Jump to content

brain

Membru
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About brain

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Hornet 600
  • Numar Moto
    08 SUI

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ P5

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. S-a vândut. Se poate închide. Mulțumesc
  2. Motocicleta a fost adusa în tara în 2015 și inmatriculata de mine Încă este inmatriculata si are ITP valabil până în august 2019. Poate fi văzută și ascultata în București cu un telefon în prealabil la 0745526233. Rulaj 53.000 km, preț 3.150 €
  3. Motocicleta bine întreținută in forma originala si nu foarte umblata. Ideală pentru incepatori sau posesori de A2. Motocicleta este inmatriculata si are ITP valabil până în august 2019. Include crash pad, priză 12 V pe ghidon, alarma cu telecomanda. Instalat pe el kit de coborâre înălțime sa pentru pilot mai scund dar se da cu tot cu kitul original de înălțare. Motorul poate fi văzut și testat în București. Ma puteți contacta la 0745526233. Preț 1.550 EUR ușor negociabil.
  4. Salut, Am si eu nevoie de schimbat semeringuri si ulei la furca Hornet PC41 din 2007. Unul dintre tuburi deja pierde ulei. Cat m-ar costa si cand ar fi loc in atelier pentru operatie ? Mulurmesc
  5. Va salut viesparilor. Ma poate ajuta cineva cu un manual de service pentru PC41 (2007) ? Am rascolit jumate din internet si n-am prea fost in stare sa descarc unul. Multumesc anticipat
  6. L-am avut in spatele meu pe colegul accidentat, eu eram tot calare. Eu am ramas in coloana, el a plecat din spatele meu pe linia de tramvai si a patra masina din fata a vrut sa intoarca sau sa faca stanga si i-a intrat in cale. N-a apucat sa ia viteza, nu cred ca avea mai mult de 30 -40 km/h. Ca de obicei, soferul a incercat sa justifice ca a venit cu mare viteza pe linia de tramvai si n-a avut timp sa-l vada dar l-am rugat sa renunte la argumentul asta ca am fost langa ei. Intr-un final s-a potolit dupa ce au mai aparut vreo doi sustinatori moto care l-au admonestat verbal. Atat politia cat si SMURD-ul au venit in mai putin de 5 minute si omul era constient, fara rani vizibile. Motorul era destul de afectat la partea din fata dar sa speram ca macar colegul scapa fara probleme majore. Probabil ca culpa va fi comuna: mers pe linia de tramvai si neasigurare la schimbarea directiei de mers. Insanatosire grabnica !
  7. Un furtun de hornet '98 PC34 intre radiator si motor (partea dreapta) ?
  8. Da, ala e furtunul. Antigelul l-am pus sezonul trecut si am mai mers vreo 1000 Km pana a intrat la iernat. Sezonul asta am mai mers vreo 1000 pana acum cand a aruncat tot antigelul afara. Ma indoiesc sa fie calitatatea antigelului. Mi-e teama sa nu fie garniturile de la chiulasa duse. Poate ma convinge careva ca ma insel totusi ...
  9. S-a tras vreo concluzie in acest subiect ? Am patit si eu aceeasi poveste azi si am ramas complet fara racire. A aruncat tot lichidul de racire pe acel furtun iar vasul de completare a lichidului de racire e plin de o pasta care face un fel de dop si nu pot adauga lichid in instalatie.
  10. Acum jumate de ora am trecut si eu pe acolo dinspre Ploiesti. Intr-adevar masina e lovita rau in spate dreapta si parbrizul e infundat tot pe dreapta. Nu mai erau decast 2 politisti la fata locului care faceau masuratori. Presupun ca motociclistul a lovit masina in spate dreapta si a zburat peste masina aterizand pe parbriz. Altfel nu pot sa-mi explic parbrizul infundat. Daca am dreptate inseamna ca motociclistul nu avea viteza foarte mare, altfel ar fi zburat mult mai departe de parbriz. Sa speram ca a fost si echipat corespunzator si a scapat fara rani grave.
  11. Dar ai vazut colierul cu care e fixata toba aia ?!?!? Mie-mi place rau Cand o sa vad o dunga albastra prin fata ochilor o sa stiu ca nu e de la bautura. Sa ai grija de ea ca e frumoasa.
  12. Salut. Pacient: Honda Hornet '98 - 600 cc Problema: curatare, reglaj si sincronizare carburatoare. Pe langa operatiile clasice de mentenanta cred ca e nevoie de o verificare/reglaj raport aer/benzina. Reglajul actual a fost facut pe o toba sport. Acum am montat pe ea o toba de fabrica cu care va si ramane. Ma intereseaza: 1. daca aveti instrumente pentru verificare/reglaje amestec. 2. pretul operatiunilor descrise ami sus 3. timpul necesar si daca e nevoie de o programare prealabila. 4. pretul unui schimb de ulei si filtru - daca tot e sa ajung la voi poate va las tot pe voi sa va ocupati. Multumesc
  13. Eu n-as iesi din tara. Raman la una dintre destinatiile mentionate mai sus. Multumesc pentru contraoferta.
  14. E cineva curios de o tura lejera pe acest weekend ? Mers de placere fara alergare, dus sambata, cazare peste noapte si intors duminica intr-una din destinatii: Sibiu, Sighisoara, Alba iulia sau Lepsa. Eu calaresc un Hornet.
×
×
  • Create New...