Sari la conținut

Hustler_Ambition

Membru
  • Număr conținut

    77
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    hustler.ambition90@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R SRAD
  • Numar Moto
    Din cand in cand rabatat

Hustler_Ambition's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cumpar URGENT pentru Suzuki GSX-R SRAD '98: carena frontala ( de preferat in combinatie de culori albastru/negru/alb ) , far si bord ! Astept mesaj, ms!
  2. Hmm.. Nush.. Nu cred.. Distributia este foarte recent schimbata cu una nou-nouta.. Nu se aud zgomote, sau ceva a "bate"..
  3. Doar ce am venit acum de afara... A pornit normal... Merge normal.. Nu cred sa mai aibe vreo problema in viitorul apropiat, legat de ce s-a intamplat azi.. Ms
  4. Fum numai scotea. A scos destul de putin oricum.. Pornea usor dupa toata "povestea" asta...
  5. M-am uitat si la ulei, la nivel si m-am uitat imediat dupa cazatura si daca a curs ceva, gen daca s-a spart ceva, baia de ulei etc.. dar nu, nimic.. nici o picatura.. nici atunci si nici dupa ce l-am adus acasa... o sa fiu totusi cu ochii-n 4 si o sa-l duc si la o mica revizie doar ca sa fiu sigur ca nu e ceva mai rau
  6. Sper sa fi postat la categoria potrivita, mica mea problema / nedumerire... Ceva mai devreme prin Bucuresti, aproape de stadionul Dinamo, un nebun pe 4 roti se gandeste ca ar fi mai bine sa treaca pe rosu.. Era sa ma loveasca in plin dar am apucat sa franez din scurt si destul puternic ca sa evit impactul insa, roata din fata mi-a alunecat pe sina de tramvai si am scapat mobra, un GSX-R 600 din '98, la viteza destul de mica (10-20km/h).. In aprox. 5-10 sec de la cazatura a "murit" si motorul.. L-am ridicat sub 1 minut de jos, l-am tras pe margine sa ma uit la eventuale pagube.. In afara de cateva zgarieturi pe carena dreapta, era intreg.. Cand am vrut sa-l pornesc la cateva minute de la incident ( stiam de la altii mai priceputi ca mine, ca nu e bine sa incerci sa pornesti motorul dupa ce a cazut / stat intr-o pozitie orizontala, imediat ) nu mi-a pornit, nervos fiind, l-am pornit impins in a 2a si a pornit, m-am urcat pe el si am plecat dupa 2-3 intersectii, se cam "balbaia" pe la 5-6 mii RPM dupa care mi-a murit motorul... L-am tras pe o strada laterala, si am incercat dupa vreo 10 minute sa-l pornesc dar la fel ca si prima data nu a pornit pe loc, a pornit impins in a 2a... In drum spre casa s-a mai "balbait" de vreo 3-4 ori pe la 5-6 mii RPM in viteza a 2a / a 3a, dar nu mi-a mai murit motorul.. Am ajuns cu el acasa am oprit motorul.. L-am lasat cam jumate de ora / 45 de minute, dupa care am incercat sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Rezultatul a fost acelasi.. A trebuit sa-l imping in a 2a sa pornesca, am dat o tura pe niste stradute sa vad cum se comporta, cam aceiasi poveste, la fel se "balbaia" pe la 5-6 mii RPM, ba chiar pe loc cand il turam scotea fum pe teava de esapament / pe toba, un fum usor inchis la culoare, dar nu negru si nici alb.. Dupa cateva ture si dupa mai multe turatii pe loc pana la 11-12 mii RPM, si-a revenit, cred.. Spun ca si-a revenit, pentru ca am oprit motorul, dupa care a pornit normal, "tragea" normal la 5-6 mii RPM in a 2a / a 3a etc. , Apoi l-am oprit din nou vreo 5 minute, dupa care a pornit normal, si mergea normal.. Acum astept cateva ore bune sa se raceasca de tot si sa incerc sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Singura chestie la care m-am gandit eu e ca s-a "dat peste cap" uleiul in ea sau ceva pe la carburatoare ( gen o dereglare de la cazatura ) , pentru ca atunci cand o acceleram pe loc dar mai ales in mers in a 2a / a 3a motorul murea usor ca si cum nu-si mai tragea benzina corespunzator.. Altceva nu stiu ce ar putea sa aibe , nefiind o cazatura foarte violenta , de aceea as dori cateva pareri despre aceasta problema care ar putea parea prosteasca pentru altii mai priceputi ca mine.. Astept niste pareri / sfaturi.. Ms !
