Sari la conținut

duracell

Membru
  • Număr conținut

    225
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mikepoter@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    B-xx-DUR
  • Club
    simpatizant tanga moteurs

Vizitatori Recenți Profil

634 citiri profil

duracell's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Felicitari organizatorilor! Ne-am simtit minunat la aceasta intrunire. Conditii bune, oameni minunati, jocuri distractive, mancare ok, parada faina, muzica rock, motoare frumoase, si - ce mi-a placut mult - multi copii de motoristi : viitoarea generatie! La urmatoarea editie revin cu siguranta!
  2. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  3. 1. Problema contactului intre autoturism si motor este una falsa. Polistii doresc sa nu se complice si va toarna poezia cu "autorul moral" care nu poate fi pedepsit pentru ca nu exista contact. O mare idiotenie : ceea ce conteaza este "legatura de cauzalitate" intre manevra gresita a conservei si vatamarea motociclistului. Cu toate aceastea, 90 % din politistii patriei prefera sa nu se complice si sa mearga pe ideea culpei motociclistului, pentru ca aici sunt sanse mari ca procesul verbal sa nu fie contestat in instanta, din diferite motive : motociclistii sunt de regula loviti, traumatizati psihic de accident si prefera sa nu se mai complice; instantele aplica prezumtia de adevar al procesului verbal incheiat de organul constator, sarcina probei revenind contestatarului (pentru a rasturna prezumtia motociclistul trebuie sa aduca probe, constand in martori, expertize, inscrisuri etc.). Daca aveti determinarea, resursele psihice si materiale de a merge pana la capat, va asigur ca persoana vinovata va fi trasa la raspundere, in conditiile in care puteti demonstra modul concret in care s-a intamplat accidentul. 2. Problema retinerii permisului pentru cercetari este o mare ineptie. De multe ori se intampla ca, dupa ce ati fost victima unui accident cauzat de o manevra necorespunzatoare a unei conserve, politia, dupa ce va verifica alcoolemia, va solicita permisul si actele, vi le retine, spunand ca nu este suspendat, ci doar retinut pentru cercetari, urmand sa vi-l inapoieze la finalizarea dosarului, chiar daca nu sunteti vinovat. Asta inseamna ca va trebui sa solicitati periodic eliberarea unei autorizatii de circluatie. Stiu ca este o practica foarte des uzitata, insa nu are niciun suport legal. Organul de politie nu are ce cerceta la bucatica de plastic numita permis, intrucat nu constituie proba in dosar. Important este daca aveti sau nu permis valabil. Prin urmare, daca nu ii dati permisul ci doar o copie xerox, lucrurile sunt ok. Politistii cunosc faptul ca nu au baza legala de a va ridica permisul in astfel de conditii, insa vor sa se asigure de faptul ca veti reveni la sectie sa dati declaratiile necesare, ori de cate ori va solicita, pana la finalizarea dosarului. 3. Problema daunelor care s-a ridicat aici. Daunele materiale cerute trebuie sa coincida cu toate cheltuielile ocazionate de accident, care pot fi dovedite prin inscrisuri, precum si cele viitoare care se pot anticipa pe baza unor criterii obiective. Daunele morale trebuie sa acopere suferinta fizica si psihica indurata de victima ca urmare a accidentului. Prin urmare, cu cat spitalizarea si nefunctionarea normala in societate este mai mare, cu atat cuantumul va putea creste. Nu exista criterii obiective, in instante sumele incepand de la cateva milioane de lei vechi pana la sute de mii de euro.
  4. Imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat. Asta este legea, din pacate, de fiecare data cand exista o victima, se formeaza dosar penal avand ca obiect infractiunea de vatamare corporala din culpa. Vreau sa fac cateva precizari: - retinerea permisului in cazul tau este o tampenie : el nu este suspendat, ci, se spune, este "retinut pentru cercetari". Asta este trecut probabil si pe autorizatia ta de provizorie. Chestia asta se cheama in limbaj juridic ridicare de inscrisuri. Ce nu au cum sa explice ei este "ce vor sa cerceteze la permisul tau". Daca e fals? Expertiza grafologica, eventual? Nicidecum..Retinerea permisului pentru cercetari este o practica a militiei, ramasa din 1900 toamna si perpetuata, prin care ei se asigura ca daca vor avea nevoie de o declaratie de-a ta ca sa inchida dosarul, vei fi prompt. In cazul in care nu predai premisul, invocand faptul ca nu-l mai gasesti, nu ti s-ar fi intamplat nimic. - sfatul meu este sa te prezinti de urgenta la Udriste si sa intrebi daca dosarul tau a plecat deja la Parchet. Daca nu, scrie repede o cerere adresata procurorului prin care soliciti prelungirea dovezii pentru 30 de zile, astfel incat sa nu fii obligat sa mai faci un drum la parchet. De la parchet dosarul se intoarce la Udriste pentru continuarea cercetarii, in cadrul careia vor fi completate declaratiile etc. De aici pleaca din nou la parchet pentru a se da solutia de NUP. Chiar si asa, cand se intoarce dosarul la Udriste, cei de aici vor putea sa iti aplice o sanctiune, chiar suspendarea permisului. Asa ca atentie ce scrii in declaratii. - Imi pare rau ca nu ne cunoastem personal. un caz de al tau nu ar trebui sa dureze mai mult de 1-2 saptamani. bine ca esti tu sanatos, si, retine, cand mai ai incidente usoare, e mai oportun sa te duci la spital fara sa declari faptul ca incidentul s-a petrecut pe sosea. Spitalul tine legatura in timp real cu Politia, este chiar o obligatie a lor, asa ca cine sfatuia sa pleci de la spital dupa ce te-a adus cu salvarea nu dadea un sfat bun.
