Sari la conținut

G.Burlacu

Super Membru
  • Număr conținut

    812
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    burlaco

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Rasnov-BV
  • Carnet moto din
    iunie 2006
  • Motocicleta
    Suzuki VX 800
  • Numar Moto
    BV-14-YGH

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Voshod 3m, Suzuki vx800

Vizitatori Recenți Profil

1.446 citiri profil

G.Burlacu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Se pare ca pana la urma furtunul de la valva PCV a fost de vina. Are 2 crapaturi serioase. Partea proasta e ca nu l-am gasit decat in varianta OEM la vro 235 de lei . Un nenorocit de furtun care oricum se va strica din nou peste cateva zeci de mii de km ca asa e "dizainu'". Am comandat si valva PCV sa fiu sigur. Asta nu e nicaieri pe stoc, livrare cel mai repede in 4-5 zile lucratoare. Sper ca asta sa fie tot, macar pentru moment! Multumesc tuturor pentru sfaturi, sugestii si chiar pentru micile mistouri. Cu masura, pot fi constructive...
  2. Multumesc de ajutor! Ai prins la fix ideea
  3. Pot sa accept si asta ca nu sunt mare mecanic, poate doar o persoana ceva mai atenta decat un mecanic din service. Oricum procentul de 99% dat de tine imi da senzatia ca stii exact de am "reparat" dar nu vrei sa imi spui....deocamdata
  4. Frana este ok! Am verificat furtunul ce merge de la galeria de admisie la pompa de frana si este in regula. Mersi!
  5. Am programat-o maine la un service. Mecanic este un vecin de-al meu. Sper sa ii dau de cap. Va tin la curent cu evolutia si multumesc pentru implicare
  6. Avand in vedere ca acceleratia este clasic, pe cablu si nu drive-by-wire, procedura de idle learn este foarte simpla. Manualul recomanda ca dupa prima pornire dupa resetarea ECU sa se tina masina la relanti 10 min si apoi sa se foloseasca pe o distanta de minim 7-8 km abordand cat mai multe stiluri de condus. Dar la mine in acest moment este clar ca nu de idle learning duce lipsa avand in vedere ca se duce si spre 4500 rpm. Sunt mult mai multe variante decat garnitura aia dintre admisie si chiuloasa....mai sunt in schema cativa metri de furtune si alte garnituri. Am izolat cat de cat zona, undeva sub IAC. Am mai facut o proba si anume am dat jos tubulatura de la filtrul de aer spre clapeta de acceleratie si am astupat cu palma clapeta. In mod normal trebuia sa moara motorul dar el mergea bine mersi ---->> clar aer fals la greu!! MAi trebuie sa gasesc pe cineva care sa imi si identifice pe unde pe cat posibil fara sa dau jos tot motorul.. Ceva recomandari in Brasov?
  7. Ok, m-ati convins cu clapetele, o sa le schimb . Macar aici lucrurile sunt clare, stiu problema stiu rezolvarea. Dar cu turatia ce credeti ca mai pot sa fac? Un mecanic de cartier baga mana in foc ca este motorasul pas cu pas de vina, cel care controleaza pozitia clapetei de acceleratie. Dar pe diagnoza mie imi arata o valoaare de ~17% si cand este la relanti normal (800 rpm) si cand este razna la 5000 rpm, ceea ce eu traduc ca este in acceasi pozitie dar intra aer prin alta partea. Gresesc? » Post actualizat in 07 Jul 2018 10:41 Ok, deci am zis ca merita sa dau o sansă sensorului de la clapeta de accelerație și sa il schimb. L-am si gasit repede la un magazin la 65 de lei si m-am gândit ca pierderea nu e chiar asa mare. L-am achiziționat si 10'min mai tarziu masina mergea....la fel de prost! Deci nu era el de vina, asa cum credeam si eu de la inceput. După care am zis sa o parfumez putin cu niste spray de frâna ca urmare a sfaturilor voastre. Cred ca asta e buba: trage aer fals. Mai jos video (fara embedded ca is de pe telefon si nu stiu sa il pun) Cand dau cu spray in zona IAC, galerie de admisie sau alte furtunase sub IAC creste turatia motorului. Acuma, cum oare imi dau seama exact pe unde trage aer fals? Generator de fum n-am, poate doar daca reiau vechiul obicei cu fumatul... Multumesc pentru răspunsuri!
  8. Am vazut DIY de pe youtube. Sunt foarte explicite si arata pas cu pas cum sa dai galeria jos si sa schimbi clapetele. Pana la ele insa, trebuie sa rezolv cu turatia asta sau macar sa localizez problema
