Jump to content

RedRat

Membru
  • Content Count

    457
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About RedRat

  • Rank
    Polonezu'

Contact Methods

  • Skype
    .

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prazmów, Polonia
  • Motocicleta
    R1200GS
  • Numar Moto
    WPI xxxx
  • Club
    MC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XVS1100

Recent Profile Visitors

887 profile views
  1. Legat de organizare... Noi (clubul meu moto) organizam cel putin doua evenimente moto anual ( start / end season ) In cazul nostru (MENTIONEZ CA ESTE VORBA DE POLONIA!!!) este nevoie de aprobare de la primarie (explicat ce si de ce se face). de organizare si securitate ne ocupam noi, iar la parada avem escorta politiei, care a fost ceruta de catre primarie in numele nostru. Asta ar fi in mare parte. Poate procesul este similar si in Romania.
  2. Salut! Ti-am trimis PM pentru aparat si statii.
  3. Eu am centrat anul trecut, dar in Polonia. Daca are cineva nevoie, pot recomanda: https://www.facebook.com/centrowaniekol/
  4. This! Sotia cauta si ea ceva sa inlocuiasca un eliminator de 125, si inaltimea la sa ii limiteaza drastic optiunile...
  5. Felicitari pentru alegere! O alegere buna zic eu Un an nou cat mai bun, si fara incidente neplacute pe 2, 4 sau mai multe roti!
  6. Personal nu cred ca e asa mare diferenta intre 2t si 4t cand vine vorba de scuter. Am avut ambele... Chestiile care m-au deranjat la 2t sunt: - Rezervor separat pentru ulei. Plus la fiecare alimentare puneam putin ulei in benzina (desi nu faci asta in fiecare zii, pentru mine era enervant) - zgomotul. 2t e mai zgomotos (la 50cc este enervant, nu "cool') - Am inteles ca ar fi mai poluante decat 4t. (but who cares...) De asemenea 2t pare a avea mai multa putere decat 4t. se simte si la 50cc. Ce am observat la 4t, este ca au tendinta de a se strica mai rar, dar nu sunt la fel de "puternice" decat 2t. Ce zicea cineva de consum... asta e relativ. In general o paraitoare d'asta consuma in jur de 3, depinde de stilul de pilotat. Sper sa te ajute.
  7. Scuze, nu am putut sa ma abtin. Prea tare poza asta. Spor la vanzare!
  8. Am completat si eu. Sunt curios de rezultatele raportului!
  9. Ea încearcă sa ajute, și voi săriti de parcă a dat în cap la cineva. Bun asa!
  10. Intotdeauna mi-a placut frana fata la Buell Spor la vanzare!
  11. Salut, Nu pot sa iti recomand stand, dar iti pot spune ce fac eu la GS: Daca pui o scandura sub cricul central, si odata ridicat pe central ancorezi moto de spate, se ridica fata fara probleme, iar scandura iti ofera loc mai mult decat suficient pentru a demonta roata. Numai bine!
  12. Ma referam ca se strica ambreajul de pornire, si trebuie schimbat (setul original era pe undeva la 250 eur) La 75k probabil a fost deja schimbat. Ca un alt sfat, incearca daca poti, sa muti releul de incarcare (este in compartimentul de sub baterie, cam la acelasi nivel cu evacuarea). Sa il montezi undeva unde poate primi mai mult aer. Mie personal mi s-a ars la un moment dat, si a prajit bateria.
  13. Good choice !!! Am avut si eu XVS 1100 timp de 5 ani Motor foarte fiabil. Nu te lasa in drum. Cati Km are? Pe la 45.000-50.000 le place sa "piarda" ambreajul de pornire...
×
×
  • Create New...