-
Număr conținut
445 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
2017
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
jinxy's Achievements
Enthusiast (6/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
RS660 = sold! Multumesc tuturor!
-
Salutari! Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Nu iau in considerare naked sau sumo pentru ca nu-mi place sa ma bata vantul. Prefer parbriz si pozitia mai aplecata. Da, carenele se incing mai rau vara la semafor, dar e un compromis pe care doresc sa-l fac. @Kagemusha asta a fost impresia mea visavis de Royal Enfield. Teoretic pretul e fantastic, practic folosesc cele mai ieftine si grele materiale posibile. @l.u.v super amuzant ca un admin pe un forum de motociclism sa descurajeze discutiile despre motociclete Intamplarea face ca mi-am luat un Norden acum cativa ani pentru ca mi-a placut cum arata. Apoi am avut ocazia sa merg cu Tuaregul, DesertX, 1290 Adventure etc. Si mi-am dat seama nu doar ca am ales cea mai plictisitoare motocicleta dintre ele, dar si cea care face tot si nimic. Tinand cont ca am vandut-o semnificativ in pierdere, poate m-ar fi ajutat niste sfaturi. Ma ajuta threadul asta? Desigur. De exemplu, eram destul de convins ca nu ma duc sa vad R9, dar acum o sa-i dau o sansa. Da, sunt toate modele relativ noi, dar motoarele de pe unele nu sunt noi si posibil altii au experienta cu ele. @pepsi nu am gasit R7 de vanzare la noi (except OLX). @pierrotlefou iti pot da exemple de fun pe clasa Adventure. 1290 Adv comparat cu Norden: sunet incomparabil mai bun, cuplu fantastic, ai senzatia ca zboara. Dar vibreaza de-ti amortesc picioarele si nu prea iti vine sa-l scoti pe coclauri la cat de mare e. Tuareg comparat cu Norden: e un dirtbike mare, are o nota de huliganism in el, are pozitia mai neutra si te indeamna sa tragi de el. Pe strada mi s-a parut instabil la viteza, dar pe camp e FUN.
-
Salutari! N-am avut de lucru si am fost la salonul moto weekendul trecut... Ma intereseaza o motocicleta pentru strada si poate raaar de tot un track day. Vreau ceva relativ usor si manevrabil, minim 70cp, in principiu noua si ideal in jur de 10k Eur. Ar fi a doua motocicleta pe langa cea de Enduro si e mai mult de ...joaca. Nu planuiesc excursii lungi, mers cu pasager etc. Imi droesc ceva fun, care sa arate bine si interesanta dpdv ingieresc. Lista scurta, in ordinea pretului crescator: 1) cfmoto 675 sr-r (8.000e) Castiga la pret si la design. Interesant motorul in 3 cilindri. Am dubii vizavi de fiabilitate, dar pe de alta parte n-o sa o tin 10 ani si 50000km, deci nu stiu cat de relevant e. Nu-mi place ca e chinezarie... 2) triumph daytona 660 (10.000e) Interesant motorul in 3 cilindri. Designul nu ma impresioneaza, bordul mi se pare invechit si nici reviewurile online nu m-au incantat. Mi se pare totusi o oferta onesta. 3) honda cbr650r (10.000e) Atras de motor - 4 in linie - de dragul tineretii, si de calitatea Honda. In rest, nu-mi spune nimic. Cred ca e cea mai buna decizie rationala, dar pierde la fun. 4) aprilia rs660 (10.500e) Cap de lista pentru moment. Design decent, castiga la putere si dotari. Dubii la fiabilitate si la motorul cu doar 2 cilindri. Mi-e sa nu fie foarte "vibrator". 5) yamaha r9 (14.000e) Mult peste buget, dar mereu mi-am dorit o yamaha. Cred ca e prea mult pentru ce-mi trebuie mie, si ca putere si ca sportivitate. Probabil ar fi castigat daca era la acelasi pret cu celelalte. Multumesc anticipat!
