Jump to content

Sconcs

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Sconcs

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Bandit Rosu
  • Numar Moto
    provizoriu
  1. Paraitoarea s-a vândut la un preț astronomic. Se pare ca nu toată lumea trăiește din ajutor social.
  2. Multumesc! In urma urarilor colegilor de forum, pretul ajunge la 5000 lei si ramane asa pe termen nelimitat.
  3. Ai dreptate, scuterul e vechi, consuma enorm și are preț astronomic. Eu ma interesam de motivul pentru care nu poți sa te abții sa nu te bagi în seama în condițiile în care nu ești interesat.
  4. Deci să-i dau foc? Serios acum, nu inteleg sensul postarii. Am prins, domnul e incompatibil, inteleg de ce, e maestru in scutere pentru ca stie ce vorbeste ,ca a avut un scuter in 2 timpi care mirosea urat si consuma 5 la suta, daca mai pune 3000 lei, ia unul nou in 4 timpi (nu stiu de unde, n-a zis). Dar sa nu poti sa te abtii sa postezi, asta chiar ca nu inteleg...
  5. Pe bord,25.000. În fapt, multe piese (cilindru, chiulasa, variator, furca, amortizor spate) au fost transplantate de la o aprilia sr50 cu 1200 km.
  6. Aprilia SR50 Factory 2007 - carburatie, 2T; - consum 2,5-3%, viteza max.75-80km/h; - acte 100% în regula (carte rar, certificat înregistrare primăria sector 4, itp pana pe 18.06.2020, asigurare RCA 6 luni, se vinde cu contract de vânzare cumpărare și fiscal din aceeași zi) ; - impecabil tehnic - revizie în luna mai 2020 la Scuter Centre - schimbat carburator Malossi, bendix, cdi, muzicuta, baterie, bujie, filtru aer, antigel, etc. (dețin facturi 1200 lei), ulei 2t Motul Scooter Expert; - foarte bun estetic - pozele sunt făcute in luna mai 2020, nu acum 10 ani :), topcase original
  7. Salut, nu, e Aprilia SR50 Factory, totul stock, 49 cmc in carte si pe talon. E posibil sa fie cu numere albe din cauza ca primul proprietar a fost o societate comerciala, nu stiu. Plus ca as fi extrem de fericit sa nu fie inregistrat ca moped, as scapa de balamucul cu primaria, l-as inmatricula direct ca motociclu la drpciv. Din pacate, sunt obligat sa am de-aface cu primaria din cauza celor 49cmc din cartea de identitate.
  8. Am postat in threadul cu numere galbene,postez si aici . In definitiv, e vorba de acte si inmatriculare(inregistrare), deci merge.
  9. Bag si eu un topic cu numere galbene Deci in mod oficial, e mai rapid si mai ieftin sa inmatriculezi motoreta, masina, camion, tanc la DRPCIV decat sa inregistrezi moped la primarie. Sector 4, ca sa fiu mai exact. Ieri am luat frumusete de moped, Aprilia SR50, aspect impecabil, totul ok, Singura "problema" - este inmatriculat cu numere albe, din 2007, la DRPCIV. Deh, asa se facea atunci, aia era legea. Intre timp, s-a trecut inregistrarea mopedelor la primariile de sector. Scuterul ok, are carte de identitate cu folie de la RAR, certificat de inmatriculare, am facut tot ieri si ITP-ul
  10. Salutare! In cazul in care proprietarul motoretei din Anglia e roman ( omul a lucrat cateva luni acolo, a cumparat mobra si a venit cu ea in RO), mai este nevoie de "act de vc de Anglia", sau merge cu act de v-c tip, in romana? In cazul asta este nevoie de fiscal (stampila de la adm fin pe contract) din partea vanzatorului? Este nevoie de dovada transportului din anglia in RO (cmr cred ca ii zice)? Multam !
  11. Un service de exceptie, in sensul bun Am facut o revizie mai serioasa la bandit (joc supape, schimb ulei, furca, etrieri, cablu de acceleratie si ambreiaj), toate lucrarile executate impecabil. Recomand!
  12. 1. Cum identificati mobristele? Vorba bancului ... din spate semana cu zorro... 2. E voie sa saluti gabori si scuteristi?
  13. Foarte buna organizare! Au dat si stire pe antena 1. Din pacate am fost indus in eroare de organizatori cu privire la scopul marsului.
  14. Am fost aseara pentru un schimb de ulei (Banditul rosu, cu cauciucuri ... speciale), treaba facuta cu simtul raspunderii, oameni misto, o sa revin cu placere, recomand!
  15. Man, bucura-te de viata si de copil! Sunt cele mai importante lucruri pe lumea asta! Nu plecat din RO, nu crapat capul taximetristului si al alora care mananca rahan (fondat sau nu, nu conteaza). N-are rost si nu e momentul sa te incarci negativ acum, cand ai o gramada de motive sa te bucuri. Cum s-a mai spus, 99,99% taximetristul nu o sa intre la puscarie, insa ai fi preferat sa mori si ala sa faca parnaie sau mai bine sa scapi ok, cum esti acum, si sa il lasi pe nemernic in treaba lui (nu zic sa renunti la proces). Pe de alta parte, ai zis ca aveai maxim 60 pe o straduta foarte ingusta (
×
×
  • Create New...