Jump to content

Sconcs

Membru
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Sconcs

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Bandit Rosu
  • Numar Moto
    provizoriu
  1. Multumesc! In urma urarilor colegilor de forum, pretul ajunge la 5000 lei si ramane asa pe termen nelimitat.
  2. Ai dreptate, scuterul e vechi, consuma enorm și are preț astronomic. Eu ma interesam de motivul pentru care nu poți sa te abții sa nu te bagi în seama în condițiile în care nu ești interesat.
  3. Deci să-i dau foc? Serios acum, nu inteleg sensul postarii. Am prins, domnul e incompatibil, inteleg de ce, e maestru in scutere pentru ca stie ce vorbeste ,ca a avut un scuter in 2 timpi care mirosea urat si consuma 5 la suta, daca mai pune 3000 lei, ia unul nou in 4 timpi (nu stiu de unde, n-a zis). Dar sa nu poti sa te abtii sa postezi, asta chiar ca nu inteleg...
  4. Pe bord,25.000. În fapt, multe piese (cilindru, chiulasa, variator, furca, amortizor spate) au fost transplantate de la o aprilia sr50 cu 1200 km.
  5. Aprilia SR50 Factory 2007 - carburatie, 2T; - consum 2,5-3%, viteza max.75-80km/h; - acte 100% în regula (carte rar, certificat înregistrare primăria sector 4, itp pana pe 18.06.2020, asigurare RCA 6 luni, se vinde cu contract de vânzare cumpărare și fiscal din aceeași zi) ; - impecabil tehnic - revizie în luna mai 2020 la Scuter Centre - schimbat carburator Malossi, bendix, cdi, muzicuta, baterie, bujie, filtru aer, antigel, etc. (dețin facturi 1200 lei), ulei 2t Motul Scooter Expert; - foarte bun estetic - pozele sunt făcute in luna mai 2020, nu acum 10 ani :), topcase original Aprilia; - separat pot vinde multe piese utile - set complet carene, set roti, furca, amortizor, etc. - se poate vedea în Bucuresti - zona Piața Sudului, accept orice verificare la service, rog seriozitate maxima. PRET: 6000 lei, usor negociabil. TEL.0722610385
  6. Nu l-am probat personal, dar am fost asigurat ca e complet functional. Deci accept orice test din partea viitorului proprietar. Pret:150 lei Valabil pentru Bucuresti Tel0722610385.
  7. 2 bujii noi NGK DPR9EA - 9, impreuna cu acestea se mai dau inca 10 utilizate, dar functionale. Pret: 20 lei tot pachetul. Valabil pentru Bucuresti Tel. 0722610385
  8. Stare foarte buna, interior curat. Se poate vedea/proba in Bucuresti, zona Piata Sudului sau Mall Vitan. Pret:250 lei. Tel. 0722610385.
  9. Salut, nu, e Aprilia SR50 Factory, totul stock, 49 cmc in carte si pe talon. E posibil sa fie cu numere albe din cauza ca primul proprietar a fost o societate comerciala, nu stiu. Plus ca as fi extrem de fericit sa nu fie inregistrat ca moped, as scapa de balamucul cu primaria, l-as inmatricula direct ca motociclu la drpciv. Din pacate, sunt obligat sa am de-aface cu primaria din cauza celor 49cmc din cartea de identitate.
  10. Am postat in threadul cu numere galbene,postez si aici . In definitiv, e vorba de acte si inmatriculare(inregistrare), deci merge.
  11. Bag si eu un topic cu numere galbene Deci in mod oficial, e mai rapid si mai ieftin sa inmatriculezi motoreta, masina, camion, tanc la DRPCIV decat sa inregistrezi moped la primarie. Sector 4, ca sa fiu mai exact. Ieri am luat frumusete de moped, Aprilia SR50, aspect impecabil, totul ok, Singura "problema" - este inmatriculat cu numere albe, din 2007, la DRPCIV. Deh, asa se facea atunci, aia era legea. Intre timp, s-a trecut inregistrarea mopedelor la primariile de sector. Scuterul ok, are carte de identitate cu folie de la