Jump to content

cupi_34

Membru
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

About cupi_34

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Kawasaki KLE
  • Numar Moto
    De DJ.
  • Club
    free rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar,Voshod 175, Mbk skyliner 250,Kawasaki gpz 500, Kawasaki kle 500.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chiulasa este gata, mana mea inca nu... Cineva disponibil sa ma ajute cu inchegarea motorului ? Altfel mai stau 4 saptamani cu el demontat ... A fost nevoie de inlocuirea celor 4 supape de admisie, rectificarea celor de evacuare, a tuturor scaunelor acestora si binenteles ca am schimbat semeringurile , preventiv.
  2. Chiulasa este in lucru la service. Verdictul: supapele de admisie indoite. Acum ateptam supapele si o noua interventie chirurgicala, la propriu, conform zicalei: cum e sacul este si ...
  3. Dupa Rusalii o sa duc chiulasa in service specializat pentru rectificare scaune si probabil schimb supape admisie, le suspectez a fi strambe si probabil de acolo si calamina. Cele de evacuare cred ca merg doar rectificate, inchideau bine si nu aveau uzura pronuntata. Dupa montare o sa fac un nou test de compresie, apoi incerc sa o pornesc.
  4. Verifica prima data bujiile. In urma testului de compresie, cu rezultat 0 pe ambii cilindrii, am demontat chiulasa si testat etanseitatea la supape. Admisiile pe ambii cilindri nu inchid. Am scos supapele, dar la prima vedere nu par indoite. Doar calamina pe scaunele acestora. O sa incerc sa vad daca se rezolva cu pasta de slefuit. Daca nu, supape noi si rectificat scaune . In ultima poza, cauza tuturor problemelor, piulita buclucasa, de fapt ce a mai ramas sin ea.
  5. In urma desprinderii piulitei de la culbutor ( vina mea, probabil ca nu am strans-o corect) a trebuit sa schimb lantul de distributie. Am reusit sa recuperez toate resturile rezultate , dupa o a doua deschidere a motorului, cand a trebuit sa reglez culbutorii si am constatat ca la admisie 2 nu mai avea piulita. Asa am descoperit misterul resturilor metalice din motor. Atentie la sorbul de la pompa de ulei , depunerile se strang in partea unde nu este vizibila sita ! mobra nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului. Exclud distributia, pentru ca am verificat-o de "n" ori . Carburatoarele ies din calcul, sunt curatate si verificate amanuntit. Cred ca ultima varianta si cea mai tragica , supape indoite... Simptomele sunt niste rateuri de toata frumusetea pe esapament . Motorul se invarte bine, nu se simte ca ar lovi ceva sau vreun zgomot suspect.O sa incerc sa-i fac un test de compresie, poate este relevant. In alta ordine de idei: am un motor de er5, perfect functional,ma bate gandul sa-l pun pe acesta, numai ca am observat ca difera capacul la volanta si implicit aceasta, automat si cdi-ul. Numarul de fire este acelasi ca la kle. A mai incercat cineva transplantul? Daca pun volanta, senzorul si capacul de kle pe motorul de er5 va functiona ? Multumesc anticipat !
  6. Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina. Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investit in ceva scule. Din nou pe drum ! Schimbat furtunul de alimentare cu unul de calitate si nu mai sunt probleme. Am testat-o pe 30 km si s-a comportat excelent. Manualul de service l-am impartit in doua, are peste 400 de pagini si era mai greu de umblat cu el. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat, cu sfaturi si cu piese ! VID_20191017_142431.mp4
  7. Normal ca a venit cu certificat, doar este scula noua, din distribuitor cunoscut si cu pret pe masura !
  8. Este din Dedeman, Unior, din cate stiam eu, Unior produce scule bune !
  9. A sosit kit-ul de garnituri. Nu am inceput bine reconstructia ca am si dat de necaz. Trei suruburi rupte la baia de ulei, stranse cu dinamometrica la 11n/m, conform manualului... Norocul meu ca doar s-au torsionat si au iesit normal.
  10. Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ?
  11. Motorul nu a fost blocat, doar ca se invartea greu pe un cilindru. Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, dar trebuia sa-l desfac pentru verificari mai amanuntite. Sorbul la pompa de ulei este curat, baia deasemenea, foarte putina depunere intr-un colt, nu am gasit pilitura sau bucati de metal.
  12. Exact asa voi face ! In cazul in care problema este grava, ma orientez spre alt motor. Am vazut ca un set de pistoane duce pe la 250€, ori la banii astia ,sigur gasesc un motor complet. Desfacut motor, cilindrul stang este in regula, cel drept prezinta niste pete, de parca nu ar fi lucrat segmentii pe el. Pistoanele nu sunt fisurate, segmentii sunt intregi, doar cei de pe cilindrul drept mi s-au parut cam aliniati, fantele cam apropiate. Pe cilindrii nu se simte uzura la partea de sus, acolo unde se face de obicei acel " guler ". Probleme la un surub de la pompa de apa, care s-a gripat si binenteles rupt.
  13. Am tot sunat, dar nu-i niciunul disponibil. Toata lumea are treaba, ocupata cu una alta ... Asa ca incer singur, cu manualul in fata... Parca am avut o presimtire sa-mi iau dinamometrica ! Imi crapa atunci cand am testat-o la 170km/h, dar pana nu desfac motorul nu-mi pot da seama. Daca ai ceva cunostinte, nu mi-ar strica niste sfaturi ! De saptamana viitoare ma apuc de ea si in functie de ce gasesc, imi fac planul de bataie.
×
×
  • Create New...