Sari la conținut

alexutzzz

Super Membru
  • Număr conținut

    1.194
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alexutzzz_ok

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    14.03.2007
  • Motocicleta
    Honda CBR 954RR Fireblade
  • Numar Moto
    Alb cu Negru

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1.Aprilia Rs 125 2005(05.2006-03.2008) 2.Honda CBR 954RR Fireblade 2003(03.2008-
  • Interests
    moto

Vizitatori Recenți Profil

1.431 citiri profil

alexutzzz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Macho,moare fetili dupa tine. tenisi,blugii ridicati,maiou.Echipament adevarat
  2. Cadrul este destul de tzapan,cel putin am vazut motociclete cu capacitate cilindica mai mare si cadru mai subred. Oricum suspensile,cadrul,franele nu sunt facute sa suporte cuplul mult marit.
  3. Sa nu uiti sa imbunatatesti suspensile si franele.
  4. Evident ca folosind obenzina cu cifra octanica mai mare si puterea este mai mare,la curse se foloseste benzina speciala.La diferenta de la noi care 95 cred ca are mai putin si 100 la fel cu siguranta nu e diferenta sesizabila atat ca cea cu cifra octanica mai mare se consuma mai repede:)
  5. ha? Sti diferenta dintre putere si cuplu?
  6. Vorbesti limbi straine,crezi ca e in stare sa desfaca 1 surub sa ajunga pana unde e pv?
  7. Pai nu a explicat omu destul de clar? uzzy4rs frate esti intarziat rau
  8. Ia inecarca cu o bujie iridium.Br10eix parca.pornirea va fi mult imbunatatita si relantiul mai stabil,parca si motorul mergea mai rotund din ce imi aduc aminte.Sa dea draci in ea a mea pornea pe orice vreme imediat doar bateria sa fie buna
  9. Azi in jurul orei 12-12:30 pe bd Corneliu coposu inainte de bezinaria OMV vis avis de ATV ROM scuter vs dacia logan albastra,Scuterul venea dinspre sf vineri catre calea calarasi iar auto de pe strada perpendiculara(nu ii cunosc numele,dar vinde dinspre liceul Cretulescu).Auto a trecut peste sine si banuiesc ca nu a vazut scuterul,dacia logan avea aripa fata destul de sifonata. Baiatul parea relativ ok,constient,1 smurd,1 masina de la politia rutiera cand am trecut cei de la smurd incercau sa il ridice si avea guler pus. Nu am putut sa opresc desi daca imi permitea timpul cu siguranta as fi facut'o. Are cineva mai multe detalii?
  10. uzzy4rs esti batut in cap.ai scris ca stai in rahova,mi-as fi pierdut 2 ore sa iti rezolv problema dar la cata minte ai nu merita efortul.Ti-au fost date toate solutiile pe topicul facut special pentru chestia asta.
  11. Urat accident.Motocicleta este duna totala,estimez viteza in momentul impactului undeva la 60-70kmph(sa nu sara toti gica contra pe aici,stiu cum arata motocicleta mea la impact unde viteza era aprox50kmph) Recuperare rapida motociclistului si bafta cu asigurarile.
  12. scoti bateria,bidonu de apa,furtunele desfaci capacu de chiulasa,chiulasa si scoti ce ai scapat.
  13. Inainte sa te arunci la ambreiaj verifica toate suruburile care tin motorul pe cadru si bara de rigidizare care se gaseste sub rezervor(ridici rezervorul si o sa vezi o bara neagra prinsa pe cilindru si cadru). Inclin sa cred ca problema e mai simpla decat te astepti
  14. Imi e greu sa cred ca va primi doar 2000 euro si epava. Cu siguranta sti foarte bine sistemul asigurarilor de evaluare si despagubire. Valoarea din catalogul schwache -25% pentru ca ii lasa epava.
×
×
  • Creează nouă...