Am mers cu citeva gixxere de 1000. Foarte misto, mai spre stilu' Honda, controlabile, etc ... da' nu as schimba Zx-10-le pe niciuna din ele, chiar daca te chinui un pic pina ii reglezi suspensia. Adica pina iti scoate par alb
Nu stiu, sint convins ca la tine e invers, o fi si o chestiune de "potrivire de caracter" cu motocicleta, nu zic ba...
Singuru' lucru care imi place mai mult la Gixxer e ca trage un pic mai bine in ture medii.
P.S. scoate ulei nu prin "diverse locuri", ci umezeste usor pe linga garnitura de la capacul de distributie. Aproape toate au treaba asta. Daca te deranjeaza (pe mine nu...), o scoti si o montezi cu grija si cu o pelicula fina de silicon pt. etansari. Eu nu m-am deranjat pt. atita lucru.
Asa e cu motoarele astea "bullet proof". Daca nu se strica nimic niciodata la ele, nu prea se merita. Sa nu ai tu o satisfactie sa stai cu ea crapata pe marginea drumului, sa nu ai tu bucuria cumparaturilor de Craciun (axe cu came, niste biele, niste supape acolo), si dupa aia tot sa nu mearga... Bani aruncati.
Sincer, si eu incep sa fiu nemultumit in legatura cu chestia asta