Jump to content

Piturlea

Membru
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About Piturlea

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Hornet 600
  • Numar Moto
    ...
  • Club
    HondaHornet

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hornet

Recent Profile Visitors

573 profile views
  1. Mulțumesc și eu Seara buna! Motocicleta sta in parcarea subterana, deci poate fi pornita oricand(dupa ce pun bateria:))) las aici si numarul meu de telefon: 07 65 62 67 64
  2. Buna, da, se poate vedea in Bucuresti, sector 5. Motocicleta sta in parcarea subterana, deci poate fi pornit oricand(dupa ce pun bateria:))) las aici si numarul meu de telefon: 07 65 62 67 64
  3. Hello, Este același preț, negociabil, desigur Zi faina
  4. Up ! (noua motocicleta este pe vine) Pret nou 1750 EURO
  5. Da. CB 2019... Nu e 100% treaba. Daca as sta super ok cu banii as tine-o și pe hornetica mea, iar pe deasupra as mai lua și ceva mai de drum lung(ma tot gândeam la nc750x, dar e cam puturoasa). Clar PR4 nu sunt făcute pentru asa ceva, voiam doar sa subliniez ca în momentul respectiv aveam niște gume și mai slabe decât astea :))) și ca a fost și vina mea. Fain clip :X Uite, si à mea așteptă cumințică primăvara:
  6. corect, nu e cam si cum as schimba clasa, cb650r am fost pe circuit sa ma antrenez:)) nu cu anvelopele din anunt, pilot road 4 sigur ar fi tinut mai bine(desi a fost greseala mea cand am cazut)
  7. Salutare, mi-am pus viespea la vanzare, dar nu cred ca parasesc breasla(CB650 e tot un fel de Hornet, chiar daca nu ii mai zice asa). https://motociclism.ro/topic/755556-honda-hornet-2003/
  8. frumoasa motocicleta, felicitari:)
  9. Salutare, a venit timpul sa schimb clasa(cred). Model: Honda CB600F Hornet An: 2003 Km: 49.000 km ITP: Valabil pana in aprilie 2020 Preț: 1850 de euro (arata starea mecanica si fiabilitatea motocicletei) ISTORIC: Motocicleta a fost adusa din Germania de o firma specializata in anul 2013. M-am îndrăgostit iremediabil de ea la SMAEB 2013, unde am văzut-o pentru prima data (expusa in showroom). Din acel moment a devenit parte din familie, deci iubita si îngrijita in fiecare an prin reviziile periodice, plus alte atenții. A fost peste tot cu mine, in România ( pe Transalpina, Transfăgărășan, la mare si la munte) , iar pe deasupra a văzut si Grecia(toată Halkidiki), unde am trăit aventura vieții (https://www.youtube.com/watch?v=T1dT4Nd-38o). STARE MECANICA: Din punct de vedere mecanic motocicleta este în stare ireproșabila. Stare consumabile + revizii făcute in mai 2018. Motocicleta a fost „desfăcută” aproape de tot pentru a-i fi făcute următoarele: 1. Curățat toate contactele + căutat orice defect ascuns 2. Schimb ulei + filtru 3. Revizia furcii 4. Făcut carburație 5. Schimb antigel 6. Alte verificări legate de partea mecanica + electrica 7. Schimb baterie Alte detalii: 1. Bugspoiler nou, nevopsit si nemontat 2. Anvelopele (folosite aproximativ 3.000 km(se poate demonstra), DOT 2015 44) 3. Kit lanț schimbat in 2016 iunie ( tot 3.000 km(se poate demonstra)) ESTETICA: Viespea a văzut si circuitul Amkart(in regim începător), unde a luat doua mici căzături(https://www.youtube.com/watch?v=Cc2mCeh8ASs),deci estetic prezinta câteva lovituri, spărturi, etc., după cum se poate vedea in fotografii. Lista defecte: 1. Vopsea sărita in câteva locuri(rezervor) 2. Codita sparta (stânga plus dreapta) 3. Alte semne datorate vârstei 4. Mi s-a întâmplat de doua ori(pe timp de ploaie) sa se oprească motocicleta ca si cum ar rămâne fără benzina, dar a plecat de fiecare data împinsa (după diverse teste in service s-a ajuns la concluzia ca motoreta nu are nimic) P.S. Îmi rezerv dreptul de a selecta potențialii clienți(vreau ca motocicleta sa ajungă pe mâini bune).
×
×
  • Create New...