  9. Multumesc @nooxy pentru raspuns. PCV-ul era singurul lucru pe care nu l-am verificat. Are o pozitie imposibil de ajuns fara sa dai galeria de admisie jos! Nu sunt prea lamurit cu testul asta cu spray-ul pentru aer fals. Inteleg ca trebui pulverizat in zone si daca trage aer fals va creste turatia, doar ca parca nu imi vine sa pulverizez ceva foarte flamabil peste un motor fierbinte Poate sa fie orice fel de spray? Clapetele sigur se pot inlocui, nu m-am uitat inca de pret, dar probabil ca le voi schimba daca ma incadrez in cei 400 de lei. Daca nu, le anulez si gata.
  10. Salutare, M-am pricopsit cu un Mondeo Mk3 din 2006, motor benzina 2000 cmc, 107kW, si vreo 140.000km care chiar par reali daca ma uit la uzura interiorului (minima spre deloc) - dar asta nu este foarte important acum. Problema numarul 1 de care stiam - binecunoscutele clapete pe admisie. Deja fac zgomot la relanti si ma gandesc daca sa le scot de tot (multi au facut asta fara nici o repercursiune majora in ceea ce priveste performante, consum sau noxe la ITP) sau sa le schimb. Probabil voi decide in functie de pret si ce alte nebunii voi mai gasi cand dau jos galeria de admisie. Problema numarul 2 si THE Problem de fapt - ma dispera relantiul. Inca de cand a ajuns la mine, la prima cheie la rece se tura pana pe la 2000 rpm si scadea foarte greu la turatia normala de relanti (800-900 rpm) chiar daca motorul era la temepratura de regim. De asmemenea si in mers, cand calcam ambreiajul sa schimb viteza turatia mai degraba crestea initial decat sa scada. Am zis sa curat clapeta de acceleratie si IAC-ul in prima faza. Am dat clapeta jos, era foarte murdara si am curatat-o cu spray de curatat carburatoare si cu o carpa. Acelasi lucru si cu IAC-ul. Am pus la loc si ....surpriza! Merge chiar mai prost, adica se tureaza si mai mult la relanti pana spre 4000 rpm. Ce teste am facut: - scos mufa de IAC - nu se intampla nimic, nu scade turatie, nu creste, un moare motorul. Am facut asta de cel putin de ori, si doar de 2 ori s-a micsorat turatia - scos mufa de la sensorul de pozitie al clapetei de acceleratie - nu se intampla nimic - scos mufa de EGR - nu se intampla nimic. Test cu OBD II prin ELM 327 si aplicatia Torque imi da fix erorile de IAC, EGR si TPS dar sunt normale atat timp cat am scos mufele. Daca le sterg si dau o tura cu masina fara sa mai mblu la nimic in motor - nu am nici o eroare. IMPORTANT cred este urmatoarea faza: cand o ia turatia razna rau spre 4000 rpm, pozitia clapetei de acceleratie citita prin OBD este la ~17% ceea ce este normal cred pentru pozitia de RELANTI!! (ceea ce ma duce cu gandul ca IAC-ul e primul pe lista cu defectiuni, dar, de ce isi revine la un monet dat?) Cand o ia razna rau cu turatia in gol se aude si un suierat ca si cum ar trage aer fals pe undeva dar nu pot sa imi dau seama pe unde si daca chiar asta este. De altfel, in filmuletul de mai jos se si aude acest lucru, doar ca la un moment dat, in general cand se incalzeste bine motorul, isi revine brusc la turatie normala si fara sa mai se auda nici un suierat. <iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/tmFIbl_ZqFs" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe> Va rog, daca mai aveti vreo alta idee, dati-mi de stire. Nu am ajuns inca la un service pentru ca din experienta cu serviceurile, nu vreau sa pic in capcana schimbarilor de piese in nestire. Vreau sa elimin personal si cu ajutorul vostru cat pot de mult din variante, inainte de a ajunge intrun service. Multumesc!
  11. Astept un feed-back de la tine daca este posibil cand faci primul drive test. Cred ca franele impreuna cu suspensia fata (prea moale stock) sunt printre singurele puncte negative importante la VX. Duspensia fata am mai rezolvat-o cu arcuri progresive si ulei 15W, in schimb franele...in afara de furtun cu insertie metalica nu prea am stiut ca ce sa ii fac, Hai spor(t) in toate si s-auzim "decat" de bine!
  12. Te plicitisesti in vacanta ) Zi-mi daca e diferenta majora cu pompa de frana de GS1200 si daca e plug&play! Un an minunat la toti VX-arii!
  13. Hai, hai odata cu el, vedea-l-as pe strazi in primavara!
  14. Salut, Daca nu ma inseala memoria, la carte scrie 2,25 fata si 2,5 spate. Cu pasager si bagaje pe spate parca se creste la 2,7
×
×
  • Creează nouă...