Jump to content

relufarcas

Membru
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About relufarcas

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    relufarcas@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Carnet moto din
    1984
  • Motocicleta
    Honda
  • Numar Moto
    BT-90-RFB
  • Club
    Honda

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Danuvia 125, MZ 125 , MZ 250 ES, MZ 250 ETZ , Jawa 350 , Jawa 350 TS, Kawasaki GPZ 600, Honda CBR 919
  • Interests
    Ma pricep la mecanica si ma intereseaza tot ce se poate sti despre motociclete.

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Am inteles ca ai avut cindva un MZ ES pentru piese. Mai este ? M-ar interesa. 0740133824.

  2. Salut. Am rasfoit postarile mai vechi si spuneai ca ai gasit kit reparatie pentru biela de MZ 250 ES. Unde ? La ce pret ? As vrea sa repar si eu ambielajul, sa fie perfect. Multumesc.17.thumb.jpg.b51d1eeeec91a814a09b91a4f3763e52.jpg

  3. Fa-mi o oferta decenta si vorbim. Ai numarul meu de telefon.
  4. Piese de Jawa 350 TS si citeva de Jawa modelul vechi, in stare buna. Cilindrul dreapta de TS este cota 0, folosit 10 minute, pistonul perfect. Cel din stinga este zgiriat de o bila de bolt. Chiulasele, discuri de ambreiaj, etc in stare buna. Schimb cu piese de MZ 250 ES. Tel 0740133824.
  5. Am rascolit forumul pentru informatii despre magazine de piese pentru ES, ori ateliere de reconditionare, dar nu am gasit ceva interesant. Daca cineva are date de contact , poate ma ajuta si pe mine, ca sa reconditionez/ cumpar un cilindru de 250 si sa reconditionez un ambielaj ( inlocuire kit biela). Daca cineva are un cilindru bun, la vanzare, astept un telefon sau mesaj. Salutari si multumiri anticipate. 0740133824.
  6. Salut. Nu imi spui si mie unde ai reparat ambielajul. Vreau sa pun si eu un kit de reparatie pentru un ES de 250. 0740133824. Multumesc anticipat.
  7. Stiu ca anuntul e vechi, dar poate mai ai un carburator de MZ 250 ES ? Multumesc.
  8. Am stricat dupa ce m-am chinuit cu extractor , pe gaura de 5 , cu carter incalzit. .. Da, asa m-am gindit si eu ca ar fi o solutie. Insa nu scap de demontat motorul. E greu sa fixezi intreg motorul pentru frezare si majorarea ulterioara a filetului in carter . Carterul demontat poate fi corect fixat pe pozitie , frezat centrat pe gaura veche ( altfel nu mai incape cilindrul, ca gaurile din cilindru pentru prezoane au toleranta mica ) , dupa care sa construiesc un prezon. Dar fiindca am carter de rezerva, prefer sa il inlocuiesc. Multumesc. Salutari .
  9. O fi asa , nu zic nu. Dar pe la mine este un singur cervice de Doamne ajuta si ala nu se complica cu asa ceva ... Fac totul singur. Am gaurit cu burghiu de 6 , am incercat cu tarod de extractie ( pe stinga, special pentru asa ceva ) , nu a mers ( ca eu , ca sa fie vesnic , am pus pasta antifrictiune pe filetul din carter ) , am majorat cu burghiu de 6.3 , a iesit excentrica gaura , deci nu am alta varianta decit sa inlocuiesc carterul. Multumesc si salutari .
  10. Nu pot sa il scot ... Trebuie sa schimb carterul. Iti inchipui ca am facut tot posibilul sa il scoat ... Am prezoane originale . O sa inlocuiesc carterul, nu am de ales. Multumesc. Ai dreptate . Dar daca inveti totusi japoneza , da-mi si mie niste lectii , ca am si eu o Fireblade si cine stie , poate am nevoie ... Sa inteleg ca trebuie strinse la 9.80665 x 5 = 49.03 Nm ? Ca m-ai pierdut ... Multumesc.
  11. Bine. Multumesc. O sa mai studiez problema ... Dar ramine intrebarea : daca am strins prea tare , de ce a cedat doar unul ? Ca primele trei le-am strins la 40 Nm... Si nu a fost nici o problema pina la ultimul. Nu s-a "smuls" filetul din carter , nu s-a dus filetul piulitei sau al prezonului , deci totul a fost ok la 3 prezoane. Poate ai cumva manualul de service pentru MZ 175/250 ES in romana ? Ca am rascolit netul dupa el. Am gasit doar manualul de intretinere in romana ... Inca o data multumiri. Si inca ceva curios : Cind am reparat motorul , nemomtat pe cadru ( era pe banc) , am
×
×
  • Create New...