Jump to content

relufarcas

Membru
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    relufarcas@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Carnet moto din
    1984
  • Motocicleta
    Honda
  • Numar Moto
    BT-90-RFB
  • Club
    Honda

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Danuvia 125, MZ 125 , MZ 250 ES, MZ 250 ETZ , Jawa 350 , Jawa 350 TS, Kawasaki GPZ 600, Honda CBR 919
  • Interests
    Ma pricep la mecanica si ma intereseaza tot ce se poate sti despre motociclete.

Recent Profile Visitors

594 profile views

relufarcas's Achievements

  1. Da, ar fi util sa aflam ce becuri de bord pune colegul . Si upgrade la far e bine de stiut daca se poate face si cum anume. Astept cu nerabdare vesti ... Salutari .
  2. Nu vreau sa contrazic... Dar , cateii piliti permit intrarea lor in locas NUMAI pentru cheia care a fost introdusa in butuc la pilire. Daca se foloseste alta cheie, cateii ies in afara butucului si nu permit rasucirea cheii . Prin urmare , dupa pilirea cateilor pe o cheie , cheia devine unica , fiindca numai la acea cheie cateii se retrag la nivelul butucului. Am facut operatia asta de multe ori pentru butuci de la diverse masini si garantez ca nu se poate folosi decit cheia care a fost in butuc in momentul pilirii. Scuze ca te contrazic, dar stiu ce vorbesc...
  3. Din cite stiu eu, ca sa scoti butucul trebuie sa scoti mai intii o siguranta, pozitionata in capatul interior ( opus locului de introducere a cheii )al butucului . Siguranta este foarte mica, intra pe un canal al butucului si uneori este dificil de observat. Daca reusesti sa scoti din incuietoare butucul, trebuie avut grija ca atunci cind il scoti sa fie cheia introdusa in butuc. Altfel sar toti cateii din butuc. Dupa ce ai scos butucul cu cheia lui introdusa , il invelesti cu banda izolatoare, apoi scoti cheia lui, introduci cheia pe care vrei s-o folosesti si scoti banda izolatoare. Ulterior polizezi/pilesti cateii care ies in exterior . Cind toti cateii ( cu cheia a doaua introdusa in butuc ) sunt la nivelul butucului, poti sa montezi la loc butucul. Va functiona cu noua cheie . Spor !
  4. https://www.maniamall.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-12-24v-8a-maniamall-cars/ https://www.maniamall.ro/bricheta-auto-12v-24v-pentru-motociclete-cu-port-usb-rezistent-la-apa/
  5. Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat !
  6. Din ce spui se pare ca nu lucreaza socul. Daca porneste la sfert pe cald si porneste greu pe timp rece , asta ar fi singura explicatie . Nu am inteles la ce te referi cind spui ca nu face nici o miscare diferita ... Nu se simte ca se misca cablul ( ar trebui sa se simta o oarecare rezistenta la miscarea manetei de soc ) sau ca porneste la fel de greu cind socul e pus fata de pornirea fara soc ...
  7. Si eu as vrea sa fac aceasta operatie , sa verific sincronizarea . Sunt din Botosani si nu prea cunosc mecanicii din apropiere care sunt capabili de acest lucru. Ajutor ? Multumesc.
  8. Multumesc foarte frumos . Imi sunt de mare ajutor. Urari de bine.
  9. Salutare tuturor colegilor. Am cumparat de ieri un 1150 RT, din 2003. In cele 360 de pagini din acest topic este dificil sa sortez informatiile esentiale ( pentru mine, ca pentru cei experimentati sunt banalitati) , asa ca rog un veteran sa ma ajute... In principal am nevoie de informatiile urmatoare : 1. Ce ulei recomandati : 10w40 sau 10w50 ? 2. Ce producator de filtru ulei ? 3. Cind motocicleta e pe cricul central, in treapta 1 cit trebuie sa fie normal jocul grupului conic ? Exprimat in cm de rotire a rotii liber ... sau alta modalitate ... 4. Ce tip de lubrifiant se foloseste la grup si ce cantitate? 5. Are cineva un manual de reparatii ? Pot fi contactat la relufarcas@yahoo.com sau 0740133824. Multumiri anticipate calduroase celor care imi ofera ajutorul. Si... asfalt uscat !
  10. Pina la urma , ai rezolvat problema farului ?
  11. Am inteles ca ai avut cindva un MZ ES pentru piese. Mai este ? M-ar interesa. 0740133824.

  12. Salut. Am rasfoit postarile mai vechi si spuneai ca ai gasit kit reparatie pentru biela de MZ 250 ES. Unde ? La ce pret ? As vrea sa repar si eu ambielajul, sa fie perfect. Multumesc.17.thumb.jpg.b51d1eeeec91a814a09b91a4f3763e52.jpg

  13. Fa-mi o oferta decenta si vorbim. Ai numarul meu de telefon.
  14. Piese de Jawa 350 TS si citeva de Jawa modelul vechi, in stare buna. Cilindrul dreapta de TS este cota 0, folosit 10 minute, pistonul perfect. Cel din stinga este zgiriat de o bila de bolt. Chiulasele, discuri de ambreiaj, etc in stare buna. Schimb cu piese de MZ 250 ES. Tel 0740133824.
×
×
  • Create New...