Sari la conținut

Rares Badrea

INACTIV
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Honda VF750 Supermagna
  • Numar Moto
    Galben
  • Club
    AF1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Hoinar - 6 ani Aprilia RS 250 - 5 ani Honda Dominator - 2 ani Honda VF750 Supermagna - prezent
  • Interests
    Two stroke rules!

Rares Badrea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Hoinar: prima dragoste! Prima mea motocicleta, zic motocicleta datorita capacitatii cilindrice de 80cmc. Detalii tehnice: Capacitate cilindrica: 80cmc (Radiator alezat si camasa de cilindru modificata cu ca baleaje de transfer si doua de evacuare) Carburator: Dellorto 32 Raport compresie: 14:1 Putere maxima: cam 18 cai la 11.000 rpm (performanta obtinuta cu aprindere motoplat si rulmenti speciali la ambielaj precum si toba de esapament custom) Viteza maxima: 137 km/h (in conditiile in care aveam o calcatura extrem de scurta) Consum: mediu de 10% Singura problema tehnica pe care am avut-o a fost ruperea axului secundar din cutia de viteze. Problema rezolvata de altfel odata cu fabricarea unui nou ax cu indexare si mult mai rezistent. Nu pot sa va spun satisfactia pe care o aveam plecand de la stop si lasand in urma pe vremea aceea (imediat dupa revolutie) absolut orice motocicleta de provenienta slava. As mai modifica unul si acum numai de fun sa vad ce fete ar face unii cu bmw-urile cand ar vedea Sageata Neagra (era numele de alint) plecand de la stop ca din prastie. O fi cool sa pleci de pe loc tare cu o Hayabusa dar cred ca e si mai cool sa dai gaze la bmw-uri cu Hoinaru'! Hoinareala placuta!
  2. salut, amortizorul de sunet se face pe principiul amortizorului de sunet de la pistol. adik pe scurt o teava gaurita care da intr-o camera de amortizare umpluta cu span de inox. daca imi spui ce motor folosesi (capacitate) si imi dai dimensiunile tobei iti pot calcula amortizorul de zgomot. Totusi daca vrei sa faci o toba adevarata trebuie sa tii cont de urmatorii parametrii care nu sunt calculati de programelul tau: - pista pe care loc competitia (toba scurta, medie sau lunga) - stilul de pilotaj - calcatura Insa dupa cunostintele mele (sau cel putin asa era cand am plecat eu din tara) nu ai voie cu toba modificata (neomologata CIK) decat la doi jumate (250) sau la 125 racit cu aer (MX-urile). La clasele CIK trebe sa folosesti tobe omologate. -
  3. - benzina fara plumb cu cifra octanica de cel putin 91 RON - suspenzi roata din spate; pui un lighean sau o tava sub lant, ai grija sa fie pe toata lungimea lantului de la pinionul mic la ala mare; in timp ce invarti de roata spreezi la inceput solutia de curatat (care poate fi si benzina daca lantul nu e cu oringuri) de la interior spre exterior iar dupa cateva ture si invers; cureti lantul bine bine si il lasi sa se usuce sau sufli aer cu un compresor; spreezi lubrifiantul din abundenta astfel incat sa patrunda intre role si peste tot unde trebuie; stergi cu o carpa surplusul de la exterior caci daca ramane atrage praf care iti va macina lantul; dai motoru jos de pe cric sau suport si gata. Lantul se spala ori de cate ori este nevoie si in functie de lubrifiantul pe care il folosesti. Eu folosesc Castrol ceramic si il curat la o luna.
  4. Limitarea este data din modulul de aprindere electronica. Adik la turatii mari, cand intra in plaja de putere, nu-i da avans cat trebe. Ce e mai nasol e ca o aprindere aftermarket fara limitare e fo 1350 coco si ce e mai nasol e ca nu se gaseste in romania! Da nu stiu ce te deranjeaza asa tare; ar trebui sa te lauzi ca ai un GS 500 Limited Edition!
×
×
  • Creează nouă...