Jump to content

G.Burlacu

Super Membru
  • Content Count

    812
  • Joined

  • Last visited

About G.Burlacu

  • Rank
    ...dus..

Contact Methods

  • Yahoo
    burlaco

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rasnov-BV
  • Carnet moto din
    iunie 2006
  • Motocicleta
    Suzuki VX 800
  • Numar Moto
    BV-14-YGH

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voshod 3m, Suzuki vx800
  1. Se pare ca pana la urma furtunul de la valva PCV a fost de vina. Are 2 crapaturi serioase. Partea proasta e ca nu l-am gasit decat in varianta OEM la vro 235 de lei . Un nenorocit de furtun care oricum se va strica din nou peste cateva zeci de mii de km ca asa e "dizainu'". Am comandat si valva PCV sa fiu sigur. Asta nu e nicaieri pe stoc, livrare cel mai repede in 4-5 zile lucratoare. Sper ca asta sa fie tot, macar pentru moment! Multumesc tuturor pentru sfaturi, sugestii si chiar pentru micile mistouri. Cu masura, pot fi constructive...
  2. Pot sa accept si asta ca nu sunt mare mecanic, poate doar o persoana ceva mai atenta decat un mecanic din service. Oricum procentul de 99% dat de tine imi da senzatia ca stii exact de am "reparat" dar nu vrei sa imi spui....deocamdata
  3. Frana este ok! Am verificat furtunul ce merge de la galeria de admisie la pompa de frana si este in regula. Mersi!
  4. Am programat-o maine la un service. Mecanic este un vecin de-al meu. Sper sa ii dau de cap. Va tin la curent cu evolutia si multumesc pentru implicare
  5. Avand in vedere ca acceleratia este clasic, pe cablu si nu drive-by-wire, procedura de idle learn este foarte simpla. Manualul recomanda ca dupa prima pornire dupa resetarea ECU sa se tina masina la relanti 10 min si apoi sa se foloseasca pe o distanta de minim 7-8 km abordand cat mai multe stiluri de condus. Dar la mine in acest moment este clar ca nu de idle learning duce lipsa avand in vedere ca se duce si spre 4500 rpm. Sunt mult mai multe variante decat garnitura aia dintre admisie si chiuloasa....mai sunt in schema cativa metri de furtune si alte garnituri. Am izolat cat de cat zon
  6. Ok, m-ati convins cu clapetele, o sa le schimb . Macar aici lucrurile sunt clare, stiu problema stiu rezolvarea. Dar cu turatia ce credeti ca mai pot sa fac? Un mecanic de cartier baga mana in foc ca este motorasul pas cu pas de vina, cel care controleaza pozitia clapetei de acceleratie. Dar pe diagnoza mie imi arata o valoaare de ~17% si cand este la relanti normal (800 rpm) si cand este razna la 5000 rpm, ceea ce eu traduc ca este in acceasi pozitie dar intra aer prin alta partea. Gresesc? » Post actualizat in 07 Jul 2018 10:41 Ok, deci am zis ca merita sa dau o sansă sensorului de la cla
  7. Am vazut DIY de pe youtube. Sunt foarte explicite si arata pas cu pas cum sa dai galeria jos si sa schimbi clapetele. Pana la ele insa, trebuie sa rezolv cu turatia asta sau macar sa localizez problema
  8. Multumesc @nooxy pentru raspuns. PCV-ul era singurul lucru pe care nu l-am verificat. Are o pozitie imposibil de ajuns fara sa dai galeria de admisie jos! Nu sunt prea lamurit cu testul asta cu spray-ul pentru aer fals. Inteleg ca trebui pulverizat in zone si daca trage aer fals va creste turatia, doar ca parca nu imi vine sa pulverizez ceva foarte flamabil peste un motor fierbinte Poate sa fie orice fel de spray? Clapetele sigur se pot inlocui, nu m-am uitat inca de pret, dar probabil ca le voi schimba daca ma incadrez in cei 400 de lei. Daca nu, le anulez si gata.
  9. Salutare, M-am pricopsit cu un Mondeo Mk3 din 2006, motor benzina 2000 cmc, 107kW, si vreo 140.000km care chiar par reali daca ma uit la uzura interiorului (minima spre deloc) - dar asta nu este foarte important acum. Problema numarul 1 de care stiam - binecunoscutele clapete pe admisie. Deja fac zgomot la relanti si ma gandesc daca sa le scot de tot (multi au facut asta fara nici o repercursiune majora in ceea ce priveste performante, consum sau noxe la ITP) sau sa le schimb. Probabil voi decide in functie de pret si ce alte nebunii voi mai gasi cand dau jos galeria de admisie. Pr
  10. Am primit astazi o pereche de X-Groove marimea 45. Arata foarte bine, se potrivesc bine - sunt un pic mai inguste decat majoritatea ghetelor dar personal nu ma deranjeaza pentru ca nu am piciorul lat- livrare prompta. Recomand vanzatorul!!
  11. Astept un feed-back de la tine daca este posibil cand faci primul drive test. Cred ca franele impreuna cu suspensia fata (prea moale stock) sunt printre singurele puncte negative importante la VX. Duspensia fata am mai rezolvat-o cu arcuri progresive si ulei 15W, in schimb franele...in afara de furtun cu insertie metalica nu prea am stiut ca ce sa ii fac, Hai spor(t) in toate si s-auzim "decat" de bine!
  12. Te plicitisesti in vacanta ) Zi-mi daca e diferenta majora cu pompa de frana de GS1200 si daca e plug&play! Un an minunat la toti VX-arii!
  13. Hai, hai odata cu el, vedea-l-as pe strazi in primavara!
×
×
  • Create New...