Sari la conținut

qwerto

INACTIV
  • Număr conținut

    104
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    honda CBR 919 RR
  • Numar Moto
    BC-46-VIP

qwerto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Carpanosule, de data asta- DOAR DE DATA ASTA- daca taceai filozof ramaneai - dupa cum zice vorba.
  2. Unde duce nepasarea si teribilismul... Nu vom fi niciodata in situatia lui pentu ca, un om normal la cap se gandeste INAINTE la consecintele actiunilor sale, mai ales cand e vorba despre o motocicleta. Si o spun asta ca si posesor de carnet A de 15 ani + motocicleta CBR 919 RR. Asta nu va intra in veci in cap: eroismele duc la spital sau, in cel mai rau caz la cimitir. Mi-e groaza cand ma gandesc ca incepe un nou sezon, mi-e groaza de cati copii inconstienti o sa moara parte din propriia inconstienta, parte din prostia unui parinte care nu-l duce mintea sa faca diferenta dintre un scuter si o motocicleta. Teribilismul insa ii omoara sau ii schilodeste pe multi motociclisti. Pusti de 17-18 ani primesc, din inconstienta parintilor, motoare de peste 1.000 de centimetri cubi. Asta se traduce intr-o masina de raliu, pe doua roti, la dispozitia unui copil pe strazile din oras. Dar este o metoda sigura de a impresiona fetele si prietenii, cel putin pana la primul accident la peste 20 km/h.Nu mai zic nimic de echipamentul de protectie, care in cele mai multe cazuri lipseste cu desarvasire. Deci , ca o concluzie,accident inseamna o insurire de fapte care duc la un deznodamand accidental nefericit. Accident nu este cand te sui fara carnet pe o motocicleta si cu pasager: aici nu mai este o certitudine. Singurul parametru dinamic este timpul in care se va intampla ceva. Americanii numesc asta "accident waiting to happen!" Dumnezeul sa il odihneasca in PACE !!!
  3. /index.php?...t&p=1987238 Apropo, am uitat sa ma prezint Florin ma numesc, si fac parte dintre veterani daca pot spune asa cu toate ca am doar 33 de ani. Am sa postez aici cateva din motoarele mele, asupra carora mi-am lasat amprenta: 1. IJ jupiter 350 2. Suzuki GSX 600 F 3.Honda CB 400N si cea din urma : 4. Honda CBR 900 RR.....sa vedem cum o vom transforma .......
  4. Salutare! Mi-am facut timp din curiozitate si am zis ,hai sa vad cine mai e nou,am mai citit cateva comentarii de pe aici si am constatat ca suna fgoarte comic acele certuri intre cei nou veniti si cei mai vechi de pe aici, dar oare isi au rostul? Cineva spunea pe aici ca : Motociclistul se masoara in Km parcursi ! -trebuie sa aprob acest om, asa este , EXPERIENTA ESTE TOTUL, cred ca , cunoastem impreuna cateva cazuri de asa zisi motociclisti care dupa 1-2 luni dupa ce au achizitiobnat un super motor cu ceva caii putere au cazut , unii au scapat teferi ,alti s-au dus... ( Dumnezeul sa ii ierte !) . Hai sa privim mai bine motociclismul ca pe o evadare din cotidian , o placere nemasurata de a alerga pe doua roti dar nu mai repede decat ingeraul tau pazitor. Deci FITZE sau PASIUNE ? ...si cum spune un bun prieten : " De cate ori ati auzit un zgomot de motor si ati intors capul? Exact! Si astfel se concretizeaza si intrebarea: “Ce vrea sa spuna el prin asta?” sau “De ce a trebuit sa ma depaseasca ruland atat de aproape de portiera mea?” “ce poti simti cand mergi pe o roata pe mijocul bulevardului inconjurat de pericole?” “chiar nu ii este frica de moarte?” Deja destule intrebari pentru o scurta ancheta in care vrem sa aflam ce sta la baza unor astel de comportamente. Probabil prima impresie este ca ravneste centrul atentiei si se foloseste astfel de motocicleta pentru a se face remarcat, ceea ce este posibil. Mergand mai departe aud pareri ale “veteranilor” motociclisti spunand ca motociclismul in Romania in ultimii ani s-a schimbat foarte mult aparand astfel “pseudomotociclistii”. Si totusi motociclismul ramane o pasiune. Spun cu certitudine asta pentru ca nu am intalnit “motorist” sa nu afirme acest lucru, sa nu recunoasca ca e “bolnav” de cand s-a suit prima data pe o motocicleta cand sangele lui a fost contaminat si nu se simte implinit decat simtind viteza si curentul de aer in plin, libertate pe care ti-o confera doar acest sport... Probabil asa se explica si nostalgia celor care trecand bine de prima tinerete nu se pot resemna, si recunosc cu totii ca cea mai puternica senzatie o au doar pe 2 roti. Ca un contra atac am intalnit VIPuri sau persoane din lumea buna care au motor si permis ( vezi Fizz). Sunt ei oare motociclisti si impartasesc aceeasi pasiune cu ceilalti colegi? Sau doar considera ca sunt cool prin acest comportament. Comunitarile de motociclisti nu