Jump to content

cupi_34

Membru
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

About cupi_34

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Kawasaki KLE
  • Numar Moto
    De DJ.
  • Club
    free rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar,Voshod 175, Mbk skyliner 250,Kawasaki gpz 500, Kawasaki kle 500.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ?
  2. Motorul nu a fost blocat, doar ca se invartea greu pe un cilindru. Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, dar trebuia sa-l desfac pentru verificari mai amanuntite. Sorbul la pompa de ulei este curat, baia deasemenea, foarte putina depunere intr-un colt, nu am gasit pilitura sau bucati de metal.
  3. Exact asa voi face ! In cazul in care problema este grava, ma orientez spre alt motor. Am vazut ca un set de pistoane duce pe la 250€, ori la banii astia ,sigur gasesc un motor complet. Desfacut motor, cilindrul stang este in regula, cel drept prezinta niste pete, de parca nu ar fi lucrat segmentii pe el. Pistoanele nu sunt fisurate, segmentii sunt intregi, doar cei de pe cilindrul drept mi s-au parut cam aliniati, fantele cam apropiate. Pe cilindrii nu se simte uzura la partea de sus, acolo unde se face de obicei acel " guler ". Probleme la un surub de la pompa de apa, care s-a gripat si binenteles rupt.
  4. Am tot sunat, dar nu-i niciunul disponibil. Toata lumea are treaba, ocupata cu una alta ... Asa ca incer singur, cu manualul in fata... Parca am avut o presimtire sa-mi iau dinamometrica ! Imi crapa atunci cand am testat-o la 170km/h, dar pana nu desfac motorul nu-mi pot da seama. Daca ai ceva cunostinte, nu mi-ar strica niste sfaturi ! De saptamana viitoare ma apuc de ea si in functie de ce gasesc, imi fac planul de bataie.
  5. Putin probabil sa fie blocat pe cuzinet. Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal.
  6. Cu berea ai ghicit-o, ma astepta acasa la rece :). Era mai mare deranjul sa chem platforma. Am facut 50' pana acasa, cu un consum de 1,5 l de apa si completata cu bere la destinatie . Distractia o sa inceapa cand ma voi apuca de demontat, ca sa vad ce draci mai are prin ea. Am invartit motorul , la mana, si merge greu pe un cilindru. Mi-e teama de ce zicea un coleg ,in posturile anterioare, sa nu gasesc vreun segment rupt sau piston fisurat ! Mobra asta are un narav, merge bine 50km, apoi , pauza de lucru ! Am un prieten popa, o sa-l chem ca s-o stropeasca cu ceva aghiasma, poate se lecuieste asa ! Drumuri bune sa aveti !
  7. Pfff, mobra posedata !!! Azi , exact cand am ajuns la serviciu, m-am trezit cu motorul blocat , cu tot cu roata spate. Noroc ca eram in treapta 2, abia plecasem de pe loc. Si tocmai ma bucurasem ca , in fine porneste si la rece, ceva mai greu,iar la cald , la sfert. Mi-e groaza de ce as putea gasi. Nu a avut nici un simptom, sunet ciudat, scartait, troncanit sau altceva. Ulei ,filtru, antigel ,bujii, filtru aer noi. Amestecul putin ca sarac, bujiile albe, urma sa ma ocup, din nou , de carburatoare saptamana viitoare, dar ,indaratnica , mi-a facut surpriza ... Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!!
  8. In sfarsit ... mergeeee !!! Cdi reparat, porneste la " sfert". Testat la drum, trage bine, 170km/h , dar foarte incomod avand in vedere ciclistica si protectia la vant. Ramane de vazut cat va rezista reparatia la cdi ! Multumesc tuturor pentru sprijin !
  9. Sper sa fie bun. Inca nu mi-a raspuns la telefon tipul. John17, care ar fi cea mai buna metoda de verificare a continuitatii ? O mica nelamurire am ! Cand an " sunat" pe firele de la bobine, rosul era comun , duceau un aceiasi pini ai cdi-ului. Cel verde si cel negru, corespundeau cu pini diferiti. Deci, nu este normal ca bobinele sa fie mufate identic. Ca sa va dati seama despre ce vorbesc, atasez pozele urmatoare. Iata si schema electrica unde se vde clar ca firele rosii sunt comune iar verdele si negrul separate.Deci , nu ar fi normal ca firul verde sa vina la borna colorata de pe bobina. Fac referinta la cilindrul drept, cel care functioneaza bine, deoarece la cel stang, cu probleme, firele le-am gasit invers, dupa cum se vede ,verdele duce la borna colorata si nu rosul.La voi cum sunt mufate bobinele ? Ceva poze printre carene ,se poate, va rog! Am "operat" cdi-ul si am gasit buba, pe un canal s-a dus un tranzistor . vestea buna este ca se poate repara, cel putin asa mi-a zis electronistul. Speedy, ramane cum am stabilit, prefer sa am varianta de rezerva ! Iata inculpatul!
  10. Multumesc Speedy! Am gasit unul second, in Bucuresti, pe publi24, dar nu am cum sa-l testez. M-ai putea ajuta,te rog ! O sa incerc sa obtin telefonul tipului si poate este aproape de tine .
  11. Am masurat senzorul de aprindere si este in regula, 135 ohmi, deasemenea si bobinele, 3,1 respectiv 3,2 pe primar si 17,85-17,72 pe secundar. Secundarul este putin peste manualul de service care prevede maxim 16,5. Am "sunat" firele de la bobine si nu sunt intrerupte. Speram sa fie bobinele,dar in mod sigur este cdi-ul. Deci, Speedy , se pare ca ai dreptate, am jumatate de cdi dus. Daca nu-ti mai trebuie cdi-ul si mi-l poti trimite, o sa fac un experiment pe el, poate reusesc sa-l repar, eventual sa-l dau pe-al meu unui electronist care sa faca din doua, unul bun. Totdata caut unul bun , sh. Trece vara si eu stau cu mobra pe dreapta ...
  12. Dupa n'spe mii de verificari, distributie, supape, carburatoare ,bujii 3 seturi, am dat ,cred eu ,de mama tuturor problemelor si anume cdi-ul. Am pornit-o ,in final, dar intr-un cilindru, am facut proba de drum, cilindrul 1 lucra pe pofte, dar cand intra, ma ridica pe o roata sau simteam ca pleaca de sub mine, la viteza mai mare. Exact cum faceau IJ-urile pe timpuri cand nu lucra o bujie. Am inversat bobinele, crezand si sperand ca acolo este buba...dar pe cilindrul 2 lucreaza ambele, iar pe cilindrul 1 nici una. Deci singurul vinovat ar fi cdi-ul! Se poate sa dea semnal doar pe un cilindru? Credeam ca atunci cand se duce, nu mai da deloc! Se poate repara, a mai incercat cineva ? Sau... Cumpar cdi kawa kle 500/1993 !
×
×
  • Create New...