Sari la conținut

MadRider

Membru
  • Număr conținut

    388
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Nasaud
  • Permis moto din
    2001
  • Motocicleta
    GSX 750 F & Simson 250
  • Numar moto
    BN 83 MAD & BN 90 AFI
  • Club
    Transilvania Bikers B-N

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 Super :)
  • Alte autovehicule si vehicule
    Renault 5

MadRider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!! ;)

  2. Daca nu gasesti in Bistrita, ti le poate face in Nasaud Laurentiu Buia. Tel. 0741 40 57 58 sau 0745 70 22 29.
  3. Corect. Daca reusesti sa descarci fata ai foarte mari sanse sa scapi. Dar in cazul in care reusesti sa franezi si sa intri franat in groapa si in special sa fii franat la iesirea din groapa ai cam pus-o...si nu frana )
  4. Mdea....ma bucur nespus, ce sa zic. Le urez defectiuni dese si vizibilitate redusa.
  5. Stie cineva preturile asigurarilor? Sau sa intreb altfel, stie cineva unde e cel mai ieftin? Ca eu stau pe tusa momentan ca nu am banile pt asigurare
  6. Odihneasca-se in pace. Doar atat se mai poate spune.
  7. Eu nu m-as risca prea mult cu flashu...ca poate o sa prinzi vreounul care o sa creada ca ii dai flash ca il lasi sa treaca si o sa iti sara in fata. RIP...din pacate s-a mai stins unul. Sa speram ca o sa se termine si cu astea odata ca tot mai dese sunt.
  8. Odihneasca-se in pace . Sper ca se vor face cat mai multe campanii anti-accidente anul acesta. Doamne...nici nu a dat bine soarele cateva zile si au inceput decesele.
  9. Poate doar iti cade alimentarea de pe el, probabil tot din cauza unor contacte aiurea. Fa o verificare a instalatiei electrice, poate ai ceva probleme. Si cred ca poti verifica si senzorul ala. Din cate stiu eu se bazeaza pe impulsuri, asa ca incearca cu un osciloscop sau cu un aparat de masura analogic. Cu osciloscopul cred ca vei putea vedea si frecventa impulsurilor, eventual unele pierderi daca exista.
  10. Bravo moshulik. Frumos spus si gandit. Nu te-ai schimbat deloc in ultimii ani , tot asa tehnic ai ramas. Totusi...mai exista o mica problema cu sistemul: ce se intampla daca intri prea tare intr-un viraj in care fuge spatele? Intra in joc vreo una din cele 3 componente? si daca da, in ce fel influenteaza comportamentul motocicletei? Iar daca nu, ce s-ar putea face pentru prevenirea pierderii aderentei rotii spate in viraje in care se intra prea tare (in afara de reducerea vitezei inainte de viraj)?
  11. Pai de exemplu in interiorul contactului la lamelele de contact. In general contactele au garnituri pentru ca apa sa nu patrunda unde nu trebuie, dar in unele cazuri se poate face condens in ele, fie din cauza umezelii sau a garniturii defectuoase, fie din cauza etansarii foarte bune si diferentei de temperatura dintre mediul exterior si cel interior din contact.
  12. Pai apa nu patrunde oriunde. Dar umezeala din aer (de fapt aerul umed)....ajunge mult mai usor in anumite locuri.
  13. Posibil sa fie din cauza umezelii si a jegului din aer dar e posibil sa stati si voi cam prost la instalatia electrica. Oricum problema e ca din cauza umezelii la tine s-a facut o bula de apa la buton iar la prietenul tau s-o fi facut in contact. Eu am patit la simson de la ploaie pe vremuri, de era luminat ca un brad de craciun la intalnire.
×
×
  • Creează nouă...