  7. Eu cred ca a pierdut un pariu si e nevoit sa se faca de ras.. Sau vreun invidios de vecin de pe la el din sat ii face reclama proasta pe forum.. Ca deh, el n-are asa "mo'cicleta faina"..
  8. Merci pentru reply. Exista vreo solutie in caz ca este asa, sa pot repara motoru' fara sa-l schimb ?
  9. Salutare tuturor, Am si eu un GSX-R 600 din '98. Inainte de toate trebuie sa mentionez ca am avut un mic accident cu el anul trecut cu o soferita care a intrat in mine. L-am reparate anul trecut in toamna pe dauna totala. Mecanic nu a avut nimic doar carenele zgariate / sparte si ambele scarite rupte. Am mers cu el pana a venit zapada apoi l-am tinut intr-o parcare subterana. Dupa ce l-am scos de la "hibernat" , dupa ce-a trecut iarna l-am dus in service i-am facut schimbul de ulei, i-am curat carburatia si ce mai trebuie curatat la motor periodic etc. Dupa ce l-am scos din service din cand in cand se auzea ca un zornait de lant, ca si cum ai baga forat in viteza si caraie dar nu la fel de agresiv. Se auzea undeva pe la 3-4-5 mii de ture iar cand il turam mai tare si brusc disaparea sunetul. Ulterior l-am dus in acelasi service unde mecanicul a constatat ca ar fi intizatorul de lant, si dupa ce m-am mai interesat si eu pe net, pe forumuri si am mai intrebat cunoscatori, am inteles ca modelul asta de motor SRAD '97-'99 cam asta ar avea ca problema comuna si bine cunoscuta, intizatorul de lant. Mecanicul respectiv mi-a schimbat intizatorul de lant cu unul pe care l-a luat de la cineva care dezmembra mobre dar nu era aceiasi versiune de intinzator, era una diferita dar care s-a potrivit si nu s-a mai auzit acel zgomot un scurt timp. Apoi la vreo 2 zile am incercat sa pornesc motorul fara sa-mi dau seama ca numai aveam benzina si am omorat bateria. Am dus bateria la incarcat dupa vreo 2 zile, am luat-o in aceiasi zi, motoru' a pornit normal, am mers cam dintr-un capat intr-altul al Bucurestiului, am stationat cam 2-3 minute ( am oprit, motorul ) apoi cand am vrut sa-l pornesc facea la fel, ca si cum ar fi bateria moarta. L-am pornit in viteza, alergand pe langa el, a pornit in a 2a sau a 3a. Dupa 2-3 zile ma grabeam sa ajung undeva si i-am tras cam tare. La un moment dat am observat becul acela rosu' de ulei / antigel ce-o fi, ca s-a aprins, am ajuns la destinatie, am stat tot asa 5-10 minute iar apoi cand sa plec aceiasi problema cu bateria, l-am pornit identic iar undeva in drum spre casa la semafor a inceput acelasi zgomot sa se auda doar k se auzea si la relanti si la orice turatie. Nu am ajuns la urmatorul semafor ca imediat s-a aplificat zgomotul acela de zornait de lant, de carait.. si dintr-o data s-a auzit ca si cum s-ar fi rupt / spart un surub sau lant ceva sau ar fi sarit de sub presiune gen, un zgomot ca o mica, mica "explozie" . S-a blocat putin roata pe spate , imediat in secunda 2 am avut reactia sa trag ambreiajul , l-am scos din viteza si motorul s-a oprit in mers ( am constatat asta pentru ca am incercat sa'i dau putin gaz / sa-l turez dar fara rost ) si a mai curs din inertie cam 30-40 de metrii pana m-am oprit. Am citit si am auzit cateva variante dar nu stiu pe care s-o aleg. O fi doar distributia si s-o fi rupt / spart ceva la ea? Am inteles ca e posibil ca in fuga mea ( cand m-am grabit si i-am tras tare ) sa nu-si fi luat ulei cum trebuie, poate fi si vina uleiului schimbat ? Am auzit si varianta cea mai proasta cum ca as fi stricat si ceva la motor destul de rau sau ca exista o sansa foarte mare sa fie si asta. Astept parerile voastre. Merci !
  10. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace . . .
×
×
  • Creează nouă...