Sari la conținut

bondarski

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    honda cb450s
  • Numar Moto
    b86bsk

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda cb450s

bondarski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si la sablat ar fi dificila treaba (am sunat la cateva ateliere insa n au vrut), spitele ca sa le demontez le deznituiesc, se poate, dar sigur s ar descentra janta. Daca curat ce se decojeste apoi smilgher fin ar tine o vopsea? (pe zonele cromate)?
  2. cica si la sablat ar fi dificila treaba, spitele ca sa le demontez le deznituiesc, se poate, dar sigur s ar descentra daca curat ce se decojeste apoi smilgher fin ar tine o vopsea? (pe zonele cromate)?
  3. salut, la un cb400 cercul de la jante este cromat si luat de rugina pe sub pelicula de crom. cum pot sa indepartez cromul? se jumuleste pe alocuri. spitele nu sunt cromate, ma gandesc la o solutie chimica daca ar exista pentru ca sunt locuri unde nu este afectata deloc si e f greu de jumulit acolo. » Post actualizat in 18 Mar 2018 07:34 ceva ce poate fi dat cu onpensula sa nu afectez spitele. multam!
  4. salut, ajutor pentru o hondita de 49cm mb5 din1979, am cumparat cadrul, jantele si o parte din motor si furca acum ceva ani, mi a placut mult si am luat o de piese, nu credeam ca voi reusi sa o restaurez. in timp am restaurat o aproape deoriginal. intrebarea mea, eate vreo posibilitate sa o inscriu, singura chestie pe care o stiu e vin ul de pe cadru, acte nu am pentru ca am luat piesele intr o stare deplorabila! cine ma poate ajuta? (trebuie sa o si scot din sufragerie)
  5. da, mai am cativa conectori din bord de verificat!
  6. astazi aceleasi masuratori, aceleasi tensiuni! » Post actualizat in 05 Oct 2017 17:25 pot face un montaj cu un releu care nu e oem? e destul de costisitor! multumesc! » Post actualizat in 05 Oct 2017 17:27 am unul de la o honda dar e cu trei faze, si daca l montez imi baga 18+v in instalatie!
  7. astazi in acelas setup am masurat pe bornele bateriei, fara consumatori si imi "incarca" cu 3,5v... cu lumini aprinse imi scade la 0. am incercat din nou cu bat. de la masina si mi indica 12,8-13v. mi a scos peri albi ca imi da valori diferite fata de ultimele dati. need help! multumesc!
  8. Calea Grivitei aproape de pod Constanta. intre cele doua galbene de la stator nu am masurat. cat despre turatie nu stiu, nu am turometru pe ea. doar am accelerat la apr. 25% dim cursa acceleratiei.
  9. Salut din nou, nu vreau sa creez suparari intre voi, doar spun ce am facut. deci: cu bateria pusa, incarcarea pare ok, am 12,9-13,9v. cand aprind oricare consumator individual (claxon, semnale,far) imi scade tensiunea pe borne la 2v. daca o mai si accelerez intensitatea luminilor scade pana se sting. am masurat diodele din regulator si nu sunt in scurt. am masurat tensiunile celor doua fire din alternator, unul da 7v al doilea 12v la relanti. la accelerare primul urca la 19 al doilea 24v ac.foarte slab fata de ce spune in manual. am masurat daca dau la masa si nu dau. mai devreme m am gandit sa inlocuiesc bateria cu cea de la masina sa vad cum se comporta, iar luminile nu mai au nici o problema, incarca cu 13,4 si nici nu mai fluctueaza luminile la accelerare. am pus si ampermetrul si trage cu lumini aprinse 2,4A. maine ma duc sa mi iau baterie. ramane totusi o intrebare. posibil sa fie problema cu alternatorul? tensiunile sunt la limita minima. » Post actualizat in 02 Oct 2017 20:18 legat de masuratorile alternatorului, eu am pornire la pedala, am lasat bateria conectata si am scos firele galbene din circuit, am pornit moto si am masurat individual cu masa. (nu intre ele). nu inteleg unde am gresit sau daca am gresit. multam! » Post actualizat in 02 Oct 2017 20:22 n am masurat cu ohmetrul, ci doar tensiuni sau daca sunt in scurt bobinele, atat. maine masor si ohmi!
  10. ma gandeam ca daca o scot si masor, vad daca da ceva tensiune de la regulator, dar e zero. cu farul oprit am 13.5, cu el pornit am 2v. cand accelerez ii scade de tot intensitatea luminoasa.
  11. salut, am incercat prima varianta. masuat ce iese din stator. la relanti o faza are 7v cealalta 12v (ac). la accelerare cea de 7 este sub 20 iar cea de 12 in jur de 24. foarte putin tinand cont ca trebuie sa fie intre 20 si 50v. » Post actualizat in 02 Oct 2017 16:25 am masurat si regulatorul separat, diodele par a fi bune, l am pus pe moto, pornita, pe bornele bateriei apr. 13.5-14v cand accelerez, dar daca scot bateria si masor doar firele nu imi da nimic, ca si cum nu ar incarca. pe langa asta, daca pornesc luminile imi scade tensiunea la 2v. posibil sa am un scurt pe instalatie?
  12. Salut, am gasit schema electrica, eu cautasem service manual care era pe partea mecanica. https://www.manualslib.com/download/969906/Husqvarna-2006-Wre-125.html la pagina 231!
  13. Salut, nu gasesc schema electrica nicaieri, e o husqvarna sm125 2004. m am uitat pe traseul conductorilor. pare simpla, doua faze de la stator trec prin regulator, iar doua fire +,- unul la cadru celalalt trece printr o siguranta, apoi se imparte in doua, unul catre baterie +, celalalt catre instalatia din bord. am masuat diodele din regulatorul original (cel care imi scade tensiunea la acceleratie) si nu sunt in scurt, dau valori apr. egale. Pe langa asta, am avut prin magazie un rectificator de la o moto mai veche cu trei faze, l am pus, dar acelas lucru ca cele aftermarket, creste tensiunea peste 20v la accelerare usoara. n am insistat ca mi a ars ceva becuri din bord. ce e de facut? pot pune un stabilizator dupa regulator? care i parerea dvs?
  14. salut, am o problema cu regulatorul la un sm125 2t, regulatorul are 4 fire, doua de la stator, doua +-. la accelerare scade tensiunea pe consumatori la 4v de la 7 cat e la relanti. schimbat regulator (aftermarket), si acum imi creste la accelerare usoara peste 20v. care e problema? multumesc!
×
×
  • Creează nouă...