-
Pe mine ma amuza suspensia aia spate impreuna cu statementul "90KMPH pe Offroad", scaritele pasagerului puse pe bascula si codita aia care teoretic tine 2 persoane intr-un singur surub pe un cadru din tabla ambutisata.
-
https://ridecolibri.com/ Cate probleme de design vedeți doar din poza de pe prima pagina?
-
Stefan, dar vezi ca si prin padure te poate opri jandarmeria: "Accesul public în pădure cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepţia activităţilor sportive, de recreere şi turism, care se pot practica numai cu acordul proprietarului sau al administratorului pădurilor proprietate publică a statului." Din fericire e doar o contraventie, nu e fapta penala.
-
(scuze de offtopic) Mi se pare maxima combinatia de "rebel dur, dar legal" tehehe
-
Eh, mereu cand pornesti un business instinctul e sa il pornesti pentru oameni "ca tine". Problema e ca nu sunt asa multi oameni "ca tine" in afara bulei tale de prieteni si cunostinte. Ca antreprenor e nevoie de o doza de pragmatism. Si de un studiu de piata!
-
@MotoS Garage fix asta incercam sa spun cu: daca e o idee revolutionara la care nu s-a gandit nimeni, cel mai probabil s-au gandit si au decis ca nu e practic Eu nu as merge cu crssul la service pentru revizii, ca nu e practic sa-l duc la fiecare 7 ore de utilizare, iar pentru probleme grave as merge la un service dedicat brandului respectiv. Poate merita o vulcanizare specializata pe roti cu spite. Dar si acolo...iti trebuie tehnicienii.
-
Intr-un business de servicii (cum e un service moto) te transformi practic intr-un business de human resources, pt. ca produsul tau e omul care livreaza serviciul. Chiar daca esti bun personal, atata timp cat nu poti multiplica cu alti oameni, businessul n-o sa creasca. E foarte simplu sa observi o problema si foarte greu sa o rezolvi. Probabil problema a ramas nerezolvata dintr-un motiv practic - lipsa de oameni capabili, de exemplu, si lipsa de apetit din partea clientilor sa plateasca preturi premium pentru servicii premium. Mai conteaza daca esti dispus sa renunti la ce faci acum si sa te dedici acestui bunsiness. Daca-l faci doar ca investitie va trebui sa gasesti un sef de service capabil, ceea ce face problema si mai complicata. E mult de discutat...
-
Dilemă: enduro sau trial?
topic a răspuns lui jinxy în bursyllacul Discutii generale enduro si motocross
@bursyllac am avut dilema asta in iarna - am un Norden si am mai luat un FE450. E inmatriculat - asta a fost un considerent important, DAR nu-mi vine sa merg cu el la drum intins. De ex nu as merge calare din Bucuresti pana la Alec la Ploiesti. Nu vreau sa iti descriu cum arata cauciucurile dupa nici 10 ore de mers cu ele 90% offroad comparativ cu cele de pe Norden care arata ca noi dupa 3000km. Cu alte cuvinte, m-am cramponat pe "Inmatriculat" si am descoperit ca e destul de inutil. Ma rog, e util pentru confortul meu mental cand merg pe drumuri publice, dar nu e practic. Trial nu mi-as lua pt ca n-as avea cu cine sa ies. Oricum enduro e MULT mai usor decat Norden si simt un progres real, iar ce ai trimis ca playlist YT sunt executate cu motociclete enduro. O alta chestie - fiind un motor modern, pe injectie, nu ma prea deranjeaza ca e de 450. Ma asteptam sa fie mai greu de controlat, dar cu harta pe low power si un pinion mai mare pe fata, merge si pt incepatori. Eu clar nu m-as complica cu 2T, poate doar ca al treilea motor, dar nu ca principal.- 23 răspunsuri
-
- trial
- hard enduro
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Proactiv
-
Saaau ai putea sa il rogi pe om sa mai faca 400km just to be on the safe side. Asta daca mai sunt valabile numerele de Franta.
-
Pai e clar - nu incapea cutia de antenoiul ala. Omul a gasit solutia...