Sari la conținut

Taz

Membru
  • Număr conținut

    245
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://World-Fastest-Taz.ro
  • Yahoo
    adrian_berescu@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    1900 si ceva
  • Motocicleta
    Kawasaki Zx-10R
  • Numar Moto
    IS 69 TAZ
  • Club
    " Nici Unu' " M.C.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Una sau alta
  • Interests
    Crearea unei noi generatii de echipamente si accesorii moto care sa vireze spaga on-line in conturile echipajelor de politie rutiera, fara a mai fi nevoit sa opresc pentru explicatii penibile.

Vizitatori Recenți Profil

1.809 citiri profil

Taz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. relu21

    "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. l.u.v

    Dormi in pace, om bun!

  3. TheNuT

    Dumnezeu sa te odihneasca Taz :(

  4. Dumnezeu sa te Odihneasca!

  5. Taz

    Accidente

    Man, ma bucur mult ca mergi inspre bine!!! Ia si lipeste-ti zdravan ciolanele, ca toata golanimea asteapta sa te vada iar cu motoru' sub cur! P.S. O sa-i scriu lu' Andrei Gheorghe sa reia emisiunea aia fara balustrada si sa-l invite din nou pe Boc. Daca functioneaza iar, poate ii lasi cirjele mostenire piticului, sa nu se puna prafu' pe ele. Da' sa nu le scurtezi ca-i pacat...
  6. Taz

    Off-topic

    Fixed Mesaj completat @porno: Simtu' umorului e o chestie sublima, care la unii lipseste cu desavirsire. Cam ca si capacitatea de a deosebi un calibru de altu' Daca tu tot nu te bucuri de macar una din cele 2, foloseste cu incredere butonu' ala cu sageata spre stinga si opreste-te la topicuri care te fac mai fericit decit asta.
  7. Daca te-a mincat in cur sa scoti pompa - te scarpini cu carbid Vezi daca se intimpla asa cind ai rezervoru' pe la jumate. Dupa aia umple-l ochi si vezi daca se repeta. Mai vezi ca benzina care iese din rezervor trebuie inlocuita de aer. Daca locu' pe unde trebuie sa intre aeru' e putin ocupat cu alte probleme, e de rahat. Nu stiu cum e la tine, da' ar trebui sa fie o teava mica de cauciuc pe dedesubt.
  8. Si mie mi se pare ca am nevoie sa maninc multa ciocolata, numa' ca mi-e frica sa ies din casa, ca ma sperie clanta de la usa. Da' mie imi trece
  9. Asta-i exact ca in bancu ala cu ardelenii: -Ma Gheo, cum sa zice corect: funicular sau furnicular? -La ce, ma?
  10. Deci remarca ta nu se referea la firma Kawasaki, ci la faptul ca firma Kawasaki este inferioara. Aaa, acu' m-am prins. Adica m-am prins ca nu erai intr-un moment nebulos al existentei. P.S. printre cei care au incercat si altceva ma aflu si eu. N-am loc sa le enumar aici, da' astea sint amanunte.
  11. In caz ca am inteles clar ce-ai scris tu acolo: iti acord prezumtia de nevinovatie. Poate te aflai intr-un moment nebulos al existentei tale. Ca daca asa gindesti de obicei, e naspa
  12. Am mers cu citeva gixxere de 1000. Foarte misto, mai spre stilu' Honda, controlabile, etc ... da' nu as schimba Zx-10-le pe niciuna din ele, chiar daca te chinui un pic pina ii reglezi suspensia. Adica pina iti scoate par alb Nu stiu, sint convins ca la tine e invers, o fi si o chestiune de "potrivire de caracter" cu motocicleta, nu zic ba... Singuru' lucru care imi place mai mult la Gixxer e ca trage un pic mai bine in ture medii. P.S. scoate ulei nu prin "diverse locuri", ci umezeste usor pe linga garnitura de la capacul de distributie. Aproape toate au treaba asta. Daca te deranjeaza (pe mine nu...), o scoti si o montezi cu grija si cu o pelicula fina de silicon pt. etansari. Eu nu m-am deranjat pt. atita lucru. Asa e cu motoarele astea "bullet proof". Daca nu se strica nimic niciodata la ele, nu prea se merita. Sa nu ai tu o satisfactie sa stai cu ea crapata pe marginea drumului, sa nu ai tu bucuria cumparaturilor de Craciun (axe cu came, niste biele, niste supape acolo), si dupa aia tot sa nu mearga... Bani aruncati. Sincer, si eu incep sa fiu nemultumit in legatura cu chestia asta
  13. Explica-ne, te rugam, de unde ai tras tu concluzia asta...
  14. Nu merge, bre, alearga. Ce sa fac? Ofticat ca s-a terminat sezonu'. (oarecum..) Singuru' avantaj cind e frig e ca poti sa lasi motoru' sa mai uite de frustrarea aia ca nu-l are pe Rossi in spate si sa mai pui niste vin la fiert. P.S. ala negru de respira greu (ca tre' sa-i schimb filtru'...) zice sa transmit salutari la cumatra Honda.
×
×
  • Creează nouă...