Sari la conținut

barboge

Membru
  • Număr conținut

    407
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 850, Yamaha XV535 Virago
  • Numar Moto
    -
  • Club
    al TDM-istilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

944 citiri profil

barboge's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. barboge

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut! Stie careva vreun loc in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe sa schimbe cauciucurile(si sa faca si echilibrare) la Virago? Vreau sa-mi schimb gumele si nu stiu unde. Multumiri anticipate!
  2. In fiecare zi sunt claxonat de retarzi conservari care se grabesc si au alta viteza legala decat cea stabilita prin lege. Am avut accidente in care au fost implicati conservari si sunt plin de brose, tije si suruburi de deja colegii de serviciu imi spun Robocop. Vina, si da! sunt o exceptie, a apartinut de fiecare data conservarului. Si ce? Eu am ramas cu oasele rupte, iar ei isi rad in barba ca nesimtitii. Da! A mers cu viteza! Si ce? Asta scuza manevra de intoarcera executata de "pasarica cea retarda"? In fiecare zi, si ma repet, conservarii sunt cu mult mai grabiti decat noi. Nu-i sufar pe motociclistii care merg printre masini(chiar daca in alte tari este legal), care tureaza motoarele sau ii dau cocs motorului numai pentru a fi smecher, dar care este diferenta dintre saracul nenorocit care tocmai a murit si "jmecherii" cu masini care forjeaza scula pentru ca este grabit sau intoarce ilegal p[entru ca tocmai si-a adus aminte de ceva. Primul meu accident a fost identic: mi-am fracturat laba piciorului, de a fost nevoie de reconstructie totala(nu mai am decat vreo 3 oase, restul e titan - oare sa fiu fericit?), a intors retardul pe linie dubla continua si m-a lovit in plin. Aveam 10 km/h. Sa ma consider fericit pentru viteza pe care o aveam? Oh, Doamne! Ce bine ca nu aveam 100!(Stau pe b-dul Brancoveanu in sectorul 4 si, in mod frecvent, linia dubla continua care este prezenta pe tot parcursul bulevardului este calcata de catre conservari). Constientizez ca nu este corect sa depasim viteza legala si nu incurajez asa ceva, dar, indiferent de viteza pe care o avem, cred ca sunt alte manevre care sunt cu mult mai periculoase decat viteza. Pana si pe autostrada gasesti oameni care reusesc sa ti-o "traga" si acolo chiar megem cu viteza pentru ca ne permite legea. Deci, cam ce-ar trebui sa facem? In fiecare zi exista cel putin 40-50 de insi in trafic pe care i-as impusca. Si asta pe o distanta de 7 km. Ce ziceti? O fi bine? Cu deosebit respect si multe regrete pentru decedat, dar si pentru cei care au scris in acest topic si inca mai au curaj sa mearga cu motorul! RIP! Si asfalt uscat!
  3. Iggy, am avut fractura de tibie si peroneu, am fost supus unei interventii chirurgicale in urma careia m-am ales cu tija + suruburi. A doua zi de la operatie chirurgul m-a dat jos din pat, mi-a dat un cadru si mi-a zis: "Mergi, prietene!" si...am mers. Dupa o luna deja puteam sa alerg. Pe chirurg il cheama Efimov Nicolae si este din Bucuresti. Si eram la a doua operatie la el, dupa ce, deja, tatal meu trecuse si el prin mana lui. Cat despre Paraschiv de la Bagdasar, la un alt accident la laba piciorului, pe langa ca mi-a cerut bani(si de-abia sosisem cu SMURD-ul la UPU!-eram total ametit), vroia sa ma opereze chiar atunci. Am aflat ulterior ca m-ar fi facut praf(adica mi-as fi pierdut laba piciorului) pentru ca aveam piciorul "butuc" si nu ai voie sa intervii chirurgical cand este umflat(ca la stomatologie, mai intai iti trateaza abcesul si apoi te opereaza). Bineinteles ca am refuzat si am fugit repede la EFIMOV. Concluziile sa le trageti voi. Din tot sufletul vi-l recomand pe dr. EFIMOV Nicolae-Spitalul 2 CFR Bucuresti. Bafta si s-auzim de bine!
  4. barboge

