Sari la conținut

tavi_cc

Membru
  • Număr conținut

    93
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Numar Moto
    din aluminiu vopsit

tavi_cc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. @CBR nu contest ca a avut viteza,nu il scuz,doar l-am cunoscut si stiu cate ceva despre el.Cati dintr-e noi am mers mereu perfect legal? Eu unul nu am puterea de a judeca,doar vad trag concluzii si merg mai departe.Nu putem dezbate viata unui om bazate pe o intamplare,ce e drept,care l-a costat viata si care denota ca s-a hazardat si a ignorat orice regula.NImeni nu poate sti cu adevarat ce a fost acolo,insa viteza si extremism cu siguranta au fost.Eu nu il judec,sa il judece rudele si Dumnezeu.Pacat ca a mai luat cu el o viata,pacat ca au plecat atat de tineri.Cu stima
  2. Pa Bogdanele tata,te-ai cam grabit cu plecarea...Nu stiu cati din cei ce scriu aici stiu ca a fost un tip ok,mergea tare dar si bine,iubea motocicleta si tot ce presupune ea...Pasagerul avea nunta in weekend din cate am auzit,nu purta casca... nu imi pot imagina durerea familiei,viitoarei sotii etc...Zona are potential mare pt accidente,4 benzi,discontinua pe ici pe colo si accidente...dar la greu...zona se dezvolta,traficul e haotic,noi avem capul in nori si uite ce se intampla...Sa nu il uitam nici pe Fra si multi alti bikeri brasoveni care s-au stins de-a lungul anilor.Culpa numai ei stiu cine o poarta si soferul suv-ului va trai pe veci cu o parte din vina-cat de mica e ea.Cat despre Bogdan si Ariciu,cei 2 ce si-au pierdut viata azi dintr-un cumul de factori dependenti si independenti de ei, nu pot spune decat sa se odihneasca in pace...Inevitabil ii vom urma,din vina sau nu a motocicletei. Ps: adaptati viteza la trafic,ochii in 7,fara haiducisme,purtati echipqment,dati-va in padure sau pe circuit,pe cat posibil fara pasager,fara sotie etc,daca tu nu iti porti de grija nimeni iti gqrantez ca nu iti poarta-cateva sfaturi ce imi permit sa le dau-spicuiti voi cele ce va convin atata timp cat mu va puneti atat pe voi cat si pe ceilalti participanti la trafic,in pericol.Cu stima,Tavi
  3. tavi_cc