RAR, certificat de inmatriculare, am facut tot ieri si ITP-ul (trecut pe talon, ca la auto/moto). Am completat contractul de vanzare-cumparare model nou (cel cu 4 casute), am fost la administratia financiara a vanzatorului, pus stampile cu scoatere din evidenta si "fiscal" (de fapt tot o stampila pe contract, in casuta din dreapta-sus). Facut si RCA pe 4 luni, pe numele meu, in vederea inregistrarii, ca sa fiu legal 100%. Toate bune si frumoase, pana ajung la primarie sector 4, "serviciul mopede", de fapt un flacau care, cand a vazut talonul si numerele albe, s-a albit si el la fata. Nu putem sa-l inregistram, zice el. Pai ce are? Cei de la sectorul 1, de unde s-a radiat de pe numele vanzatorului, ar fi trebuit sa retina si talonul si numerele. (???) De fapt, nici nu aveti voie sa circulati cu numerele astea (???) Deci daca cumpar ditai masina, am 30 de zile in care pot sa merg linistit cu numerele fostului proprietar, timp in care trebuie sa cer inmatricularea. Daca am un moped de 49 cmc, nu. Buna treaba. Si eu ce sa fac? il intreb. Se duce omul prin niste birouri (presupun ca erau ceva ninja level 80 la inregistrari mopede pe acolo), se intoarce, imi balmajeste ceva gen trebuie sa predati numarul si talonul la DRPCIV (cumva aici are cat de cat logica, doar aia le-au emis prima oara), iar aia de acolo sa imi dea ceva adeverinta pe baza careia astia sa imi dea numere galbene + certificat de inregistrare. Insa cand o sa reveniti, mi-a zis, o sa va cer dovada efectuarii ITP, in prezent pe certificatul care o sa ramana la DRPCIV. Am incercat sa zic ceva gen ca nu-s eu de vina ca s-au schimbat legile si ca s-ar fi putut foarte bine ca, in situatii din astea, sa existe ceva protocol intre primarie si DRPCIV, prin care primaria sa primeasca placutele cu numere albe si sa le trimita la DRPCIV. Prea multe vreau si eu, ma cred in Elvetia... N-am avut cu cine. O zi buna, pa. Baiet tenace ce sunt, m-am dus la DRPCIV, la informatii. Acolo, o domnisoara amabila de altfel, imi zice ceva gen... moped? pai la primarie se inregistreaza, nu la noi, nu stiu ce va trebuie acolo, etc. Pai de acolo vin, zic eu. Domnisoara intuieste ca e ceva cu numerele, cu talonul, se mai duce pe la alti colegi, sah mat la toti. Pana la urma, se intoarce si imi zice sa vin peste 3 zile (joi), in audienta la ceva guru de-al lor. Intre timp, m-am hotarat sa circul linistit cu scuterul. Sa dea naiba sa ma opreasca cineva sa ma intrebe de ce nu e inregistrat pe numele meu... Evident, daca are cineva vreun gand intelept cu privire la situatia mea, il rog sa nu se abtina.
  12. Salutare! In cazul in care proprietarul motoretei din Anglia e roman ( omul a lucrat cateva luni acolo, a cumparat mobra si a venit cu ea in RO), mai este nevoie de "act de vc de Anglia", sau merge cu act de v-c tip, in romana? In cazul asta este nevoie de fiscal (stampila de la adm fin pe contract) din partea vanzatorului? Este nevoie de dovada transportului din anglia in RO (cmr cred ca ii zice)? Multam !
  13. Un service de exceptie, in sensul bun Am facut o revizie mai serioasa la bandit (joc supape, schimb ulei, furca, etrieri, cablu de acceleratie si ambreiaj), toate lucrarile executate impecabil. Recomand!
  14. 1. Cum identificati mobristele? Vorba bancului ... din spate semana cu zorro... 2. E voie sa saluti gabori si scuteristi?
  15. Foarte buna organizare! Au dat si stire pe antena 1. Din pacate am fost indus in eroare de organizatori cu privire la scopul marsului.
×
×
  • Create New...