Sari la conținut

Ovidake

INACTIV
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    CBR 919 RR '99

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2

Ovidake's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ceva pareri pro si contra 929???? Sunt interesat sa imi achizitionez un 929..
  2. yes...ma acuza astia ca am furat roata de scuter ))
  3. Are cineva un cauciuc de fata 130-70-ZR16 ???
  4. se vinde una bucata 900RR-> http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20fireblade%20900%20rr%20919-din-1999-458043.html
  5. Allyn, am si eu un SC33 , fireblade, daca ai nevoie de informatii, mentionez ca l-am facut bucati si l-am montat la loc, si inca functioneaza )) pentru tips & tricks poti sa imi dai cate un PM ori sa ma suni pe 0736180571 Bafta, Ovidiu
  6. In conditii ideale asa ar fi, adica daca toti cilindrii ar avea aceeasi suprafata de racire.
  7. TNG corect. Am cautat, m-am documentat, si asa este cum zici. Si mi-am adus aminte si de faptul cand mi-am dat jos carburatoarele la CBR am obs clapetele din mijloc sunt mai deschise fata de cele de la exterior. Amestecul bogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzirea motorului. Deci... s-ar rezolva situatia incalzirii excesive a cadrului cu curatarea carburatoarelor. Stima si numa bine
  8. Daca amestecul este sarac in carburant atunci ii creste temperatura mai repede? Si inca o chestie, pe partea cricului, am ridicat putin rezervorul lui Tony si sub airbox este murdar de ulei de motor. Vom face o scurta revizie , demontat totul pana la galerii sa vedem exact ce se intampla. Inca o precizare, dupa 10.000 RPM trage in continuare pana aproape de 13.000, ceea ce imi spune ca motorul inca are viata si este vorba doar de un reglaj fin. Nu inteleg partea cu amestecul sarac. Daca poti sa explici mai detaliat ca nu reusesc sa fac legatura. Carburant putin, explozie mica, temperatura mica. (cel putin asa gandesc eu, nu sunt convins de asta) Toate cele bune.
  9. @ Brandon75 Castrol Racing, Repsol Racing... (eu am avut Repsol, multumit de el, si acum am Castrol, la fel de bun)
  10. Salut, Am nevoie si eu de o mica parere. Am un CBR 900RR, an 99, sc33. Saptamana trecuta am avut o mica cazatura cu mandra, si dupa acea cazatura pe partea dreapta, a inceput sa imi scoata un sunet ciudat gen V2, cum ca n-ar merge in toate pistoanele. Am verificat primul lucru, bujiile, nu par a fi arse. Cu airboxul scos am turat-o putin peste 10.000 rpm si am observat ca din toate galeriile de admisie se vede scanteia in blocul motor. Cand dau sa plec de pe loc da un pic in nas. Ce ar putea fi? Tot cu ocazia asta intreb cine ar avea o maneta de frana, a mea s-a rupt. Am uitat sa zic ca imi porneste la prima apasare de buton, imi sta la ralanti 1000-1100 rmp (oscileaza), dar acest lucru il facea si inainte de cazatura. Motorul a mers perfect, se auzea foarte bine, mergea "rotund" Multumesc anticipat, Ovi
  11. Salut, Am nevoie si eu de o mica parere. Am un CBR 900RR, an 99, sc33. Saptamana trecuta am avut o mica cazatura cu mandra, si dupa acea cazatura pe partea dreapta, a inceput sa imi scoata un sunet ciudat gen V2, cum ca n-ar merge in toate pistoanele. Am verificat primul lucru, bujiile, nu par a fi arse. Cu airboxul scos am turat-o putin peste 10.000 rpm si am observat ca din toate galeriile de admisie se vede scanteia in blocul motor. Cand dau sa plec de pe loc da un pic in nas. Ce ar putea fi? Tot cu ocazia asta intreb cine ar avea o maneta de frana, a mea s-a rupt. Am uitat sa zic ca imi porneste la prima apasare de buton, imi sta la ralanti 1000-1100 rmp (oscileaza), dar acest lucru il facea si inainte de cazatura. Motorul a mers perfect, se auzea foarte bine, mergea "rotund" Multumesc anticipat, Ovi
  12. Nu exista niciun risc sa se inece. Recomandarea mea , si a mai multor persoane... porniti-va motoarele saptamanal cate 5-10-20 minute (cat te lasa pe tine inima), iar daca o ti intr-un garaj la un prieten , roaga-l sa-i mai dea o cheie din cand in cand. Mie mi-a pornit din prima (a 3-a cheie), ce-i drept cu robotel de pornire, bateria masurata avea 11V (deci slaba) , nu aveam nicio sansa. Bafta-n trafic si asfalt uscat.
  13. Hellooo, Azi am scos si eu motoreta intr-un final. Am facut 2-3 ture de oras, un pic pana in Poiana Brasov, dupa ce am ajuns acasa... hop si ninsoarea... ce meserie
×
×
  • Creează nouă...