  5. martorii din statia de autobuz nu au ramas, a ramas doar o femeie care spunea ca ea a vazut totul, adica motocicleta care scotea scantei.. adica nimic. Masinile din spate care au vazut totul, dupa ce s-au oprit, cand a venit politia au plecat si nu au vrut sa lase datele.. Faza cea mai frumoasa este ca la dosar acum au ramas doar declaratia nenorocitului si a doi "martori" ai lui, inventati ulterior, a caror declaratii seamana ca doua picaturi de apa, fiind scrise dupa dictare, in limbaj politienesc..nici nu m-ar mira sa fie scrise de fapt de ei.. In fine, permisul meu a fost retinut "pentru cercetari". Nu inteleg ce ar trebui sa cerceteze la permis in sine. De fapt, e o practica des intalnita, prin care ei incearca sa puna presiune pe victima pentru a renunta la orice acuzatie de natura penala pentru a-si recupera permisul. Cunoastem problema. Ar fi foarte util, in conditiile de fatza, sa gasim vreo camera de supraveghere care a surprins evenimentul. Este intesat de astfel de camere in zona.
  6. Salut, Nu prea am mai scris pe forum, si imi pare rau ca trebuie sa o fac in aceste circumstante..Visul oricarui motociclist de pe forum este probabil sa nu fie subiectul vreunui topic la aceasta sectiune.. ce sa zic, acum, dupa putin timp de la nefericitul eveniment, pot sa spun ca ma simt norocos ca pot sa scriu si eu la subiectul dedicat acidentului meu.. vreau mai intai sa multumesc tuturor celor care trecand pe acolo sau auzind de accident, si-au sacrificat ceva timp sa se intereseze de soarta mea, sa ofere o mana de ajutor, sau pur si simplu sa vegheze ca lucrurile sa nu fie musamalizate.. Modul in care s-a produs accidentul a fost destul de bine descris de catre prietenul meu mirel jd, care rula in spatele meu la cativa metri, cu aceeasi viteza, si care a vazut totul asa cum s-a intamplat.. Singurul lucru pe care l-as putea adauga ar fi acela ca nu m-am precipitat in nici un fel, ba chiar am incercat sa anticipez miscarile nenorocitului : cand am vazut ca are tendinta sa vireze stanga peste mine, am claxonat, insa se pare ca asta nu a fost de ajuns..am avut practic de ales intre a intra cu roata in el, a intra in bordura care era in stanga mea, si in fine, de a culca motocicleta pe partea stanga.. Aceasta a fost decizia pe care a trebuit sa o iau in fractiunea de secunda in care am realizat ca in nici un caz nu mai puteam frana in timp util sau eschiva in vreun fel. Multa lume imi spune ca trebuia sa intru cu motorul in el, inclusiv politistii binevoitori dupa ce vorbisera probabil cu pilele nenorocitului sa-l scoata din problema..Stiu ca asa ar fi trebuit sa fac, insa reflexul dictat de instinctul de conservare este evident cel de evitare, nu de intrare in masina care ti-a taiat calea..Mai ramane de discutat pe problema asta.. in rest, ce sa mai zic, am purtat echipament full, care m-a salvat probabil de la moarte, intrucat caderea s-a petrecut cu coastele exact pe bordura, glisand pe aceasta mult timp..nici nu vreau sa-mi mai amintesc acum, totul a fost un cosmar din momentul acela nefericit.. celelalte leziuni in afara de coastele afectate nu sunt atat de grave, mai mult dureroase, si din cate mi s-a spus, in aproximativ o luna voi fi ok..pana atunci, pana si respiratia este dureroasa.. in ultimul rand, vreau sa multumesc inca o data celor care au dat o mana de ajutor, inclusiv lui alexandru, nu stiu nickul sau, despre care mi s-a spus ca a ramas mult timp acolo, precum si celor pe care nu i-am cunoscut fiind transportat la spital. cat despre viermele ala, stiu ca a dat telefoane si respectivii au dat si ei telefoane, ca victima sa iasa vinovata.. nu-i nimic, dam si noi telefoane, ca avem si noi, nu numai el, si daca nu merge asa, mai vedem..in orice caz, "nu ramane cum am stabilit"..Cazul e mai complex decat crede el.. O seara buna, si aveti grija de voi!
  7. imi permit sa raspund eu ca prieten al lui Mirel si ca prim rider pe C1800R-ul lui Eu am un intruder de 800. Suntem din Bucuresti. Despre iesiri, sigur ca da, vb pe pm!
  8. Multumesc, crysssz, ce porcarie..mare pacat..
  9. Pot inmatricula o motocicleta noua Suzuki Intruder C 800 daca nu e euro 3? Un dealer mi-a spus ca nu se poate inmatricula in romania incepand cu 1 ianuarie 2008.
  10. duracell

