Jump to content

Sconcs

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Sconcs

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Bandit Rosu
  • Numar Moto
    provizoriu
  1. Nu l-am probat personal, dar am fost asigurat ca e complet functional. Deci accept orice test din partea viitorului proprietar. Pret:150 lei Valabil pentru Bucuresti Tel0722610385.
  2. 2 bujii noi NGK DPR9EA - 9, impreuna cu acestea se mai dau inca 10 utilizate, dar functionale. Pret: 20 lei tot pachetul. Valabil pentru Bucuresti Tel. 0722610385
  3. Stare foarte buna, interior curat. Se poate vedea/proba in Bucuresti, zona Piata Sudului sau Mall Vitan. Pret:250 lei. Tel. 0722610385.
  4. Salut, nu, e Aprilia SR50 Factory, totul stock, 49 cmc in carte si pe talon. E posibil sa fie cu numere albe din cauza ca primul proprietar a fost o societate comerciala, nu stiu. Plus ca as fi extrem de fericit sa nu fie inregistrat ca moped, as scapa de balamucul cu primaria, l-as inmatricula direct ca motociclu la drpciv. Din pacate, sunt obligat sa am de-aface cu primaria din cauza celor 49cmc din cartea de identitate.
  5. Am postat in threadul cu numere galbene,postez si aici . In definitiv, e vorba de acte si inmatriculare(inregistrare), deci merge.
  6. Bag si eu un topic cu numere galbene Deci in mod oficial, e mai rapid si mai ieftin sa inmatriculezi motoreta, masina, camion, tanc la DRPCIV decat sa inregistrezi moped la primarie. Sector 4, ca sa fiu mai exact. Ieri am luat frumusete de moped, Aprilia SR50, aspect impecabil, totul ok, Singura "problema" - este inmatriculat cu numere albe, din 2007, la DRPCIV. Deh, asa se facea atunci, aia era legea. Intre timp, s-a trecut inregistrarea mopedelor la primariile de sector. Scuterul ok, are carte de identitate cu folie de la RAR, certificat de inmatriculare, am facut tot ieri si ITP-ul (trecut pe talon, ca la auto/moto). Am completat contractul de vanzare-cumparare model nou (cel cu 4 casute), am fost la administratia financiara a vanzatorului, pus stampile cu scoatere din evidenta si "fiscal" (de fapt tot o stampila pe contract, in casuta din dreapta-sus). Facut si RCA pe 4 luni, pe numele meu, in vederea inregistrarii, ca sa fiu legal 100%. Toate bune si frumoase, pana ajung la primarie sector 4, "serviciul mopede", de fapt un flacau care, cand a vazut talonul si numerele albe, s-a albit si el la fata. Nu putem sa-l inregistram, zice el. Pai ce are? Cei de la sectorul 1, de unde s-a radiat de pe numele vanzatorului, ar fi trebuit sa retina si talonul si numerele. (???) De fapt, nici nu aveti voie sa circulati cu numerele astea (???) Deci daca cumpar ditai masina, am 30 de zile in care pot sa merg linistit cu numerele fostului proprietar, timp in care trebuie sa cer inmatricularea. Daca am un moped de 49 cmc, nu. Buna treaba. Si eu ce sa fac? il intreb. Se duce omul prin niste birouri (presupun ca erau ceva ninja level 80 la inregistrari mopede pe acolo), se intoarce, imi balmajeste ceva gen trebuie sa predati numarul si talonul la DRPCIV (cumva aici are cat de cat logica, doar aia le-au emis prima oara), iar aia de acolo sa imi dea ceva adeverinta pe baza careia astia sa imi dea numere galbene + certificat de inregistrare. Insa cand o sa reveniti, mi-a zis, o sa va cer dovada efectuarii ITP, in prezent pe certificatul care o sa ramana la DRPCIV. Am incercat sa zic ceva gen ca nu-s eu de vina ca s-au schimbat legile si ca s-ar fi putut foarte bine ca, in situatii din astea, sa existe ceva protocol intre primarie si DRPCIV, prin care primaria sa primeasca placutele cu numere albe si sa le trimita la DRPCIV. Prea multe vreau si eu, ma cred in Elvetia... N-am avut cu cine. O zi buna, pa. Baiet tenace ce sunt, m-am dus la DRPCIV, la informatii. Acolo, o domnisoara amabila de altfel, imi zice ceva gen... moped? pai la primarie se inregistreaza, nu la noi, nu stiu ce va trebuie acolo, etc. Pai de acolo vin, zic eu. Domnisoara intuieste ca e ceva cu numerele, cu talonul, se mai duce pe la alti colegi, sah mat la toti. Pana la urma, se intoarce si imi zice sa vin peste 3 zile (joi), in audienta la ceva guru de-al lor. Intre timp, m-am hotarat sa circul linistit cu scuterul. Sa dea naiba sa ma opreasca cineva sa ma intrebe de ce nu e inregistrat pe numele meu... Evident, daca are cineva vreun gand intelept cu privire la situatia mea, il rog sa nu se abtina.
  7. Salutare! In cazul in care proprietarul motoretei din Anglia e roman ( omul a lucrat cateva luni acolo, a cumparat mobra si a venit cu ea in RO), mai este nevoie de "act de vc de Anglia", sau merge cu act de v-c tip, in romana? In cazul asta este nevoie de fiscal (stampila de la adm fin pe contract) din partea vanzatorului? Este nevoie de dovada transportului din anglia in RO (cmr cred ca ii zice)? Multam !
  8. Un service de exceptie, in sensul bun Am facut o revizie mai serioasa la bandit (joc supape, schimb ulei, furca, etrieri, cablu de acceleratie si ambreiaj), toate lucrarile executate impecabil. Recomand!
  9. 1. Cum identificati mobristele? Vorba bancului ... din spate semana cu zorro... 2. E voie sa saluti gabori si scuteristi?
  10. Foarte buna organizare! Au dat si stire pe antena 1. Din pacate am fost indus in eroare de organizatori cu privire la scopul marsului.
  11. Am fost aseara pentru un schimb de ulei (Banditul rosu, cu cauciucuri ... speciale), treaba facuta cu simtul raspunderii, oameni misto, o sa revin cu placere, recomand!
  12. Man, bucura-te de viata si de copil! Sunt cele mai importante lucruri pe lumea asta! Nu plecat din RO, nu crapat capul taximetristului si al alora care mananca rahan (fondat sau nu, nu conteaza). N-are rost si nu e momentul sa te incarci negativ acum, cand ai o gramada de motive sa te bucuri. Cum s-a mai spus, 99,99% taximetristul nu o sa intre la puscarie, insa ai fi preferat sa mori si ala sa faca parnaie sau mai bine sa scapi ok, cum esti acum, si sa il lasi pe nemernic in treaba lui (nu zic sa renunti la proces). Pe de alta parte, ai zis ca aveai maxim 60 pe o straduta foarte ingusta (adica vizibilitate ff redusa). Poate ca-s eu incepator (mi-am luat permisul de a abia anul trecut), dar mi se pare o viteza totusi cam mare. Inca odata, respect pentru vointa si energie (pe care sper sa o directionezi in sensuri mai bune)!
  13. Sconcs

