Sari la conținut

iCristo

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Mamaia Sat
  • Motocicleta
    VFR800XD
  • Numar Moto
    CT25NOY
  • Club
    -

Vizitatori Recenți Profil

809 citiri profil

iCristo's Achievements

  1. Salut, din cate stiu eu ghidonul e pe 28 mm la 2015. Eu unul inca nu am probleme cu mansoanele, poate au fost schimbate cu aftermarket. Oricum gasesti peste tot, louis, ebay…
  2. Salutare! Nu stiu daca cutiile laterale de la vfr se potrivesc pe crossrunner, sincer nu am auzit. Intra pe fb, sunt 2 grupuri si acolo gasesti sh. E chiar un roman ( in UK) ce tot vinde accesorii si cutii: https://www.facebook.com/groups/1464686050504652/permalink/2970426566597252/ Si pe ebay gasesti sh.
  3. Salut, ma abonez si eu, dar maxim pana pe 28 Mai. Sunt hotarat la o tura mai lunga, am la dispozitie toata luna Mai.Daca nu iese treaba cu Muntenegru, parca m-as orienta spre o Turcie.
  4. Akita e! I-am vazut parintii si vanzatorul s-a jurat cu mana pe biblie ca e rasa pura . Motanii sunt maidanezi, asta alb o avea ceva sange albastru in el, dar tot ca un golan se comporta Sa fie!
  5. Ma gandesc sa cumpar butuc original honda, am gasit la englezoi (29 lire) si sa-l pun pe givi, asa am rezolvat-o cu cheia. Acum nu gasesc nicaieri in descrierea kitului ( de la honda si givi), dimensiunile, sa le pot compara. Asta ar fi primul hop, sa nu se pupe.Al doilea sa pot modifica butucul dupa profilul cheii mele, dar banuiesc ca daca am butucul si cheia(profilul lamei) corecta, orice centru de copiat chei/reparat yale m-ar putea rezolva.
  6. Da, asta era planul initial, il am in wish list pe louis- 19€. Dar daca exista posibilitatea sa se faca un butuc dupa cheia mea, as merge pe varianta asta, chiar daca costa mai mult.
  7. Salut, Exista cineva( firma) care face butuc la comanda dupa cheia clientului pentru un top case? Am un Givi V47 cu o singura cheie ( asa am luat-o de la broscar) si ma intreb daca se poate face un butuc la comanda dupa mulajul cheii de contact, sa nu stau cu 2 chei dupa mine.
  8. https://www.advpulse.com/adv-news/harley-davidson-pan-america-adventure-bike-makes-public-debut/?fbclid=IwAR1tiIeeq3LeHaGIpZiWfBWlGowCgtN81NINFdWCkzcE2YT3WX9PCXuj2GI Se pare ca se tin de cuvant si la anu' o sa-l vedem pe la Dakar
  9. Salut, pana la urma ai mai plecat? Daca da, impartaseste-ne si noua impresiile, ma intereseaza si pe mine traseul, intr-un viitor apropiat.
  10. Facut revizia la Eastbike, schimbat toate fluidele, montat gear indicator. Acum ‘problema’ e ca porneste doar pe liber. Ma speriasem putin, dar m-am prins dupa cateva zile de unde vine. Am montat un gear indicator GiPro DS 1. Asta e plug’n’play, se ruteaza pana sub șa unde se mufeaza in mufa rosie de diagnostic.Asta e, ‘side effects’, ne adaptam. In saptamana asta primavaratica am facut vreo 500 de km, in ture scurte in jurul ograzii.
  11. Salut, Mersi pentru urari!
  12. Salut, Anul asta( 2018) a venit Moșul mai repede, cam pe la sfarsit de Noiembrie. Am cumparat sus numita moto din Italia prin intermediul familiei Biris(super oameni). Initial am vrut un VFR800, dar nu prea ma impac cu pozitia putin aplecata, asa ca alegerea Crossrunner-ului a fost fireasca.Un VFR cu pozitie dreapta. Am cautat pe la noi( slabuta piata), la nemti( aveam de ales) si italieni( am ramas cu cautarea la macaronari, pentru ca acolo e fam Biris si avea cine sa verifice si sa inlesneasca tranzactia). Am gasit-o relativ repede pe subito.it, Crossrunner din 2013, inmatriculata 2014 cu 1560 de Km la 5500€. Suspect anunt la prima vedere. Doamna Marilena a luat legatura cu vanzatorul, Cozmin Biris s-a dus sa o vada si amandoi mi-au confirmat ca moto e ca si noua. Italianul avea probleme de sanatate si nu putea sa stea in sa mai mult de jum de ora.Am batut palma ( am mai dat 300€ pe 'optionale')si au trimis-o in tara, in Bucuresti la sfarsitul lui Noiembrie. Eu fiind plecat din tara, in voiaj, am zis sa o las in Bucuresti pana in Decembrie cand ajungeam la Otopeni si sa o ridic personal, in timpul asta sotia a inmatriculat-o pe numele ei si pe 17 Decembrie a venit la aeroport sa ma ia cu placuta si echipamentul in geanta, doar ca ...ghinion, ninsoare, lapovita. Nasol, asta e, am pus-o pe platforma si la Constanta cu ea. Italianul nu i-a facut nici o revizie. Prima trebuia la 1000 de km, ea avand deja 1560. E programata pe 7 ianuarie la schimb de ulei, filtre, antigel, lichid frana si ambreiaj( mai devreme nu se putea). Tentatia fiind mare, nu am rezistam si am scos-o la plimbare putin. E de vis, nici nu am cuvinte sa exprim senzatia.Oricum fiind rece afara si fara schimb de ulei nu am testat-o la adevarata ei capacitate, ma cam termina treaba asta , nu mai am rabdare. A venit cu : - șa custom top sellerie ( foarte confortabila, a stiut macaronarul, dar cam scumpa, eu unul nu imi luam de acolo) - evacuare arrow ( finala) - sunetul de 4 in V e demential - cutie Givi de 47L - parbriz Givi touring ( ma cam dispera, imi arunca tot vantul in casca si de la 60km/h in sus, casca devine zgomotoasa rau, o sa montez inapoi parbrizul original) Super incantat, nu mai am rabdare pana ii fac schimbul pe 7 ian. Revin cu un update dupa, sper sa o scot la un drum mai lung.
×
×
  • Creează nouă...