    Suzuki Intruder

    Salut. parca la un pm am raspuns. Ti-am zis ca in 3 ani nu am avut probleme cu motorul, cu exceptia claxonului care dupa vreun an a inceput sa se gatuie. Se schimba si gata. Am aproximativ 10.000 km cu el, si il recomand baietilor mai linistiti care vor adrenalina la viteze mai mici. Am mers si cu 172 km/h (pe ceas, nu viteza reala), insa e un chin datorita pozitiei. Prin urmare, daca vrei acceleratie buna la turatii joase, e perfect, in rest plimbare de placere. Se preteaza foarte bine la pasager, am mers cam 8000 km cu pasagera si e suficient de confortabil. Unde este intalnirea choperelor? Sa inteleg ca devine operationala dupa 1 mai.
  11. duracell

    Suzuki Intruder

    Parere mea este sa nu te apuci sa scoti sitele sau sa dai gauri..motorul tau e nou, parca..schimba-le cu totul, iti recomad Vance, si pastreaza-le si pe cele stock. Nu se stie cand ai nevoie de ele
  12. duracell

    Suzuki Intruder

    Thanks IceLord, acum pretul se invarte in jurul a 7000 Euro cu tot cu tva, daca nu ma insel. Eu cand am cumparat-o, in 2005, cand nu eram in UE, am dat pe ea noua cam 12.000 Euro, de imi vine acum sa imi dau cu tesla, cand vad intruderul de 1800 la 11.000 Euro Dar nu regret nici o secunda ca am luat-o..e un motor extraordinar..am oscilat mult intre M 800, C 800, Dragstar, VN, Shadow insa acum imi pare bine ca am luat C-ul, chestie de gusturi! Sincer, nu aveam ce sa reprosez Shadow-ului, doar lookul a contat aici.. Intruderul asta e de efect, chit ca seamana cam mult cu harley, intoarce privirile e clar, cu tot stopul lui din spate ca un borcan de jeleu
  13. Subiect : Cainele meu la birou. Artist : Radu Fulga
  14. duracell

    Suzuki Intruder

    Salut, sunt Mihai, de vreo 3 ani merg pe un C 800, motocicleta pe care nu am sa o vand niciodata, chiar daca imi mai voi lua si altceva
×
×
  • Creează nouă...