Sari la conținut

9470m

Membru
  • Număr conținut

    335
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    MT-09

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZZR400N1, GPZ 500S, ER6n

Vizitatori Recenți Profil

986 citiri profil

9470m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Mersi, nu e de la ralanti din moment ce nu face asa cand e oprita din killswitch. Am dus-o la reprezentanta, sa-si bata ei capul cu ea
  2. A avut cineva probleme cu pornirea la cald pe mt-09 1st gen? Nu sta pornita daca nu o tin din acceleratie cateva secunde, se intampla daca motorul e cald (80 grade + ) si o opresc din cheie. Daca o opresc din killswitch si nu ii iau contactul porneste instant dupa, daca ii iau si ii pun contactul( indiferent ce fac cu killswitchu) nu sta la ralanti neam, porneste si se opreste sau sta intr-un ralanti care da sa moara daca nu e tinuta din acceleratie cateva secunde ,apoi se stabilizeaza ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Nicio problema cu pornirea si statul la ralanti cat e rece.
  3. Eu am luat 2 motoare de la ei, un er6n 2016 cu 5000 km si un mt-09 2013 ( vandut prima oara in 2015, deci anuntul era cu an 2015) cu 28.000 . Er6n-ul a fost impecabil, mt-09 avea kitul de lant vai de steaua lui si a trebuit schimbat, avea zale blocate, ruginit, dat cu ulei de motor. Anuntul pt MT era pus cu 20.671 km si la mine a ajuns motocicleta cu 28671 km, din ce mi-au zis ei persoana care a notat kilometrajul a citit 0 in loc de 8, ceea ce e relativ usor de facut pe display-ul mt-ului. Mi-au spus ca pretul il fac pe pretul de achizitie, nu pe nr de km, deci nu pot sa-mi restituie bani pe o diferenta de 35% dintre km din anunt si cei reali. Am ramas oarecum sceptic, nu stiu daca o sa mai cumpar de la ei, nu as putea numi chestia asta teapa cat neseriozitate, motorul nu avea nimic dpdv estetic/tehnic ( in afara de kitul de lant, neglijat) si nr de km (28.000) era real pt ca am intrat in contact cu fostii proprietari. Per total mi s-a parut ca i-a cam durut la basca ca au facut o greseala, si au sustinut ca nu si-au dat seama ca lantul era uzat cand au facut ride test, acuzand natura "smucitoare" a mt-ului, care exista si cu lant nou, dar era mult mai pronuntata cu kitul vechi. Ii pot lauda cu pretul bun pe care mi l-au facut pe er6n la buyback, au fost fair play, mi-au dat pe ea la pretul pietei. Deci depinde......
  4. Da, planuiesc sa trec pe la tine pt resoftare in primavara, pe display nu imi da niciun cod de eroare. Legat de cum porneste ventilatorul, nu ma deranjeaza in mod special pt ca merg mai mult in oras si pe caldura, prin trafic, dar as fi curios daca felul cum porneste e intentionat sau o eroare fericita, ca altfel se raceste f bine, maxim am vazut 98 grade. Edit:acum mi-a picat fisa ca tu spui ca imi citeste temperatura prost, am inteles bine?
  5. E luata SH, are filtru sport servisabil BMC si akra racing line, insa nu cred ca e resoftata pt ca are aceeasi smuceala caracteristica 1st gen + brutalitatea la inchiderea gazului, ma indoiesc ca nu s-a adresat si chestia asta la resoftare. Si bubuie gramada pe frana de motor. Nu am vazut piggyback pe niciunde.
  6. Stie cineva de la ce temperatura porneste ventilatorul de racire pt 1st gen (2014-16)? La mine o ia din loc la putin peste 80 de grade si nu cred ca e stock, pare prea jos.
  7. Eu am 1.93 si 110 kile, ma simt super ok pe mt09 ca pozitie, pe tine ce te-a deranjat?
  8. Mersi, am 3 chestii acolo, un fir care coboara la un senzor jos sub si 2 furtune de cauciuc, pe unul dintre ele iese acel lichid.
  9. E normal sa imi planga atat ulei pe furtunul de la airbox? A inceput sa lase un banut pe jos cam la 2 ore de cand o opresc, o data la 2-3 zile, mers zilnic la munca si inapoi cu ea.
  10. Te cred pe cuvant la faza cu benzina, nu vreau sa experimentez Legat de motor, nu cred ca am mai ras singur de tampit in casca din 2013 de cand am pus mana prima oara pe o motocicleta, in scoala. Zici ca e labrador retardat care-si alearga singur coada.
  11. Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac.
  12. Multumesc. Eu stiam totusi ca daca le pui pe toate alea( filtru, galeria completa+finala) si nu faci resoftare iese din parametri si-ti apare check engine.
  13. 9470m

    Accident Ohaba 68A E673

    Nu ca nu-s de acord cu tine, ca sunt, ar trebui sa ajuti cand poti/daca vrei indiferent de accident, cum ai zis si tu, de ce nu asta si nu altul. Dar sa zici ca de ce ai ajuta un turc si nu un roman.... pica urat. E tot om, tot 2 maini 2 picioare, ca mine si ca tine. Mai bine dai cu zarul.
  14. Daca imi raspundeai mie sa stii ca inca nu mi-au crescut ouțele indeajuns incat sa ies din B mode, am facut vreo 700 de km cu ea pana acum. Eu banuiesc ca a fost resoftata deja pt ca a venit cu evacuare full akra si (cred) filtru sport pt ca aveam un sticker sub sa cu "BMC lifetime filter, clean do not replace etc etc" Nu am ridicat rezervorul sa ma uit si stiu ca mi-ar fi dat check engine cu modificarile alea si nesoftata. Am testat mt-09 2018 si imi pare cam la acelasi nivel de smuceala, a mea e prima generatie
  15. Guys, prima generatie e smucitoare in 1 si 2 sub 4 mii la mers constant sau am prins eu una isterica (kitul de lant e nou)?
×
×
  • Creează nouă...