiembrie cand era foarte frig si am rupt aderenta pe franare. Al 3lea accident a fost in iunie 2013 si cam de aici au inceput problemele. Eram la Breaza si din senin intr-o curba, pe mijlocul benzii mele de mers, am prins o suprafata plina de ulei si am cazut pe stanga. Norocul meu a fost ca am avut echipament de protectie si ghetele moto ca altfel iesea nasol. Am ridicat motocicleta si am lasat-o ridicata un timp (vreo 10min cred) timp in care m-am sters de praf, am sters-o pe prietena mea de praf, am recuperat viziera de la casca si cam atat. A pornit motocicleta si am plecat la drum spre casa. Pe drum avea un sunet ciudat ca si cum mergea in 3 pistoane si nu reuseam sa o turez prea tare si viteza maxima era de 100km/h. Dupa vreo 30min de incercari prin apasarea ambreiajului si ambalarea lui...am reusit sa prind 140km/h apoi a fost un moment de 180km/h dupa care iar s-a redus la 140km/h. In momentul in care faceam frana de motor pt curbe avea imediat pierdere de putere si se balbaia dar nu se oprea. Am reusit sa ajung acasa. Asa prost mi-a mers cam 1 sapt dupa care...am iesit pe centura orasului si am mers cu ea la rosu a1a, a2a si a3a si si-a revenit. De atunci a mers ceas pana acum.
  10. mersi mult. Am rezolvat ieri. Am gasit la un prieten. o sa isi tina si el masina si eu motorul si eu ii voi da 35lei/luna. Auzisem ca ar fii cam 100lei/luna daca stai singur intr-un garaj. Mersi. Salut.

  11. salut, nu stiu cat costa sa inchiriezi garaj. Eu tineam motorul in garajul unui prieten in Tgv prin M11. Daca nu ai unde sa il ti la iarna, pot sa il intreb pe om daca e de acord sa il aduci acolo. Eventual sa spuna un pret. Eu nu am garaj in Tgv, dar pentru iarna cred ca as avea un loc de motor disponibil in garajul de la tara.

  12. salut. spune-mi si mie te rog...cat m-ar costa sa inchiriez si eu un garaj?

  13. De curiozitate, e vre-unu din voi care are suportul de oglinzi (cadrul ala H) pt un SUZUKI GSXR 600/750 SRAD de vanzare? Ma gandesc ca v-a ramas in plus din moment ce ati transformat motorul in streetfigther . Stima ><
×
×
  • Creează nouă...