
cupi_34
Membru-
Content Count
213 -
Joined
-
Last visited
About cupi_34
-
Rank
Incepator
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Craiova
-
Carnet moto din
1998
-
Motocicleta
Kawasaki KLE
-
Numar Moto
De DJ.
-
Club
free rider
Profile Fields
-
Motociclete detinute
Mobra Hoinar,Voshod 175, Mbk skyliner 250,Kawasaki gpz 500, Kawasaki kle 500.
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Este vorba de volanta, asta este boala lor, din cauza batranetii se desprind magnetii. Cauta volanta cu protectie magneti, este aftermarket, dar nu mai ai probleme cat mai duce mobra. Singurul inconvenient este ca nu are semnele pentru punerea motorului la punct. Asta se rezolva cu volanta veche, cam mare deranjul, dar nu ai ce face. Curata bine resturile de magneti ,schimba volanta si verifica incarcarea. O volanta te duce pe la 800 ron, dar nu mai ai stresul cu magnetii. Cea de er5 nu cred ca se potriveste, am eu un motor de er5 si difera capacul de la alternator,este mai bombat, prob
-
Am facut prima iesire offroad, dupa ploaia de Vineri noaptea si asa a venit prima cazatura, la pachet cu ceva daune estetice pe la crashbar, carena dreapta si semnalizare. Gumele Heidenau k60, pe care le am ,s-au dovedit aproape inutile pe pamant umed,de padure, cu zone de urcari si coborari repetate. Manechinul a iesit fara daune trupesti ,doar orgoliul putin terfelit si ceva dezamagire ca mi-am dat din nou de lucru la mobra. Una peste alta, a fost o experienta interesanta, mai ales ca este prima oara cand cad cu motorul,parasind grupul celor care nu au cazut inca si intrand ,putin speriat,
-
Chiulasa este gata, mana mea inca nu... Cineva disponibil sa ma ajute cu inchegarea motorului ? Altfel mai stau 4 saptamani cu el demontat ... A fost nevoie de inlocuirea celor 4 supape de admisie, rectificarea celor de evacuare, a tuturor scaunelor acestora si binenteles ca am schimbat semeringurile , preventiv.
-
Dupa Rusalii o sa duc chiulasa in service specializat pentru rectificare scaune si probabil schimb supape admisie, le suspectez a fi strambe si probabil de acolo si calamina. Cele de evacuare cred ca merg doar rectificate, inchideau bine si nu aveau uzura pronuntata. Dupa montare o sa fac un nou test de compresie, apoi incerc sa o pornesc.
-
Verifica prima data bujiile. In urma testului de compresie, cu rezultat 0 pe ambii cilindrii, am demontat chiulasa si testat etanseitatea la supape. Admisiile pe ambii cilindri nu inchid. Am scos supapele, dar la prima vedere nu par indoite. Doar calamina pe scaunele acestora. O sa incerc sa vad daca se rezolva cu pasta de slefuit. Daca nu, supape noi si rectificat scaune . In ultima poza, cauza tuturor problemelor, piulita buclucasa, de fapt ce a mai ramas sin ea.
-
In urma desprinderii piulitei de la culbutor ( vina mea, probabil ca nu am strans-o corect) a trebuit sa schimb lantul de distributie. Am reusit sa recuperez toate resturile rezultate , dupa o a doua deschidere a motorului, cand a trebuit sa reglez culbutorii si am constatat ca la admisie 2 nu mai avea piulita. Asa am descoperit misterul resturilor metalice din motor. Atentie la sorbul de la pompa de ulei , depunerile se strang in partea unde nu este vizibila sita ! mobra nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului. Exclud distributia, pentru ca am verificat-
-
Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina. Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investi
-
Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ?