-
Număr conținut
85 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
b21zei
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
Virago 535, Kawasaki VN800
-
Club
The MidnightRiders
Informații profil
-
Interests
Bere, Rock, Motoare si Femei
chipu08's Achievements
Newbie (1/14)
-
Deocamdata la nimic Cand am facut presa am luat masurile cu ruleta, din ochi, iar la constructie am mai pus cate o piulita doar ca sa fie pt orice eventualitate Tocmai de'aia am spus ca daca as face din nou as lua masurile mai precis Probabil daca ar fi un "device" mai mare ar avea si ele o intrebuintare si atunci bafta celui care ar avea nevoie
-
Multam de apreciere, totul a inceput cand am fost la un mecanic, cu ghilimele evident, si mi-a zis ca nu poate sa-mi schimbe frai-ul ca n-are presa Am cautat sa cumpar si ce-am gasit era peste milion si jumate, asa ca am zis ca nu am nevoie de ea in fiecare zi si deci nu merita investitia Ce-a fost dupa.... se vede in poze Sambata le bag in casa pe amandoua(535 si vn800) o sa am de impins pana la etajul 1 dar sa traiasca prietenii Si de'atunci incepe distractia, demontat, reconditionat, remontat....si-uite-asa merge vinul fiert.... bafta la toata lumea
-
Nu-i problema, daca are cineva nevoie il ajut cu toata placerea Nu este cine-stie-ce aratoasa, dar e functionala, facuta "pe genunchi" pe balcon, cu 20 lei cat m-au costat piulitele si suruburile Daca as face-o din nou, as masura mai bine distanta dintre cele trei gauri de pe volanta, acum este putin "offset", a trebuit sa majorez gaurile de la piulitele nr2 din exterior ca sa le pot alinia cu gaurile de pe volanta, se vede in poza... Oricum nu conteaza, important e ca isi face treaba Bafta
-
Ca sa nu curga uleiul poti inclina moto pe dreapta, dar nu vad care ar fi problema daca dai drumul la ulei inainte de a desface Presa poti imprumuta de la cineva care are, eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur
-
Intr-adevar tine de gusturi, dar trebuie sa fie si ceva practic in totul... Ma gandesc aici la aripa spate scurta,care mi se pare absolut dementiala cum arata pe un motor, dar cum uda nemernicii astia aici in Bucuresti asfaltul non-stop...
-
Cam asa arata coarnele, pret nu stiu sa-ti zic pt ca au fost facute de fostul proprietar. Solide, teava groasa de inox...multumit de lucrare.
-
Daca te intereseaza sa-ti faci ceva custom, stiu niste baieti prin Ghencea. Eu am de la ei facute custom niste coarne z-bar foarte bine lucrate, inclusiv reduse la diametru in dreptul comenzilor.
-
Iti recomand, din proprie experienta, daca este fraiul de vina sa iei toate piesele care compun subansamblul Daca iei doar rulmentul de sens, pinionul care il angreneaza (deteriorat la randul lui) iti va strica piesa noua
-
Pe electric sunt altii mai avizati, deci nu ma bag... In ceea ce priveste frai-ul sunt 2 posibilitati: 1. Ansamblul rulment de sens de proasta calitate,aftermarket - dupa cum spune si Vlad 2. Daca spui ca s-au forfecat suruburile de prindere, este semn clar ca s-au slabit - deci nu s-a folosit blocator la montaj + stranse la mana, insuficient Au capatat joc , au deteriorat suprafetele si, in timp s-au forfecat suruburile Ca solutie ar fi piese noi OEM si montaj de calitate...(cam scump dar se pare ca altfel nu merge, spun asta din proprie experienta) » Post actualizat in 15 Sep 2014 13:07 Si inca ceva foarte important: ca piesa noua si oblicatoriu OEM trebuie luat si surubul care prinde magnetul pe arbore si evident montat ca la carte. Am patit sa gasesc surubul rupt in gaura, magnetul juca hora pe'acolo, iar pana prinsa intre ele, rezultatul fiind arborele spart....asa ca....spor la treaba
-
Am observat pe pielea mea... Dimineata, adica pe la 5, m-am uitat pe geam totul ok, am iesit afara totul ok, am consultat site-ul de starea vremii, si acolo totul ok; zic bine, plec la munca cu motorul....am venit acum juma' de ora ud fleaca... Halal vreme.... Si-acum am si eu ceva intrebari: 1. De ce cand e ceva umezeala in aer(ceata,ploaie), face mobra mea de parca e posedata? -simptomele incep de la ceata- cand apar problemele cu o mica intensitate, ex: motorul e rece si dupa cateva minute cand ridic socul de tot si merge la relanti, are momente cand intrerupe, parca nu ar avea scanteie. Face la fel si daca accelerez usor, treptat (stand pe loc) si apar rateuri in evacuare -cand e ploaie, cum a fost azi, sint aceleasi simptome doar mai severe Ma gindesc eu ca e ceva pe parte de electric/aprindere, dar ce? acum ceva timp am luat la mana toti papucii si i-am dat cu spray de contact, iar pierdere nu are---fise noi, bujii noi, bobine noi, filtru nou. Cand e vreme uscata nu face 2. Vrau sa fac un drum Bucuresti-Campina-Brasov-Cheia-Valenii de munte-Campina-Bucuresti, ideea e ca am auzit ca ar fi drumul rau pe Cheia-Valenii de munte, stie cineva ce mai e pe'acolo, cum e drumul?