Sari la conținut

Sagetatu

Membru
  • Număr conținut

    103
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    vasi.lica@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pascani
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Bmw R 1200 RT
  • Numar Moto
    IS-79-AVS
  • Club
    Fara Club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Carpati,Mobra,Hoinar,Minsk,Tula,IJ Planeta 5,Jawa 3B50,Yamaha Diversion 900 S. Bmw r 1100rt
  • Interests
    HOINAREALA

Vizitatori Recenți Profil

774 citiri profil

Sagetatu's Achievements

  1. Corect. Ducati suna a defect de noua ! Cum sa compari cu un BMW ?
  2. Buna ziua. Recomandati-mi va rog un site unde gasesc schema explodata, plus coduri la RT 1200. Si un manual daca are cineva sa-mi trimita. Multumesc.
  3. Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza.
  4. Baiatul e ok. Dar nu s-a complicat. Cei drept mi-a aratat pe schema ca vin cu totul. Tot Ariete sm luat si eu. Multumesc pentru ajutor.
  5. Salutare grup. A schimbat cineva mansoanele la manere incalzite ? Daca da cum ? Baiatul de la reprezentanta zice ca nu se poate deoarece se rupe lita si se schimba cu totul(1070roni)
  6. Salut. Pune-o pe motor si bucurate de sunet. Nu trebuie nimic altceva.
  7. Fratica, schimba si tu mobra daca vrei alceva. Ce rost are sa investesti in alta sora ? Nu e la fel ? Rezolvarea e 1200 sau 1250. Stiu.....ca nu ai incredere, e scumpa, dar umbla la pusculita ca ai bani ! Zgarcitule !
  8. Daca se incalzeste, sigur ai ceva in scurt. De regula se arde releul care face legatura cu electromotorul. Alternatorul nu primeste curent la pornire si are protectie la incarcare. Verifica si prin instalatii sa nu se fi lipit doua cabluri intre ele in momentul cand ai inversat si sau incins. Te compatimesc. Intr-un final mergi la un electrician bun si remediaza problema ca nu e de joaca.
  9. Doamne ce a mai esit ! Vine singura la tine ! Ptiu dracie !
  10. 1800 ? Grozav. Mai poti lasa ceva cai acasa !!! Momentan la 1200 parca a-s mai imprumuta 30 de cai !
  11. Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ?
  12. Am revenit cu informatii noi despre problema care am avut-o la sistemul ESA. Am fost la reprezentanta BMW(Apan Motors) mi-a facut diagnoza si a gasit o eroare la unul din calculatoarele ce comanda acest sistem. Mi-a sters eroarea, a calibrat ESA si gata. Problema a fost ca am avut bateria foarte slaba si la ultima plimbare am dat la automat de vreo 5 ori, nu a pornit si s-a aprins tot prin bord. Ulterior am pus cabluri dar nu e asta o problema. Foarte important e sa ai o baterie buna si o INCARCARE din alternator in parametri. Mecanicul de aici (un baiat inteligent si deschis) mi-a explicat ca majoritatea problemelor ce apar la ABS, ESA, Bobine, Calculatoare, senzori, se duc dracu din cauza acestor factori. Cine baga in seama o baterie. Ma declar multumit de Apan Motors (deocamdata) mai ales, daca doresti poti sta langa motocicleta in service. La pret mi s-a parut ok. Aveti grija de voi in trafic ca e jale. Asfalt uscat.
  13. Multumesc styuk. Nici eu nu inteleg cum s-a defectat in garaj. Doar daca a intepenit ceva. Unde mai pui ca in toamna tarziu, inainte de hibernare am fost cu ea la revizie la cel mai bun mester si nu avea nici o eroare. Intradevar este reprezentanta BMW la Iasi, am sunat la ei si m-am programat la o diagnoza. Va tin la curent cu ce voi rezolva.
  14. Când pun contactul, apare pe bord CHECK si se aprinde triunghiul rosu dupa care se face galben si se stinge. Dau la automat porneste si pentru o secunda la fel apare triunghiul rosu si se stinge. Parca asa facea si inainte. Cu motorul pornit, scos pe liber tin apasat lung pe ESA, comuta intre modurile Confort-Normal-Sport cu o casca, cu doua sau bagaj si când eliberez butonul nu mai face intermitent momentul când se regla setarea.
  15. Salutare. Dupa o lunga hibernare, azi am iesit cu motorul la o plimbare si, deja o problema. Nu mai functioneaza ESA ! Mentionez ca i-am dat jos bateria pe perioada iernii, si am inlocuit-o cu alta noua pusa acu 4 zile. A mai intimpinat cineva asa ceva ? O fi din cauza ca a stat fara baterie sau o fi intepenit motorasele. Motorul e 1200 RT an 2006. Va rog ceva sugestii. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...