Jump to content

yoosined

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About yoosined

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    yoo_sined

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Motocicleta
    Yamaha R1 2006

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia RS 125 2008 , Aprilia RS 125 2005 , Yamaha Thundercat
  1. Stiu cum e atunci cand te-ai fixat pe ceva dar eu iti dau 2 - 3 pareri fara sa aduc in discutie pretul. Vrei un A Class, nu ma intereseaza pretul la care il gasesti, repet, dar din start Mecedes Benz inseamna un pret diferit la intretinere. Nu ma refer la ulei si filtre ca is la fel, dar daca pica altceva pretul va fi altfel. Legat de cutia automata chestia cu fiabilitatea e foarte simpla: Nu tremura, nu agata, faci schimbul de ulei cum trebuie -> e fiabila! Nu exista cutie automata NEfiabila, exista doar masina neintretinuta sau exploatata incorect. Despre pret si gusturi nu ma iau, nu are sens.. Daca iti place si gasesti la 1000 cumpara. Ca parere personala, un Logan la 2000 cere inca 500-700 sa bagi in el sa scoti oarecum un Logan corect. Oare un A class la 1000 ce face? Nu ma bag! LE: Ati tampit cu Germania?! Pai omule gasesti acasa si mai ieftin si mai bun, doar sa stii sa cauti. LE2: Am prieteni tepuiti tare cu masini de Germania asa ca ajung la concluzia: Trebuie sa stii sa cumperi! Nu cumperi KM si nici AN! Cumperi MASINA SH!
  2. Referitor la prietenul meu, intre timp si-a dat seama ca motoarele nu ii fac bine si s-a apucat de masini. :-))
  3. Pentru amble variante, atat Alpinestars cat si Dainese, pentru coloana pot fi adaugate protectii suplimentare. Vezi Bionic back protector la Alpinestars de exemplu. Cat despre sistemele de airbag, nu ma pricep foarte bine dar dupa parerea mea nu sunt gandite pentru street. Ca sa intelegi, fizica e aceiasi si va fi mereu aceiasi indiferent de un airbag in plus sau in minus. Exemplu concret: daca iei un copac in brate, o rigola, sau ai parte de un accident frontal, nu cred ca un airbag te va ajuta. In general, problema in accidente nu e vatamarea 'exteriorului' ci a 'interiorului'. Dupa parerea mea (e o parere personala pe care o am fara sa fi experimentat crash-uri cu echipamente care au airbag) una e sa cazi pe circuit, unde ai spatiu sa aluneci si te opresti in siguranta (de cele mai multe ori) si alta e sa cazi pe strada unde deja intervin extrem de multe obstacole, obstacole de care daca te lovesti tot fizica iti va spune daca mai ai sanse ori ba (cand zic fizica ma refer la viteza care o aveai in momentul in care te-ai oprit brusc). Echipamentul te salveaza de oase zdrobite uneori, de arsuri de grad ridicat (contactul dintre piele si asfalt in urma unui crash rezulta in arsuri de nivel ridicat), DAR eu nu cred ca te salveaza in cazul unui impact violent. Ca sa iti mai dau un exemplu, cunosc pe cineva care a murit intr-un accident cu Maseratti si nu a fost din cauza unei viteze excesive ci din cauza socului asupra organelor interne. LE: Cred ca experienta conteaza mult mai mult decat echipamentul super high tech. Cunosc rideri care au 50 de ani si merg pe motor de o viata si nu au avut accidente (poate is norocosi sau poate stiu sa se fereasca), dar cunosc si rideri care o luna repara carene si tin o mana in gips si la urmatoarea tura e iar pe jos (vb de cineva care a avut 3 accidente intr-o vara si care a reparat motorul timp de 2-3 luni si la fiecare iesire de la reparatii, dupa maxim 1 sapt, era intins pe jos din nou)
  4. Eu iti recomand scoala Titi Bas! Am luat si eu si inca 3 prieteni cu el. E super de treaba, nu sta cu ochii pe ceas cand mergi la ore, te lasa sa exersezi pana iti sar ochii si te plictisești. El face Poligonul la Providența. Daca vrei iti dau numărul si vb cu el. Pe toti care i-am trimis la el au fost super multumiți. Succes la examen !
  5. Sănătate riderului. De aia echipamentul ramane ceva vital atunci cand mergi pe motor. Nu stiu, ar trebui sa fie treaba cu echipamentul exact cum iti iei cheia ca sa pornești motorul..un must have ! Poate nu te salvează de la orice, dar zic eu ca face diferenta o protecție la coloana, cap, piele, etc
  6. Sincer sa fiu am invatat cate ceva zilele astea! )
  7. Tind sa constat ca is gume cam neadecvate pentru strada? Nu esti primul care le "critica".
  8. Salut Cesar, In teorie (cel putin) am gândit ca pe ploaie oricum nu ies, iar cand e frig nu m-aș da tare. M-am gândit la D212 din cauza presiunii scăzute din anvelope, gândindu-ma ca se încălzesc mai usor fiind pata de contact mai mare. Ca si compoziție ce parere ai de un soft fata , medium spate? Acum ma uitam ca D211 are un preț mai bun si nu cred ca un newbie ca mine va simți diferențele fata de D212. Cand am precizat ca vreau un cauciuc aderent ma refeream la un cauciuc care sa imi permită greșeli precum too much Brake sau too much gas, si nicidecum la niste cauciucuri care sa imi permită sa ma dau cu cotul in asfalt pe strada. Mulțumesc tuturor pentru răspunsurile pozitive. PS : legat de setările suspensiei...credeți-ma, mi se pare chirurgie aceasta Operațiune.
  9. www.youtube.com , google.ro.. Eu zic ca poti invata orice de pe internet. Strict parerea mea!
  10. Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect? Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste?
×
×
  • Create New...