mai sunt noutati, majoritatea deja functionand dupa forme legale si astel se explica si declarariile membrilor potrivit carora “drumul in gasca” e de domeniul superlativului.Dar atunci ce se intampla cu motociclistii singuratici? Deja multe idei care se bat cap in cap. La o analizare si mai amanuntita observam actiuni ale acestora car pot fi catalogate fite dar si materializarea pasiunii lor pentru acest sport. Si totusi, care este realitatea? Putem afirma ca o parte a “fitelor de motor” sunt exacerbarea pasiunii unor tineri motociclisti care simt nevoia de mai multa adrenalina.De fapt se pare ca asta e prima tinta a tuturor motociclistilor: goana dupa adrenalina! Si de aici moduri diferite de procurare raportate la individ. O prima clasificare o putem raporta chiar la motocicleta folosita. Astfel intalnim impatimiti de chopper, superbike, motocross sau touring.Realizand astfel ca acesti oameni sunt motociclisti cu totii dar au pareri impartite privind motociclismul si conduita moto. O alta clasificare care ne ajuta si mai mult sa elucidam misterul justificarii faptelor excentrice ale motociclistilor o putem realiza impartindu-i in categoria veteranilor si a celor care au stat mult pe langa ei si au inteles intradevar ce inseamna asta si o alta categorie in care se incadreaza bobocii, cei care inca nu au inteles in intregime ce inseamna un motociclist, care sunt riscurile la care se supun si cand sunt permise exravagantele.Mai putem nota inca o tendinta tragica in comunitatea motociclistilor si anume datorita preturilor ultimelor modele destul de mari, observam tendinta de crestere a numarului de motociclisti “facuti peste noapte” sau cu alte cuvinte a celor rasfatati ce se pomenesc cu ultimul model de motocicleta pe mana si nestiind ce sa faca cu el, incearca sa impresioneze prin orice mijloace. Din pacate aste acte sfarsesc de multe ori dramatic, intrand in atentia participantilor la trafic, de unde si ideea eronata despre toti motociclisti. Astfel putem concluziona prin faptul ca sportul cu motocicleta este intradevar palpitant si iti rezerva multa adrenalina, deci involuntar de multe ori simti nevoia de mai mult. De aici mai departe ramane doar mentalitatea conducatorului pur individuala. Asa ca suntem toti la fel dar totusi diferiti.Drive safe." Apropo, am uitat sa ma prezint Florin ma numesc, si fac parte dintre veterani daca pot spune asa cu toate ca am doar 33 de ani. Am sa postez aici cateva din motoarele mele, asupra carora mi-am lasat amprenta: 1. IJ jupiter 350 2. Suzuki GSX 600 F 3.Honda CB 400N
  5. Oameni buni , cu cateva modificari merge si cauciuc de 280 . Vreau sa scot din VFR un motor de prezenatre, show-room ,ceva de genul asta:
  6. Ma intereseaza ceva de genul 280/40/17 .... am impresia ca , bascula prin forma ei ar permite un cauciuc mult mai lat....dar totusi am zis sa intreb inainte de a face o achizitie.
  7. Salutare! Oameni buni, imi spune si mie cineva care e dimensiunea MAXIMA a cauciucului spate care se poate pune pe janta motorului asta ? Astept un raspuns de la voi.
  8. Inca se circula pe 2 roti, ieri a fost o zi suuuuper , azi se pare ca la fel, chiar putin mai cald, deci....iar pe 2 roti!
  9. Inca se mai lucreaza la ea, pentru sezonul ce vine. Ca bujie iti recomand NGK cod : CR9EK, ulei- unul cat mai bun recomand :Castrol RS 4T SAE 10W-50, si filtru....doar filtru de ulei...aci dupa alegerea ta. numai bine!
  10. Multumesc om , mai nu stiu ce aveti cu blanita aia , deci , cei care au vazut-o ( atins-o ) zic ca acea blanita e " de acolo" sa zic asa , majoritatea de aci zic ca ar trebui sa o dau jos, sincer este o dilema pentru mine acum. Stii ce inseamna testoasa aia ??? viata lungaaaaa! Inca ceva , ai grija cum iti faci motorul , in rest aceste motoare is bune , merg bine , nu papa mult , nu te omoara,....intr-un cuvant sunt o investitie buna. Salutari si numai bine!!!
  11. Salve! Omule , are disc pe fata numai ca e pe dreapta ,va avea cat de curand si pe stanga ceva dar nu disc pentru frana , asa cum spunea si Oreste este o roata de spate cu anumite modificari. Va iesi din iarna cu mai multe modificari. Deci ,mai multe poze:
  12. Salve! Sa ma alatur si eu...... deci an 2004 , GSX 600 F custom
  13. Tind sa cred ca se cere un nou club in Bacau al pasionatilor de motociclism, repet : PASIONATILOR !!! Un club in care se pot organiza in sezon diferite activitati, intaliniri saptamanale, iesiri in week-enduri, discuti despre moto (noutati, service ,etc)si multe altele. Intr-un cuvant :CLUB, IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI!!!
×
×
  • Creează nouă...