    Sfaturi

    Pe chopper, musai geaca din piele cu franjuri si ciocate Sunt o gramada de optiuni, e bikeshop.ro cu o anunturi, daca vrei musai din magazin e kronau la unirii, motorteam, unitedmotors... Sunt si aici pe forum o groaza de discutii despre casti, armuri, geci, ghete. Nu te grabi, poti sa gasesti reduceri destul de mari. Probeaza diverse chestii, oricum pe vremea asta o sa te cam coci in orice, plus ca se adauga bonusul de transpiratie de incepator Daca te pasioneaza musai chopperele, sunt si aici multe chestii de "fashion", mie mi se par destul de amuzante, dar na, gustul omului... Plus ca eu is declarat fan naked, sunt om serios ... Deci sfatul meu: un drum pana la ilioara, vorbesti cu Adi, stabiliti ce si cum, incepi scoala, si cu ceva noroc pe la mijlocul lui septembrie ai si carnetul.
  14. Sconcs

    Sfaturi

    Si eu tot la Adi am facut, e o scoala ok, au mai multe mobre (Suzuki GN250 - pe care am si dat examenul, Yamaha YBR 250 - favorita mea, o bijuterie de motor, un Marauder- vad ca te intereseaza genul cruiser/chopper, etc). Normal ca au si echipament - armuri, genunchere, casti, manusi, cere si ti se va da Oricum, majoritatea scolilor te invata cat sa iei traseul, adica nu cine stie ce. Foarte important (chestie pe care eu n-am stiut-o, nu mi s-a spus, si am dat examenul la vreo 2 luni si jumatate dupa ce am inceput scoala) - daca vrei sa dai examenul cat mai repede - 4-5 saptamani, sa iti faci dosarul cat mai devreme posibil, chiar din primele ore, sa te programezi cat mai repede. In rest, sala e floare la ureche daca treci de cateva zeci de ori prin testele de pe drpciv (iti faci cont si inveti pe dinafara raspunsurile), mai e si o carte cu teste de la editura national din 2009, sunt aceleasi intrebari ca si pe site si la examen. Traseul il inveti din primele sedinte, in rest il repeti pana te saturi, mai incerci alte moto, mai socializezi... Eu am optat pentru o scoala moto mai ieftina, dar ok in acelasi timp si intentionez sa fac cat mai curand posibil cursul de siguranta de la amckart. Apropos de cursul asta - am inteles ca nu accepta choppere. Si eu voiam tot chopper/cruiser la inceput, dupa ce am mers pe marauder mi-am schimbat optiunea, pana la urma m-am ales cu un suzuki bandit pe care il iubesc enorm. Mai sunt si alte variante recomandate de "batrani" pentru incepatori - cb500, er5, gs500. bafta!
  15. Multam, il strunesc bine! Nici nu indrazneam sa imi fac cont daca nu era asa Multam! Sa fie, thanx! In varful listei de prioritati sunt crashbar-urile, poate cineva sa ma ajute cu vreo idee pe unde gasesc asa ceva pentru Bandit? Pana acum am gasit pe louis, asta: http://www.louis.de/_30be005ca04bb4f12f3eeced5113c98805/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=445&wgr=232&list_total=6&anzeige=0&artnr_gr=10023900 Dar sunt destul de stramtorat ca buget si as lua in considerare si variante mai ieftine.
×
×
  • Create New...