Oo ce topic frumos - dilema asta am avut o si eu la inceput de an ..
Am testat vara trecuta s1000xr (2020, pachet m, echipata full si cu bagajele laterale) jumatate de zi - iar prima impresie a fost: ok, hai sa vedem cum facem sa o luam :))) foarte manevrabila, o placere la condus pe drumuri virajate, frane foarte bune, pozitia misto ( cu toate ca pozitia in saua tip “scoica” nu mi se pare ce trebuie), motorul clar diferit vs de ce conduc acum ( tracer 900 ), iar motorul de 4 in linie poate fi ceva diferit, dar experienta per total este la superlativ.
acum cu ktm 1290 nu m am dat ( nu am gasit pe nicaieri sa vad), insa mi se par destul de diferite ca si categorii. De ce zic asta? Pt ca s1000xr e un sport touring, nu te bagi cu el deloc pe enduro / padure, pe cand ktm ul eu l as baga mai mult in categoria gs1200, africa twin, fiind extrem de potent la cei 160cp si fiind si o varianta buna de touring.
eu m am razgandit in momentul in care mi am dat seama ca vreau sa merg si pe coclauri, iar in final m am dat pe un 1200gs care, desi initial eram foarte impotriva lui, am inceput sa l consider in cazul in care voi schimba motorul
ar mai fi ducati 900 / 1260 ca o varianta de touring, dar sfatul meu este sa te dai cu ele inainte