Sari la conținut

@llex

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    honda cbr
  • Numar Moto
    1
  • Club
    clubul tinerilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ciclomotor cu pedale 49 cc , mobra ,scuter first bike, honda cbr f3

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

@llex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Din pacate am impresia ca l.am apelat pe domnul patrick si nu am gasit ce am nevoie in special jugul . Aveti idee daca se potriveste jugul de la tdm 900?
  2. Salutare !! De curand sunt posesorul unei frumoase yamaha tdm 850 4tx din 2000 ,din pacate avariata dar doresc sa o repun in circulatie cat mai rapid asa ca apelez la colegi mei de pe acest forum prin cunostinele lor sau poate chiar unul dintre voi are la dezmembrat un exemplar, deoarece am sunat pe tot internetul si nu mai gasesc ultimele piese care imi trebuiesc si anume: Jugul superior ,Ghidoanele, maneta ambreiaj cu tot cu suportul acesteia ,cablu ambreiaj si oglinzile. Multumesc anticipat
  3. Am incercat sa testez exup dupa schema ta si surpriza functioneaza perfect ... nu mai inteleg nimic ...cred ca am un contact imperfect care imi afecteaza pompa si exup.. posesorii de r1 carburatie ce consum aveti, si ce diferente sunt intre injectie si carburatie la modelul acesta?
  4. Am incercat experimentul cu pompa si lucreaza perfect scuipa benzina si cand ii astupi furtunelul se opreste ,daca nu gasesc ce imi intrerupe alimentarea cu, curent la pompa am sa ii pun pe direct cu intrerupere pe butonul run... Si exup cred ca necesita altul.. Mersi mult de atentia si sfaturile acordate mai rar useri ca voi.
  5. pompa am testat-o pe acumulator si functioneaza perfect, chestia este ca nu primeste curent continuu primeste pe pofte si intrebam care ar putea fi buba ,un releu cv.... exup l.am testat aseara si nu raspunde la impulsuri... are un plus separat si o mufa cu 4 - ..am incercat toate combinatiile si nu raspunde , ma gandeam sa il desfac.. . Iar pompa la carburatie nu merge continu.O data ce ai realizat nivelul constant in carburatoare se opreste.Daca se consuma din carburatoare va pleca iar.Scoate furtunul de alimentare care duce la carburatoare si o sa mearga fara oprire Dar pompa este comandata de supapa ei cand face presiune sa se opreasca sau electronic?
  6. unde esti tng cand are lumea nevoie de explicatiile tale valoroase
  7. Salut baieti Detin si eu un r1 din 99 si am mici probleme poate cu ,cunostintele voastre reusesc sa le rezolv.. prima problema ar fi ca pompa de benzina merge pe pofte si nu este pompa de vina ca am testat pe direct... am verificat cu ampermetrul mufa de alimentare ,cand apas butonul run baga curent cateva secunde si se opreste, dar nu baga mereu ,tabloul de sigurante este intact .. intrebarea este de unde poate fi buba si daca nu ii dau de cap se intampla cv daca pun pompa pe direct ? Problema nr.2 imi arata eroare la ex-up adica la 7000 tr/m am verificat mufa si am curent tot timpul ,cum imi dau seama daca functioneaza? Problema nr. 3 la cate grade este normal sa plece ventilatorul (termocupla) ,fiind iarna am scos lichidul din ea cu gandul sa il inlocui la primavara , acum cateva zile tot incercand sa repar pompa am pornito si i.am bagat apa fara sa ii fac aerisirea, in 10 15 min de stat la relanti a crescut apa la 110 .115 c si ventilatorul nu plecase normal ca mi.a dat cu apa afara.. Astept parerile voastre.
  8. Sincer chiar astazi am fost sa ma uit mai atent si chiar nu am locas in filtru pe unde pot baga acele furtunase... am sa le las libere , ms oricum de ajutor Aerisirea lichidului de racire aveti idee pe unde se face la acest model?
  9. Da l.am montat .am si pornit motocicleta functioneaza perfect... ma gandesc ca poate sunt de evacuare .. sunt luate de N ori la mana ...
  10. nu.. in filtru de aer nu intra decat un furtun gros din motor si inca un furtunas de evacuare a gazelor cu un filtru micut pe el. Nu imi dau seama unde ar putea intra
  11. nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta? Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc..
  12. Cei care aveti R1 98-01 poate ma luminati si pe mine cu furtunasele de pe carburatie care unde duc, ... sunt doua de vacuum groase cu o mufa de plastic de imbinare situate in capetele carburatoarelor din stanga respectiv in dreapta si inca doua mai subtirele intre carburatorul 1 si 2 ... 3 si 4 ... nu gasesc nici in manual .... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor.
  13. Cei care aveti R1 98-01 poate ma luminati si pe mine cu furtunasele de pe carburatie care unde duc, ... sunt doua de vacuum groase cu o mufa de plastic de imbinare situate in capetele carburatoarelor din stanga respectiv in dreapta si inca doua mai subtirele intre carburatorul 1 si 2 ... 3 si 4 ... nu gasesc nici in manual .... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor.
×
×
  • Creează nouă...