    Accident cheia

    Este vorba de un tip din busteni? Antrenor personal sau ceva de genul? Roaga-l pe amicul tau sa ne dea mai multe detalii daca are.Numai bine
  4. Slick raul a fost deja facut.la service se face o diagnoza corecta,aici doar presupunem.O mobra la 27000 nu ar tb sa aiba probleme,a mea fiind cu un an mai noua insa cu 70000 km si nicio problema majora momentan.sunt destul de ffiabile.o verificare generala a motorului amanuntita si in tihna and hope for the best.salve si sa auzim de bine.Chiar sunt curios sa vad ce a cedat...
  5. Dorn dalta ciocan...in manual se face referire la folosirea unei dalti pt extragerea rulmentului inferior...am ramas si eu surprins Monteaza rulmenti cu role,conici.MAnualul nu recomanda asta clar insa ajuta la caracterul inclinat spre a vobla a transalpului xl700(aici manualul da cateva solutii,jambe,roata fata spate,rulmenti,distributia greutatii incorecta samd) Manualul e pe net,gratis si te ajuta enorm crede-ma.Succes si atentie la strangera jugurilor cat si a axului fata si faimoaselor 4 piulite aferente lui Numai bine
  6. @biohazardousguy pun o filmare cand ma duc in garaj si iti arat :)Evident ca o scot si la o tura,e pacat Doamne iarta-ma sa nu-i arat plaiurile mioritice Numai bine
  7. @andrei belcic surprinzator sau nu,transalpul meu xl 700 pus pe cricul central si bagat in viteza,indica pe bord viteza....cu toate ca roata fata cat si motocicleta stau efectiv pe loc.Cat despre viteza turatii etc,transalpul meu la 4000rpm in a5a arata pe bord 1ookm/h.Consumul nu am observat sa scada,tot 300km arata dupa resetare )) cine detine rd13 stie despre ce e vb.Japonezii au facut un algoritm benzina-km si nu iese din 6% pe bord conform algoritmului, cu toate ca am reusit 430km la un plin de 18l ...ce e drept mers frumos 90-100....pe bord era deja autonomie 0 si totusi mergea Nu pot spune cat de adanc era morcovul infipt dar am fost constrans de imprejurari sa ard tot ce am avut in rezervor si in case-uri Numai bine
  8. Idem, 16 cu 47,smunceste in treapta1 dar,evident,am castigat 500rpm in minus.Al meu se simte super pe la 3500 4000,ce e peste fiind pt mine deranjant....atat fonic cat si dpdv al vibratiilor.Am scotoiler si lant 525vm cu pinioane jt de aprox30000km si nu da nici un semn de uzura,zgomot etc.Salve
  9. Ma bucura faptul ca inventatorul a fost posesor de Dacia 1300,fapt dovedit de ultima poza ! Sunt 99% sigur,totusi corectati-ma daca gresesc.Salve
  10. Carpaciul de langa decathlon sunt eu si merge bine mersi tb de vre-o 12 ani )) Imi cer scuze public domnului Delcea daca la mine se refera Sa auzim de bine domnii mei si plimbari placute
  11. Oda lor,oda lor,oda BMW-urilor,,,,,hai toata lumea cu mine inca odata,oda lor.. Nu conteaza fierul de sub fund atat timp cat face bine la moral,fizic s.a.m.d O seara placuta
  12. Salut,acelasi tip de motocicleta si cam acelasi traseu am urmat anul trecut,cu trecere prin muntii Tatra Polonia imi place maxim iar oamenii pe care i-am intalnit au fost de nota 10.La lagar am intrat inainte de 9 dimineata,de asemenea gratuit.Impresionante gramezile de par,cutiile cu gaz,camerele de gazare,baracile transformate in mici muzee,crematoriul/e, cat si toate cele produse de evrei din miez de paine(joc de sah,figurine plus impletiturile din par uman s.a.m.d).Cutremuratoare experienta...Ai urcat in turnul televiziunii in Berlin,pt o panorama asupra orasului?Muzeul tehnicii nu l-am putut parcurge intr-o zi,fascinat de vagonete,locomotive si tehnicile de spionaj(vitrine pline cu *device-uri*) totusi am putut vedea,pe numarate,3 motociclete )) Noi(eu si inca un prieten) am carat corturile degeaba,am campat o singura data in Polonia in rest in ungaria am stat la motel(aproape de vama,zona balneara,ape termale etc15e cu mic dejun).Noi am facut in timpul zilei rezervari pe booking la pensiuni moteluri(nu am platit mai mult de 20e/noapte/camera).La intoarcere era frumos sa intrii in Austria si sa faci o tura pe Grossglockner si sa crosetezi un pic muntii.Dar mai e timp :)Sa auzim de bine,suma respectelor
  13. Salut.Sistematic,conform micului indreptar al mecanicului amator(sau aria troubleshoot a manualului tau de reparatie),trebuie verificat asa: 1.Nu porneste-verificare scanteie(tot sistemul de aprindere,contact,cdi/tci,buton,baterie,senzori,fire,bobine,fise pipe,bujii,,,,ce gasesti inafara parametrilor inlocuiesti nu indrepti,cositoresti,innadesti) 2.Scanteie exista-treci la sistemul de alimentare(nivel benzina rezervor,pozitie robinet,stare filtru/filtre,pompa-daca exista- traseu pana in carb(curatare,reglaj,inlocuire membrane,cuie,kit garnituri)/injectoare-actionarea si functionarea conforma a acestora,galerii admisie,furtune vacuum/aer/ram/breathere) 3.Scanteie exista,benzina exista,porneste dar nu merge bine : verifici inca odata pctul 1 si 2.Ai verificat tu si inca cineva punctele anterioare si tot nu functioneaza in parametrii : verifici distributia,leak down test,axe verificate,jocuri etc.Abia mai apoi chiulasa jos si remediezi greselile anteriorilor mecanici(vei avea surprize surprize,,,daca esti norocos va fi si Andreea Marin langa tine cand nu iti vei crede ochilor ). 4.Varianta romaneasca si cea mai ieftina,recomandata de majoritatea part exchangerilor : motor sh si scapi de probleme,,,,pe moment. 5.Plata si o bere .Succes p.s eu stiu ca pistonul fiind la pms atinge o singura data in bujie,de obicei fix in milisecunda in care apesi pe butonul de pornire,ca mai apoi sa cedeze el sau bujia buclucasa.De unde reiese o defectiune incompatibila cu mersul,chiar si *balbait* al motorului.Dar poate stiu eu gresit de atatia ani sau probabil la acest model pistoanele sunt din lemn de paltin cu deformare plastica.Sa auzim de bine p.s1 : Intra pe carlsalter,cmsnl , zx6r.com si alte siteuri de profil si downloadeaza manualul de reparatie si utilizare specific motociclete tale
  14. In luna ianuarie m-a costat 2300ron auto moto cu specificatia ca nu pot repara sisteme franare si directie auto/moto(tot ce inseamna mecanic fara directie si frana-aici am fentat sistemul avand contract cu un stand de franare-inca mai merge asa.....).Doar auditul.Plus taxe aferente,autorizatie functionare,contracte apa,curent,gunoi menajer si recuperare ulei uzat,ISCIR,protectia muncii,contracte,pompieri(cred ?!),taxe pentru taxe pentru a putea plati taxe s.a.m.d In plus depinde de autorizare,ce lucrari doresti sa efectuezi.Deoarece daca schimbi o bascula si placute de frana,ulei si 2 rulmenti iar tu esti autorizat doar pt ulei si filtre,in eventualitatea in care emiti factura poti fi tras la raspundere daca se dovedeste in urma unui accident ca detii o parte din vina(iar tu lucrezi fara autorizatie valida respectivei operatiuni).Mai apoi daca nu emiti factura,nenea ANAF abia asteapta sa te saboteze de minim 9000lei(ai nevoie de facturier,casa marcat,bonuri,registru casa,reclamatii,bani personali,bonuri bacsis !!!).Si uite asa deja mi-a crescut tensiunea Totusi ramane un domeniu de activitate profitabil atat timp cat iti mentii constanta in reparatii,calitatea serviciilor si promptitudinea(aici intervin probleme,piese oem cu termen de livrare de 14 zile,clienti grabiti,rapid ieftin si bun....).Succes si spor la treaba p.s la 6 luni se reinnoiesc autorizatiile RAR,alti bani alta fericire....intr-e timp mai cotizezi in stanga si in dreapta catre terti...
  15. Intr-adevar,2 cabluri,turometru si vitezometru;miscarea de rotatie impusa de axa cu came sau de un arbore/pinion actionat de ambielaj.Este vorba de motociclete vechi intr-adevar,*nemtesti* si japoneze(suzuki,honda) si un exemplar romanesc(custom made).Salve
×
×
  • Creează nouă...