Sari la conținut

danielzmfr

INACTIV
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    IJ Planeta 5
  • Numar Moto
    DJ-90-AFL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar
  • Interests
    ИЖ Планета 5

danielzmfr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. danielzmfr

    Ij (izh)

    Surprinzator sau nu, in Craiova nu am gasit deloc bronz la nici un atelier de strungarie. Nici nu s-a pus problema de bronz grafitat.
  2. danielzmfr

    Ij (izh)

    Are cineva o bucsa noua de bronz din capatul mic al bielei pentru un IJ Planeta 5?
  3. Vand urmatoarele piese originale de Ij Planeta 5: -piston cota 1 (72mm): 50lei -comenzi ghidon(pereche): 50lei
  4. danielzmfr

    Ij (izh)

    Caut piston original si segmenti pentru Ij Planeta 5, cota 73 mm (P2).
  5. De cel din Craiova intrebam...
  6. Am eu sigur unul de Mobra daca te intereseaza(l-am vazut acum 5 minute cand cautam altceva). E gratis ca tot sta degeaba de ceva timp... P.S. nu are cablul de actionare
  7. danielzmfr

    URAL

    Subscriu pentru Reinzosil. Este foarte bun.
  8. danielzmfr

    Ij (izh)

    Am rezolvat de aseara problema. Am mutat firul de referinta al regulatorului de la plusul puntii la plusul bateriei. Incarcarea e ok acum: 14.15-14.16V maximum(o lumina cum nu am avut de cand am luat-o). Am montat punte si regulator de Dacia pentru ca regulatorul original nu mai trecea de 13V indiferent de ce turatie avea motorul(pana sa verific asta am stricat doi acumulatori). Avand in vedere ca am rezolvat si treaba asta, motocicleta ar fi gata de drum. Mai am nevoie decat de un intrerupator de stop-cel care vine in cutia din dreapta. Deci, daca are cineva un intrerupator original care si merge sa-mi dea de veste(am luat unul nou si nu m-a tinut decat cateva actionari de pedala pentru ca s-au lipit contactele in interior).
  9. danielzmfr

    Ij (izh)

    Va salut! As avea si eu o rugaminte: poate cineva sa masoare rezistenta electrica la colector a rotorului de Planeta/Jupiter? Planeta mea nu mai incarca bine(13.2V max cu sau fara lumini aprinse), am schimbat regulatorul si este la fel. Mi-am indreptat atentia asupra alternatorului si mi se pare cam dubios ca rotorul sa aiba 7.8 ohmi(masurat la colectorul de cupru) si aprox. 11 ohmi masurat "prin" periile colectoare. Intr-un manual am vazut ca ar trebui sa aiba 8 ohmi cu tot cu periile colectoare si deduc eu o valoare de aproximativ 4 ohmi a infasurarii rotorului.
  10. Am eu un platou complet de Mobra Hoinar(platina originala). E gratuit.
  11. Cand am luat Planeta nu avea garnitura intre cartere, tot un silicon rosu etansa. De aceea si eu am pus tot silicon. Astept sa primesc simeringul de la @dany_oldmoto si caut si ce o sa pun intre cartere. O sa caut apoi si niste bare de protectie originale pentru ca cele pe care le-am avut pana acum erau prea firave. Oricum nu ma grabesc asa tare sa o termin pentru ca o sa ma tenteze sa ies cu ea. Si asa nu vad permisul de conducere anul asta.
  12. Am desfacut acum motorul si am ajuns la simering. Mi se pare ca e in regula. Nu este ciupit si nu are arcurile cazute(incepusem sa ma indoiesc ca simeringul ar fii de vina pentru ca l-am schimbat destul de recent ~2500km). In schimb observ ca in dreptul peretelui care desparte camera de baleiaj si cutia de viteze, siliconul de etansare este in stare "lichida" si pot sa il sterg cu degetul, pe cand in rest s-a vulcanizat bine. Simeringul o sa-l schimb ca sa fiu sigur ca nu imi va face probleme. Imi recomandati un silicon anume care sa reziste mai bine?
  13. M-am apucat de ieri sa desfac motocicleta ca sa vad in ce stare generala este. Rotile sunt in regula. Cadrul nu s-a strambat deloc si nu are joc in rulmentii de la jug. Sunetul care se auzea cand o impingeam era de la lantul slabit care freca in carcasa motorului. Azi am dat jos si cilindrul: -trage ulei din cutie. Acum va trebui sa scot simeringul din stanga, dar mai intai trebuie sa scot rulmentul cu bile(toata operatiunea vreau sa o fac dand capacul din stanga jos ca sa nu ma mai complic cu desfacerea carterelor in doua). Stiti cumva vreo "smecherie" cum sa scot mai usor rulmentul ala cu bile? In rest, o sa am nevoie de patru semnalizari, doua oglinzi, o maneta de frana, o pereche de saboti pentru roata spate si sper ca in vara asta sa vina si o revopsire ca sa arate ca noua.
  14. De suit o sa ma sui nu este asta o problema. Numai ca parca nu imi mai vine sa il mai repar odata. Am mai facut un accident in luna ianuarie tot cu Ij-ul intr-un sens giratoriu cand un mos a intrat in mine.(zicea ca nu m-a vazut absolut deloc)
×
×
  • Creează nouă...