Salut, zice bine @Adrian M.
In cazul meu primul moto a fost un dragstar 1100. pe atunci 1.76 si vreo 100kg
Ce iti pot spune despre el (se aplica si la 650), si poate in general despre cruisere (dupa vreo 3 ani cu dragstarul):
- motorul arata super, mult chrom, hypercharger, esapament cobra long...
- ture scurte, iesiri in oras, super, arata bine, se uita lumea dupa el.
- pana la 200km pe zi e ok. dupa care incepe sa te doara foondool, simti coloana (eu aveam si comenzi avansate, deci mainile si picioarele in fata.
- are centrul de greutate jos, dar este greu
- cuplu mare, dar la 63 de cai cateodata iti lipseste puterea pentru a depasi din scurt, mai ales daca ai bagaj si pasager
- simteam lipsa vitezei 6, chiar daca e overdrive a 5a
- vibratii mari, care dupa un timp devin deranjante
- nu aveam parbriz deci protectie vant zero.
- manevrabilitate limitata. greu rau la viteze mici
- frane slabe. pentru a frana de urgenta trebuia sa controlezi simultan frana fata spate si frana motor, fara miscari bruste sa nu cuva sa alunece vreo roata
Tot ce am zis pana acum mi se parea normal la o motocicleta, si ma obisnuisem.
Mai tarziu am facut un 'upgrade' la r1200gs din 2005, dupa care singurul plus care a ramas din lista de mai sus a fost doar prima idee, dragstarul arata bine. restul numai minusuri.
Ca si completare la ce a spus Adrian mai sus, eu as pune mare accent pe frane.
Dupa ce faci scoala, indiferent de ce motor/clasa ai alege, verifica sa aiba frane bune. (din pacate cruiserele in general au frane proaste/slabe)