    CZ

    Unde poate fi vazut?
  5. Jean Taxi, pretul este in euro? Ca tare frumos arata "Regina" ta! UP!
  6. barboge

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Acum vreo luna de zile am patit ceva asemanator. S-a dovedit a fi ceva legat de comutarea pe rezerva. Am facut in asa fel incat sa traga si din rezerva "pe direct" si nu mai am nici un fel de problema. Deci, daca nu ai ramas fara benzina, vezi si care este treaba cu rezerva(comutatorul era bulit). Hai bafta!
  7. Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita. Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei . Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere!
  8. Hahaha! Cavalere, chiar ca esti...cum sa ma exprim mai frumos...nostim. Dupa ce va chinuiti vreo 3 pagini, aici pe forum, sa aflati(teoretic, pentru ca practic...) cum dracului se ataca curbele si toti desemnati ca experta o anumita persoana(care parca in 2010 la intalnire a avut un mic incident intr-o curba- sper sa nu ma insel- cu toate ca i se poate intampla oricui) acum devii, dintr-odata, un profesor al ghidonului(banuiesc ca de bicicleta). Nu numai ca in curba nu se depaseste(este linie continua-si un om cu creier cred ca sta cuminte pe fundul lui), dar crede-ma ca TDM-ul nu ar face niciodata fata FZR-ului, chiar daca este de 900(iti spun din proprie experienta- stiu ce poate FZR-ul). Plus ca ii cunosc pe cei 3 cu care te-ai intalnit si iti spun cu mana pe inima ca nu s-au pus la mintea ta(chiar m-au sunat si au facut misto de mine: "Bai, era un TDM-ist de-al tau care se dadea in stamba si depasea TIR-uri la limita. Cred ca vroia sa moa... -Hai bai, terminati cu prostiile astea morbide."). Am curaj sa-mi pun TDM-ul la bataie ca niciodata, dar niciodata, nu o sa fii in stare sa tii pasul cu vreunul din ei. Si ma refer la TDM. De fapt, daca vrei, saptamana care vine ma duc la Brasov si ma-ntalnesc cu ei. Te invit sa mergi cu mine si sa faci o tura, de antrenament bineinteles, tu cu TDM-ul tau si CalinMz cu al meu. Traseul il alegi tu. Pariul ramane valabil, iar eu nu cer nimic in schimb, decat putina modestie. Forumul este plin de "experti" in ale motociclismului, fie ca ne referim la sofat, fie ca ne referim la mecanica, de aceea avem o gramada de motociclisti accidentati(unii chiar morti) si de aceea avem motociclete facute varza atat mecanic, cat si ca aspect- adevarate kitsch-uri pe doua roti. De aceea incerc sa stau departe de forum. Berea si gratarul le dau eu. Si CalinMz. Hai bafta tie, bafta si la vanzare si un pic de modestie!
  9. barboge

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta!
  10. barboge

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Eu obtin cam 3,4-3,5 l/100km in afara si cam 4-4,2 l/100km in oras. Masurat.
  11. barboge

    CUSTOM PAINTING

    O, doamne! Ce poate sa iasa din mainile voastre! Parca este o intrecere. Cu voi insiva, bineinteles. Pan' la Baia Mare poate ca nu ajung, dar pan' la Odorhei cred ca da. Vorbesc cu Fotok si dau eu de tine pentru o lucrare, Zoly. Hai bafta la toti! Ca buni mai sunteti!
  12. Edivkv, intr-un fel ai dreptate, dar credeam ca la anunturile de vanzare este obligatoriu sa parcurgi anumiti pasi, printre care si pretul, chiar daca nu este motorul celui care pune anuntul. Imi cer scuze. Credeam ca este ca la magazin: cand vad un produs in raft, automat, are si pret. Macar la misto. Hai bafta!
  13. Din pacate, datorita unor probleme financiare, sunt nevoit sa spun pas acestei intruniri. Multa bafta!
×
×
  • Creează nouă...