Sari la conținut

cupi_34

Membru
  • Număr conținut

    216
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Kawasaki KLE
  • Numar Moto
    De DJ.
  • Club
    free rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar,Voshod 175, Mbk skyliner 250,Kawasaki gpz 500, Kawasaki kle 500.

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

cupi_34's Achievements

  1. Salut ! Vinde careva un cadru de voshod cu acte si fiscal ? Sau o motoreta completa,chiar nefuncționala,dar neapărat cu fiscal. Sarbatori fericite !
  2. Daca nu este prea tarziu ! Descarca, de pe net, manualul pentru kle '91. Al meu e '93 si lucrez la el dupa manualul de '91. Pentru alti ani de fabricatie eu nu am gasit.Au aceleasi caracteristici,difeta putin design-ul si coloritul.
  3. Stai linistit,nu ai de ce sa iti faci griji. Problema se intampla atunci cant motorul este nepornit de mai mult timp. Asa face si la mine. Rezolvarea au dat-o colegii mai sus: incalzesti motorul inainte de plecare,sau o bagi in viteze ,la rece,cu motorul oprit si o misti putin fata -spate cat sa deblochezi placile. Fostul glz,pe care l-am avut avea aceleasi simptome cand statea mai mult timp nepornit. Nu cred ca este din reglarea cablului de ambreiaj,probabil sunt de vina uzurile din zona ambreiajului. Din ce spui tu pare problema de distributie,adica sarita de la punct. Sau un corp strain ajuns in zona lantului de distributie. Am patit-o si eu cu o piulita de la reglajul supapei. Daca totul este in regula in zona volantei,bendixul,lantul,electromotorul,nu ai decat sa dai calacul de la culbutori jos,invarti usor motorul,fara sa fortezi si vezi unde agata.
  4. Ai luat cea mai buna decizie. Nu o sa mai ai probleme cu magnetii cat va merge mobra. Sa te bucuri de ea in continuare si felicitari ca nu ai renuntat la ea !
  5. Este vorba de volanta, asta este boala lor, din cauza batranetii se desprind magnetii. Cauta volanta cu protectie magneti, este aftermarket, dar nu mai ai probleme cat mai duce mobra. Singurul inconvenient este ca nu are semnele pentru punerea motorului la punct. Asta se rezolva cu volanta veche, cam mare deranjul, dar nu ai ce face. Curata bine resturile de magneti ,schimba volanta si verifica incarcarea. O volanta te duce pe la 800 ron, dar nu mai ai stresul cu magnetii. Cea de er5 nu cred ca se potriveste, am eu un motor de er5 si difera capacul de la alternator,este mai bombat, probabil si volanta mai lata. Spor la treaba !
  6. Am facut prima iesire offroad, dupa ploaia de Vineri noaptea si asa a venit prima cazatura, la pachet cu ceva daune estetice pe la crashbar, carena dreapta si semnalizare. Gumele Heidenau k60, pe care le am ,s-au dovedit aproape inutile pe pamant umed,de padure, cu zone de urcari si coborari repetate. Manechinul a iesit fara daune trupesti ,doar orgoliul putin terfelit si ceva dezamagire ca mi-am dat din nou de lucru la mobra. Una peste alta, a fost o experienta interesanta, mai ales ca este prima oara cand cad cu motorul,parasind grupul celor care nu au cazut inca si intrand ,putin speriat, in cel al celor care au cazut. Astfel m-am lamurit pe propria piele ( a se citi buzunar), ca nu ai ce cauta in off fara anvelope adecvate.
  7. Chiulasa este gata, mana mea inca nu... Cineva disponibil sa ma ajute cu inchegarea motorului ? Altfel mai stau 4 saptamani cu el demontat ... A fost nevoie de inlocuirea celor 4 supape de admisie, rectificarea celor de evacuare, a tuturor scaunelor acestora si binenteles ca am schimbat semeringurile , preventiv.
  8. Chiulasa este in lucru la service. Verdictul: supapele de admisie indoite. Acum ateptam supapele si o noua interventie chirurgicala, la propriu, conform zicalei: cum e sacul este si ...
  9. Dupa Rusalii o sa duc chiulasa in service specializat pentru rectificare scaune si probabil schimb supape admisie, le suspectez a fi strambe si probabil de acolo si calamina. Cele de evacuare cred ca merg doar rectificate, inchideau bine si nu aveau uzura pronuntata. Dupa montare o sa fac un nou test de compresie, apoi incerc sa o pornesc.
  10. Verifica prima data bujiile. In urma testului de compresie, cu rezultat 0 pe ambii cilindrii, am demontat chiulasa si testat etanseitatea la supape. Admisiile pe ambii cilindri nu inchid. Am scos supapele, dar la prima vedere nu par indoite. Doar calamina pe scaunele acestora. O sa incerc sa vad daca se rezolva cu pasta de slefuit. Daca nu, supape noi si rectificat scaune . In ultima poza, cauza tuturor problemelor, piulita buclucasa, de fapt ce a mai ramas sin ea.
  11. In urma desprinderii piulitei de la culbutor ( vina mea, probabil ca nu am strans-o corect) a trebuit sa schimb lantul de distributie. Am reusit sa recuperez toate resturile rezultate , dupa o a doua deschidere a motorului, cand a trebuit sa reglez culbutorii si am constatat ca la admisie 2 nu mai avea piulita. Asa am descoperit misterul resturilor metalice din motor. Atentie la sorbul de la pompa de ulei , depunerile se strang in partea unde nu este vizibila sita ! mobra nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului. Exclud distributia, pentru ca am verificat-o de "n" ori . Carburatoarele ies din calcul, sunt curatate si verificate amanuntit. Cred ca ultima varianta si cea mai tragica , supape indoite... Simptomele sunt niste rateuri de toata frumusetea pe esapament . Motorul se invarte bine, nu se simte ca ar lovi ceva sau vreun zgomot suspect.O sa incerc sa-i fac un test de compresie, poate este relevant. In alta ordine de idei: am un motor de er5, perfect functional,ma bate gandul sa-l pun pe acesta, numai ca am observat ca difera capacul la volanta si implicit aceasta, automat si cdi-ul. Numarul de fire este acelasi ca la kle. A mai incercat cineva transplantul? Daca pun volanta, senzorul si capacul de kle pe motorul de er5 va functiona ? Multumesc anticipat !
  12. Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina. Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investit in ceva scule. Din nou pe drum ! Schimbat furtunul de alimentare cu unul de calitate si nu mai sunt probleme. Am testat-o pe 30 km si s-a comportat excelent. Manualul de service l-am impartit in doua, are peste 400 de pagini si era mai greu de umblat cu el. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat, cu sfaturi si cu piese ! VID_20191017_142431.mp4
  13. Normal ca a venit cu certificat, doar este scula noua, din distribuitor cunoscut si cu pret pe masura !
  14. Este din Dedeman, Unior, din cate stiam eu, Unior produce scule bune !
×
×
  • Creează nouă...