Sari la conținut

wooti

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki GSX R 600 SRAD
  • Numar Moto
    xxx

wooti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Problema pe jumatate rezolvata....lantul a sarit de la punct,probabil fiind prea larg,insa printr-un noroc nu a facut pagube. Un kit nou de distributie pare sa rezolve problema. Eu am pus raul in fata cu ruptul lantului,dar a fost mult mai bine decat ma asteptam. Intrebare : lantul se largeste odata ce se uzeaza,sau sunt mecanici care nu prea stiu sa il intinda?
  2. Din pacate nu avem unde sa il desfacem si nici sculele necesare...suntem la mana celui care a provocat dezastrul care o sa cumpere si cele necesare sa repare motorul. Omul a schimbat intinzatorul de lant si la 2 zile gata.Cel mai probabil dupa ziua de maine o sa inceapa sa desfaca la el apoi o sa revin...sa vedem ce s-a stricat mai exact. In cazul fericit in care lantul nu s-a rupt si luand in calcul varianta 1 ,avariile sunt asemanatoare ca si in cazul celei de-a 2a variante?
  3. Scuze,e de 600.Deci treaba e reparabila(in funcție de ce e distrus in interior),nu necesita neaparat schimbarea motorului.
  4. Salutare,care sunt reparatiile care se efectueaza atunci cand lantul de distributie se rupe?...Sau motorul in cazul asta este distrus? Cam cat ar costa reparatia? Am un prieten care a patit-o la un cbr din 97 dupa ce i-a fost schimbat intinzatorul de lant.Merci.
  5. Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere.
  6. Ai rezolvat-o?spune-mi si mie cum ca eu nu reușesc sa-i dau de cap.
  7. Salut,am un gsxr 600 din 98 cu aceeasi problema,la mine pare sa fie releul de incarcare,dupa ce a fost verificata instalatia electrica.Oricum,asa aveam si eu impresia,ca tine de temperatura motorului insa problema pare sa fie una electrica,bateria se descarca in timp ce mergi...normal ca ajungi si la o temperatura mai mare a motorului,apoi cand o opresti si vrei sa-i dai cheie parca nu mai are vlaga bateria si nu mai porneste.Si eu asociam temperatura motorului cu pornitul,insa mai intai pornea pe la 90 de grade si apoi nu mai pornea nici la 80,defapt era vorba de timpul asteptat in care bateria isi recapata vlaga. Sper ca ai inteles ceva.... . Ideea e ca eu inca nu am schimbat releul de incarcare si nu iti pot spune ca am rezolvat-o,sunt in cautarea piesei momentan,caci noua e destul de scumpa si de reparat nu se repara. Incearca sa iti verifici si tu releul asta si vezi daca e ok. Oricum,daca imi pun releul o sa te anunt daca de acolo era,sau daca o rezolvi altfel spune-mi si mie.Bafta
  8. wooti

    Gsx-r 1000 k5

    Sa o stapanesti sanatos,e super! Cat te-a costat?...
×
×
  • Creează nouă...