Sari la conținut

Creambigman

Membru
  • Număr conținut

    375
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.petpalace.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Whaplode, Spalding
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    None.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Transalp XL600VR, Diversion 600, Bandit 250, Zing 150, Aprilia RX50
  • Interests
    forteledemunca.eu

Creambigman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc frumos. E calda si asteapta noul proprietar. Carene+parbriz nou + roti + furca (servisata ) + evacuare + toate cele din topic si varii lucruri pe langa. » Post actualizat in 05 Jul 2017 07:47 am uitat sa specific +MOTOR » Post actualizat in 15 Jul 2017 07:29 /index.php?/topic/738628-dezmembrez-xj600-diversion-1992/ Hai sa incercam o chestie - toate de mai sus cu 100£ (510 ron). Daca nu functioneaza nici asta le dau la fier vechi (iar cu carene and ather non-irony stuff fac un foc de tabara).
  2. Salutare, are cineva o pereche de manere pentru pasager ? Arunc o bere inspre el pe langa cost evident. Multumesc.
  3. Nu au VG 100%. Mi-am luat Black cherry berry de la Pocono Vapes.
  4. Solutia este 70% VG 30%PG de abia cumparata si lasata sa prinda aroma ( Crazy melon - pepene galben on steroids ). Nu ma inteleg deloc bine cu PG-ul . Mi-ar parea rau sa o arunc. Vlad 0740 206 995 Bucuresti - rond Republica
  5. In cazul in care ai un card si iti permiti sa astepti poti incerca : https://www.aliexpress.com/item/New-Black-White-8-inch-For-ZYD080-64V01-W801-Touch-Screen-Panel-Digitizer-Sensor-Replacement-Parts/32779817825.html?spm=2114.30010308.3.10.0TsYKV&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10062_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10077_426_10103_10073_10102_10096_10052_10050_10107_10051_10106,searchweb201603_0,afswitch_4_afChannel&btsid=5d62064d-de9a-43b2-9a24-e6c0551b64fe
  6. La un atelier de reparatii radiatoare ti-ar lua cativa lei pentru o sudura poate mai putin decat ai da pe o solutie care nu stii sigur cat tine.
  7. Poti incerca inainte de a pleca sa "de-gripezi" ambreiajul - tii de acceleratie motorul 1000-2000 rpm peste ralanti si tragi levierul ambreiajului de doua trei ori. Din punctul meu de vedere reglajul levierului in acest caz iese complet din discutie. Teoretic arcuri uzate ar duce la alunecarea ambreiajulul nu la gripare. Posibilele cauze pentru efectul de "stiction" sunt : 1. Ulei - in afara parametrilor (spui ca nu s-a modificat la schimbul acestuia) - am avut colegi care au spalat motorul inainte de a inlocui uleiul , procedeu care a rezelvat probleme asemanatoare. 2. Una dintre elementele mecanice ale ambreiajului - caz in care daca nu te pricepi mai bine lasi pe cineva cu experienta - cel mai non-invaziv ar fi sa reglezi cursa placilor... daca nu te apuci de desfacut cosul pentru a diagnostica mai departe. Spor.
  8. Pai iti poti raspunde singur la intrebare , porneste mobretul asteapta pana se incalzeste motorul si invarte cate un sfert de tura in fiecare sens sa vezi daca are vre-o reactie ralantiul daca nu inseamna ca nu este reglaj de ralanti, desi in majoritatea cazurilor asta este. Spor.
  9. Subscriu. Cu carburatia praf si tras de ea am reusit 6%.Dezavantajul ar fi ca este grea .
  10. Presupunand ca ai carburatoare Mikuni BDST 33 ai mare grija la o-ring-ul consolei de jiglere. Boala acestor carburatoare este ca acel o-ring sa se deterioreze si sa comunice traseele de combustibil. Adica : Eu le-am inlocuit cu o-ring-uri din viton. Nu ezita sa dai un pm pentru orice lamurire. Spor.
  11. N-ar strica sa verifici si statorul .
×
×
  • Creează nouă...