-
Număr conținut
205 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
victor_wts's Achievements
Newbie (1/14)
-
Asociatia motoADN lansează petiția pentru extinderea programului RABLA
topic a răspuns lui victor_wts în MotoADNul Legislatie, acte, vama
Adica se doreste ajutor de stat pt industia moto din Romania. Mobra, Carpati ce sa luam?... aha da stai ca astea nu se mai fabrica! Deci rezulta ajutor de stat pt vanzarea de motociclete de import. Nu destul sustinem vanzarea de auto Euro6 care sunt Euro4 de fapt? Chiar nu se intreaba nimeni de ce suntem tara cu cea mai mare subventie in domeniul auto? Ne hotaram si noi cum mergm cu politica asta? Parca nu era buna Dancila si Leocadia........ la mocangeala...... Da Doamne! Apropo! Cu ITP rabla sau fara? Lucrez in domeniul auto. Sunt unul din cei ce "beneficiaza" de pe urma acestui program. "Hate the game not the player" In momentul de fata acest program, care de altfel este unul foarte bun, a fost transpus in practica exagerat de prost incurajand specula si vanzarea de fier vechi la suprapret. -
Asociatia motoADN lansează petiția pentru extinderea programului RABLA
topic a răspuns lui victor_wts în MotoADNul Legislatie, acte, vama
Salut! Eu nu prea inteleg ce si cum. Proiectul e pt a da o masina si a lua o motocicleta noua? Ma poti lamuri si pe mine? -
Când e motocicleta "calda"?
topic a răspuns lui victor_wts în Danutz02ul Service si intretinere curenta
Da cine intreaba???? )) Unii sunt doar cu trolatul -
Când e motocicleta "calda"?
topic a răspuns lui victor_wts în Danutz02ul Service si intretinere curenta
Sa zicem ca e bine atunci cand apa are 40 de grade. Daca apa are 40 de grade uleiul cate grade are? Noi asteptam sa creasca temeratura la apa sau la ulei sau e una si aceeasi treaba? -
Se trimite pe privat sau vedem si noi
-
Pfffffff!!!!!! Ce bucuros eram de filmuletul asta da incepe exact de unde m-ati depasit pe mine. Mai are cinema filmulete in care sa apar si eu???? Da nu are de unde........... ca eu am fost ultimul mereu!!!!!! )))))
-
O harta ai ca eu nu stiu pe unde vine astea! Poate ma bag si eu. Daca se merge incet!
-
Comparatie Kawasaki 636, Kawasaki ER 6N
topic a răspuns lui victor_wts în Manu Basocul Motociclete de viteza
Enorma ca si utilizare. Ca putere poate 636 in anumite situatii este mai slaba decat er. "Cuplu x Turatie = Putere" nu exact asa dar las ca merge asa. Daca mergi in oras nu te uita la carenat decat daca vrei sa fi cool. Se incing ca dracu, pozite naspa, cuplu mic jos in ture, manevrabilitate 0 ce vrei tu sa enumeri este minus. Nakedul pt oras a fort inventat. Se ventileaza mult mai bine, are unghiuri de bracare mult mai mare, cuplu porneste mult mai de jos, cutiile de vit mult mai elastice etc. De ce te-ai fixat pe Kawa? Sunt alte nakeduri mult mai ok. -
Comparatie Kawasaki 636, Kawasaki ER 6N
topic a răspuns lui victor_wts în Manu Basocul Motociclete de viteza
Care e diferenta intre cal si magar???? 636 er6n 4l 2l pt fete e adrenalina cu orgasme supersuper pozitie in maini naked pozitie foarte ok pt oameni scunzi (nu ti-o recomand eu am 182 si e horror nu am loc) carenat naked te bate vantu ca dracu Manevrabilitate in oras 0 daca te superi pui picioarele jos o apuci stana fata dreapta spate de cadru si o rotesti cum vrei tu -
Vezi ca ai un surubel sub rezervor pe partea stanga. Dai de el si creste sau scade turatia. Cauta manualul ca gasesti acolo ce si cum. Nu are nici o treaba ecu cu turatia relantiului la fz6.
-
Varianta FZ6 S 2007-.... este identica si la fel pe partea de motor cu FZ6 S2 adica ambele vin cu catalizator cu injectia modificara bla bla bla ce se mai lauda Yamaha ca a inovat pe partea de motor la S2. Am scos schema explodata a ambelor modele si nu difera decat etrieri fata, bascula spate, jugul superior, semicarenele, ceasul de bord si ECU(e normal ca are alte ceasuri de bord). Daca o sa cautati o sa vedeti ca varianta de 78Cp are un pinten la melcul de la acceleratie de sub rezervor care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat. Binenteles ca unii au indreptat acel pinten si acum au mai multi cai (sau e doar placebo dar nu cred).
-
Da nenea!!! Varianta 2007-2010 cu motor de s2 adica euro3.
-
Am mers cu diablo corsa III si sunt lemne!! Semislik sunt supercorsa sp/sc care nu au ce cauta pe FZ6 (sunt bani aruncati pe fereastra) sunt pt trackday. Cele mai potrivite ar fi diablo roso corsa care sunt un fel de pilot power 3 sau diablo roso 2 care sunt un pilot road 3/4. Apropo poate intereseaza pe cineva un set de cauciucuri /index.php?/topic/726059-de-vanzare-pirelli-diablo-rosso-corsa-1207017-1806017/&do=findComment&comment=3965857 Sau al meu FZ ca intre timp l am schimbat cu alta binenteles tot Yamaha http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20fazer-din-2007-602329.html
-
Eu am avut Pilot Power 3. Am facut cu ele, adica cu spatele ca ala s-a patratit, peste 15k km din care cam 2k cu pasagera si 5k cu bagaje. Sunt foarte ok pe uscat iar pe ud sunt nemaipomenite. Nu am avut nici o problema cand m-a prins o torentiala intre Brasov si Sinaia am mers cu frica ca nu vedeam nici decum ca nu imi tin caucioacele. Ti le recomand cu incredere. Trebuie sa iti faci calculul cati km faci deoarece iti iei unele tari si vei fi nevoit sa le schimbi pt ca imbatranesc nicidecum ca le mananci. FZ6 nu e chiar cel mai mare devorator de cauciucuri.
-