Sari la conținut

jinxy

Membru
  • Număr conținut

    442
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

jinxy's Achievements

  1. Pe mine ma amuza suspensia aia spate impreuna cu statementul "90KMPH pe Offroad", scaritele pasagerului puse pe bascula si codita aia care teoretic tine 2 persoane intr-un singur surub pe un cadru din tabla ambutisata.
  2. https://ridecolibri.com/ Cate probleme de design vedeți doar din poza de pe prima pagina?
  3. Depinde de locul unde vrei sa mergi. In unele fonduri forestiere stiu sigur ca se dau amenzi daca ai ghinion sa te intalnesti cu jandarmeria, in alte locuri presupun ca sunt mai relaxati. Poate gasesti un grup de enduristi in zona ta cu care sa schimbi informatii...
  4. Stefan, dar vezi ca si prin padure te poate opri jandarmeria: "Accesul public în pădure cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepţia activităţilor sportive, de recreere şi turism, care se pot practica numai cu acordul proprietarului sau al administratorului pădurilor proprietate publică a statului." Din fericire e doar o contraventie, nu e fapta penala.
  5. (scuze de offtopic) Mi se pare maxima combinatia de "rebel dur, dar legal" tehehe
  6. Eh, mereu cand pornesti un business instinctul e sa il pornesti pentru oameni "ca tine". Problema e ca nu sunt asa multi oameni "ca tine" in afara bulei tale de prieteni si cunostinte. Ca antreprenor e nevoie de o doza de pragmatism. Si de un studiu de piata!
  7. @MotoS Garage fix asta incercam sa spun cu: daca e o idee revolutionara la care nu s-a gandit nimeni, cel mai probabil s-au gandit si au decis ca nu e practic Eu nu as merge cu crssul la service pentru revizii, ca nu e practic sa-l duc la fiecare 7 ore de utilizare, iar pentru probleme grave as merge la un service dedicat brandului respectiv. Poate merita o vulcanizare specializata pe roti cu spite. Dar si acolo...iti trebuie tehnicienii.
  8. Intr-un business de servicii (cum e un service moto) te transformi practic intr-un business de human resources, pt. ca produsul tau e omul care livreaza serviciul. Chiar daca esti bun personal, atata timp cat nu poti multiplica cu alti oameni, businessul n-o sa creasca. E foarte simplu sa observi o problema si foarte greu sa o rezolvi. Probabil problema a ramas nerezolvata dintr-un motiv practic - lipsa de oameni capabili, de exemplu, si lipsa de apetit din partea clientilor sa plateasca preturi premium pentru servicii premium. Mai conteaza daca esti dispus sa renunti la ce faci acum si sa te dedici acestui bunsiness. Daca-l faci doar ca investitie va trebui sa gasesti un sef de service capabil, ceea ce face problema si mai complicata. E mult de discutat...
  9. @bursyllac am avut dilema asta in iarna - am un Norden si am mai luat un FE450. E inmatriculat - asta a fost un considerent important, DAR nu-mi vine sa merg cu el la drum intins. De ex nu as merge calare din Bucuresti pana la Alec la Ploiesti. Nu vreau sa iti descriu cum arata cauciucurile dupa nici 10 ore de mers cu ele 90% offroad comparativ cu cele de pe Norden care arata ca noi dupa 3000km. Cu alte cuvinte, m-am cramponat pe "Inmatriculat" si am descoperit ca e destul de inutil. Ma rog, e util pentru confortul meu mental cand merg pe drumuri publice, dar nu e practic. Trial nu mi-as lua pt ca n-as avea cu cine sa ies. Oricum enduro e MULT mai usor decat Norden si simt un progres real, iar ce ai trimis ca playlist YT sunt executate cu motociclete enduro. O alta chestie - fiind un motor modern, pe injectie, nu ma prea deranjeaza ca e de 450. Ma asteptam sa fie mai greu de controlat, dar cu harta pe low power si un pinion mai mare pe fata, merge si pt incepatori. Eu clar nu m-as complica cu 2T, poate doar ca al treilea motor, dar nu ca principal.
  10. jinxy

    Alegere Motocicleta

    Saaau ai putea sa il rogi pe om sa mai faca 400km just to be on the safe side. Asta daca mai sunt valabile numerele de Franta.
  11. Pai e clar - nu incapea cutia de antenoiul ala. Omul a gasit solutia...
  12. jinxy

    Alegere Motocicleta

    Zontes 350x - pai e fix - dar FIX aceiasi motoreta ca ailalta, dar cu alte plastice, ghidon inaltat si parbriz. Acelasi motor la acelasi pret cu aceleasi specificatii impachetat in 7 feluri.
  13. jinxy

    Alegere Motocicleta

    https://www.nordicamoto.ro/vehicule/motociclete/15155-husqvarna-svartpilen-401-2021?gclid=Cj0KCQiAorKfBhC0ARIsAHDzslvDCEzmCz23TVkoYOAefRQEhSZOxD9j80xQfCGnRjxmhEfqIn-88qoaAlYyEALw_wcB sau asta...desi te vei simti putin inghesuit pe ea. cel mai bine treci pe la atvrom si incaleca pe ele - au de toate in showroom. KTM are...probleme totusi la 1000e diferenta as recomanda oricand KTM/husky in detrimentul unei made in china/india etc.
  14. jinxy

    Alegere Motocicleta

    Arata fantastic acel Zontes, DAR...au incercat sa faca un fel de scrambler cu roti spitate (care nu au nici un sens pe asfalt) si protectie pentru discul fata (care e complet inutila pe asfalt, mai rau impiedica discul sa se raceasca), doar ca pt un scrambler trebuie si suspensie, iar ea nu pare ca are ceva capabil. A doua problema ar fi piesele: suspensie no-name, frane no-name. Daca se strica ceva, cum le inlocuiesti? Nici nu stiu unde ai gasi accesorii pt ea, de ex. crashbars. Greutatea cred ca e data de materiale ieftine, la fel ca la royal enfield. Nu stiu unde gasesti service si cine stie care o sa fie pretul de revanzare. De garantie nu mai zic... Poate parea o afacere foarte buna sa iei un motor nou si IEFTIN, dar gandeste-te daca ti-ai cumpara o masina chinezeasca. Eu nu ma stresez cu scapat motorul. Am scapat nordenul de minim 10 ori si crashbarurile si-au facut treaba. Iti iei motor sa te bucuri de el, nu sa il tii tipla si sa faci bani la revanzare.
×
×
  • Creează nouă...