Jump to content

cupi_34

Membru
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

About cupi_34

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Kawasaki KLE
  • Numar Moto
    De DJ.
  • Club
    free rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar,Voshod 175, Mbk skyliner 250,Kawasaki gpz 500, Kawasaki kle 500.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina. Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investit in ceva scule. Din nou pe drum ! Schimbat furtunul de alimentare cu unul de calitate si nu mai sunt probleme. Am testat-o pe 30 km si s-a comportat excelent. Manualul de service l-am impartit in doua, are peste 400 de pagini si era mai greu de umblat cu el. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat, cu sfaturi si cu piese ! VID_20191017_142431.mp4
  2. Normal ca a venit cu certificat, doar este scula noua, din distribuitor cunoscut si cu pret pe masura !
  3. Este din Dedeman, Unior, din cate stiam eu, Unior produce scule bune !
  4. A sosit kit-ul de garnituri. Nu am inceput bine reconstructia ca am si dat de necaz. Trei suruburi rupte la baia de ulei, stranse cu dinamometrica la 11n/m, conform manualului... Norocul meu ca doar s-au torsionat si au iesit normal.
  5. Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ?
  6. Motorul nu a fost blocat, doar ca se invartea greu pe un cilindru. Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, dar trebuia sa-l desfac pentru verificari mai amanuntite. Sorbul la pompa de ulei este curat, baia deasemenea, foarte putina depunere intr-un colt, nu am gasit pilitura sau bucati de metal.
  7. Exact asa voi face ! In cazul in care problema este grava, ma orientez spre alt motor. Am vazut ca un set de pistoane duce pe la 250€, ori la banii astia ,sigur gasesc un motor complet. Desfacut motor, cilindrul stang este in regula, cel drept prezinta niste pete, de parca nu ar fi lucrat segmentii pe el. Pistoanele nu sunt fisurate, segmentii sunt intregi, doar cei de pe cilindrul drept mi s-au parut cam aliniati, fantele cam apropiate. Pe cilindrii nu se simte uzura la partea de sus, acolo unde se face de obicei acel " guler ". Probleme la un surub de la pompa de apa, care s-a gripat si binenteles rupt.
  8. Am tot sunat, dar nu-i niciunul disponibil. Toata lumea are treaba, ocupata cu una alta ... Asa ca incer singur, cu manualul in fata... Parca am avut o presimtire sa-mi iau dinamometrica ! Imi crapa atunci cand am testat-o la 170km/h, dar pana nu desfac motorul nu-mi pot da seama. Daca ai ceva cunostinte, nu mi-ar strica niste sfaturi ! De saptamana viitoare ma apuc de ea si in functie de ce gasesc, imi fac planul de bataie.
  9. Putin probabil sa fie blocat pe cuzinet. Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal.
  10. Cu berea ai ghicit-o, ma astepta acasa la rece :). Era mai mare deranjul sa chem platforma. Am facut 50' pana acasa, cu un consum de 1,5 l de apa si completata cu bere la destinatie . Distractia o sa inceapa cand ma voi apuca de demontat, ca sa vad ce draci mai are prin ea. Am invartit motorul , la mana, si merge greu pe un cilindru. Mi-e teama de ce zicea un coleg ,in posturile anterioare, sa nu gasesc vreun segment rupt sau piston fisurat ! Mobra asta are un narav, merge bine 50km, apoi , pauza de lucru ! Am un prieten popa, o sa-l chem ca s-o stropeasca cu ceva aghiasma, poate se lecuieste asa ! Drumuri bune sa aveti !
  11. Pfff, mobra posedata !!! Azi , exact cand am ajuns la serviciu, m-am trezit cu motorul blocat , cu tot cu roata spate. Noroc ca eram in treapta 2, abia plecasem de pe loc. Si tocmai ma bucurasem ca , in fine porneste si la rece, ceva mai greu,iar la cald , la sfert. Mi-e groaza de ce as putea gasi. Nu a avut nici un simptom, sunet ciudat, scartait, troncanit sau altceva. Ulei ,filtru, antigel ,bujii, filtru aer noi. Amestecul putin ca sarac, bujiile albe, urma sa ma ocup, din nou , de carburatoare saptamana viitoare, dar ,indaratnica , mi-a facut surpriza ... Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!!
  12. In sfarsit ... mergeeee !!! Cdi reparat, porneste la " sfert". Testat la drum, trage bine, 170km/h , dar foarte incomod avand in vedere ciclistica si protectia la vant. Ramane de vazut cat va rezista reparatia la cdi ! Multumesc tuturor pentru sprijin !
×
×
  • Create New...