-
Număr conținut
750 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
ety_radu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Geneva
-
Carnet moto din
categ A - 2006
-
Motocicleta
R1200 GSA DOHC
-
Numar Moto
diverse cifre
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Transalp '98, BMW F650 ST, BMW F650 GS 04, Honda Africa Twin 03, Honda SH125
eti_radu's Achievements
Newbie (1/14)
-
Confirm la fel cu Anakee 3 - Asfalt. Testat si azi la 12C la rece Nu le am pus inca pe off road... M am apucat de accesorizat cu cateva chestii pe care eu le consider necesare pt o iesrire mai agresiva OFF (2 saptamani de Maroc), o sa revin cu poze. Majoritatea sunt protectii pe ici pe colo, cele mai imp fiind cea de motor (am ales dupa 3 luni de citit pe cea de la BMW, desi eram aproape sa o iau pe cea de la BCDW) si crash bar urile suplimentare cilindrii de la Wunderlich. In alta ordine de idei, mi s a topit plasticul de pe cadranul de RPM in urma unei iesiri cu mult soare in spate. Se pare ca in anumite conditii parbrizul de mobra, mai ales clar sau double bubble actioneaza ca o oglinda si focalizeaza lumina.... pb apare la tot felu de mobre, nu numai la BMW. Se va schimba pe garantie
-
Nu incap doua matahale de care vorbesti tu....de la Gold Wing in sus poate si si asa greu....am doi amici care sunt la limita in XC90 pbbil ca in ritmu asta or sa aiba nevoie de Peterbilt.... Off topic si un pic rautacios: In general posesorii de touring uri mari + HD , ce vad aici pe pasuri, lumea nu prea e sportiva ...de la bere si schnitzel (aviz amatorilor)
-
E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri. Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi. Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri.....
-
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui eti_radu în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
http://hardtxrider.blogspot.ch/2013/03/michelin-anakee-iii.html?m=1 -
Mane nu pot decat sa compar cu Tourance clasic si EXP, pana acum numai de bine. am deja 1000Km pe ele, uscat/ud si putin pietris. Sunt peste EXP pe asfalt sub clasic pe pietris. Noroaie nu am prins inca. Din pacate TR91 nu aveau cupoanele alea aici, doar Michelin ...stii cum e, imp e sa fie clientul multumit, si eu sunt unul dintre aia.
-
Vlad, pe la ce ora crezi ca sunteti duminica la intrarea in elvetia si pe unde vreti sa intrati? Din pacate sefu e plecat doar primele 3 saptamani din iunie asa ca fix saptamana aia in care sunteti aproape de mine t sa fiu la munca in zurich. Planu meu ar fi sa ne vedem cand intrati in ch duminica sa sa vin cu voi pana la chamonix. Eu luni o sa lucrez din geneva, asa ca asta pare singura varianta..... Sper sa fie vreme buna ca a rupt cu zapada acum peste tot la peste 1000m http://www.tdg.ch/geneve/actu-genevoise/weekend-froid-petit-repit-debut-semaine/story/13824893. Poza 7 oberalp http://www.20min.ch/schweiz/zentralschweiz/story/15235184 Gothhard http://www.tirolblog.org/10-meter-schnee-in-tirol-am-timmelsjoch/ Timmelsjoch la voi acolo
-
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui eti_radu în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pai fix asta nu am avut cand! urmeaza.... plus ca nu am access liber la offroad in zona asa usor (deh, civilizatia ) Nu pot sa le compar cu Anakee 2 pt ca am fost fidel Tourance classic pana la EXP cu care a venit mobra din fabrica. E un baiat care a facut un review pe youtube si zice ceva si vs Anakee 2 (mai bun 3 u pe asfalt, similar pe pamant) sau ceva de genu. -
Sfaturi achizitie moto!
topic a răspuns lui eti_radu în Alinacheul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
In banii respectivi recomand o Honda Transalp 92-95 daca gasesti bine intretinuta. Par sa fie ceva oferte pe la 1300EUR.O sa stai mult mai bine pe ea fata de F urile din aceeasi perioada de la BMW. Twin ul de la Transalp iti va oferii satisfactii mult peste orice monocilidru, este foarte OK de inceput si toleranta, plus ca iti va oferii trainingul necesar pt o Africana peste 1-2 ani in cazul in care ramai ca interes pe acest segment. Eu am inceput pe Transalp din aceleasi motive dupa doi an trecut pe Africa si dupa 3 pe BMW, inca recomand cu caldura gama Transalp si Africa Twin progresiv. Bafta la ales / cumparat. -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui eti_radu în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Revin cu ceva feedback pt Anakee 3. 200km - uscat, asfalt - peste Tourance EXP, control mai bun pe viraje, aderenta mai mare (sper ca nu e placebo) , franare excelenta. - urmeaza sa vedem pe ud si pe light offroad. -
Da, cititi bine pe net. Anu trecut am fost la 1 etapa Il Giro in Stelvio, am facut 9h din Zurich pana la Cazare (cu masina) cu trecut Gavia la 4AM din cauza unori pasuri inchise pt tur cu o zi inainte, tuneluri blocate pt mentenanta si anuntate la fata locului (Italian style) bafta ...la un mom dat ma batea sa dau 100E la niste muncitori de spoiau tencuiala intr un tunel numa sa trec....nu a mers.
-
Probabil fasciculul bate prea sus altfel nu ar trebui ca proiectoarele sa deranjeze (non xenon). Pe Africa aveam Hella de 55W fiecare echipate cu Philips Extreme Vision, erau reglate pt gropile de la 20-30 m in fata, nu deranjau pe nimeni. Mersul cu proiectoare la moto ziua ajuta la o mai buna identificare in trafic a mobrei, mai ales in afara localitatii. In CH majoritatea care au mobre cu proiectoare din fabrica (STenere, GS/GSA,Crosstourer) merg cu ele aprinse pe drumurile nationale / autostrada. La masina nu deranjeaza cele din fata, decat la cei care le pun aftermarket si bat prea sus. Intra adevar cel mai enervanti sunt cei cu lampa de ceata pe spate noaptea cand ceata e minima sau inexistenta....si din astia sunt peste tot. Sunt multi care pe bord au acel buton de care tragi spre tine ca sa aprinzi proiectoare fata si inca o data pt spate (la multe modele este acest set up). Grobienii trag tare o data de el si evident ca se aprinde si spatele cand nu trebuie...o teorie.