am un 749 din 2/2003 in 2003 am facut 16000km cu el ,in in 2004 3000 km si anul asta ..;numai 1000.sa'mi fie rusine!
probleme majore ..nu
a,ba da,anul trecut pe circuitul de la folembray imediat dupa ultima sesiune am vazut ca'mi picura usor radiatorul de ulei;in urmatoarele zile am fost la ducati sa le spun ca a crapat pe "strada" radiatorul si ca trebuie schimbat,no problem au zis, mâine vii cu el .vreau sa zic ca ma pus zbenghea sa ma duc calare pe el pâna la service(12km) ca eram so iau de 2 ori!roata din spate era plina cu ulei datorita pierdirii din radiator.in fine au schimbata radiatorul pe loc.dupa 2 luni primesc scrisoare de la ducati europe si ma anunta ca trebuie sa'mi schimb radiatorul de ulei datorita constructie defectuase a radiatorului.motoarele cu serile 0001 pâna la 2000 parca.eu eram acolo,in seria asta. m'am sus la reprezentata si a zis intrebat daca am noul tip de radiator de ulein pe el,a verificat si a zis ca da,pai zic mai schimbam cui altul; sigur,trebuie schimbat! si uite asa singura problema avuta.
cheltuieli de intretinere:
-ulei +filtru si altele curatenii,reglat ambreiaj plus curatat 99 euro
-reglaj la 20000km (aia mare,cu supape etc,) 450 euro
ducati rulz!