Sari la conținut

ady_viteza

Super Membru
  • Număr conținut

    902
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ady_viteza@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Romania
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    2XYAMAHA -WARRIOR XV1700& BT1100 BULLDOG
  • Numar Moto
    #45
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    JAWA, HONDA CBR600, DUCATI 750S, SUZUKI GSXR600 SRAD,KAWASAKI ZX636R,SUZUKI GSXR600 K1 RACE,GSXR600 K5 RACE,KAWASAKI ZX636R RACE,SUZUKI VL1500 INTRUDER CUSTOM,SUZUKI GSXR600 K7

Vizitatori Recenți Profil

1.365 citiri profil

ady_viteza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Am inceput de ceva timp si eu sa mi caut un SP 2 dar din pacate au devenit extrem de rare ....doar in Germania si pe afara in general se mai vand.Eram curios daca mai sunt si acum pe la noi ceva exemplare bine intretinute.
  2. Mai exista posesori de Bulldog pe acest forum?
  3. Pune poze cu noul ghidon....arata mai bine si complet diferit
  4. Merci frumos... dar poze cu razboinicul tau nu pui?
  5. Ba ating si cu toba de jos si cu scaritele Iar codita e bine asa, ca la ploaie daca as scurta-o tot noroiul si apa ar fi pe spatele meu ....am avut alt cruiser care avea codita scurta si nu mai vreau
  6. Mi-am adus aminte de postul asta si m-a amuzat .....se pare ca am fost consecvent chiar daca au trecut ceva ani
  7. Yamaha Warrior XV1700 custom ...adus din state ... Mi-am dorit mobra asta de foarte mult timp iar acum am decis ca a venit vremea Dupa o pauza de cativa ani am simtit din nou bucuria plimbarilor pe 2 roti ....mobra asta mi-a adus zambetul pe buze ca niciodata
  8. Ca o paranteza...acum vreo 3-4 ani eram la o cursa la Brno si intr-unul din antrenamente i-am dat lui Pascota motocicleta mea ....eu tineam amortizorul de ghidon setat aproape de max!!Dupa 2 ture il tot vedeam pe Ionel pe linia dreapta umbland la amortizor(la zx6 este pus pe jugul superior).Initial am crezut ca-l uitasem deschis (cand manevram motocicletele in padock il deschideam complet sa putem manevra mobra).Abia cand a iesit mi-a spus ca nu era bine cum il tineam eu strans la max!!!...nu intram in boblaj cu siguranta dar am limitat foarte mult manevrabilitatea in virajele stranse.El il setase undeva la o treime din cursa lui. De aceea si spun ca nu toate motocicletele de strada au nevoie de asa ceva.
  9. Au pus pentru ca s-au schimbat complet motocicletele...au devenit mult mai usoare si mai puternice...a fost ceva normal.
  10. Sunt sigur ca ai mers pe atat de multe modele si in regimuri diferite incat reusesti sa faci diferenta intre ele(cu sau fara amortizor)!!! iar amortizorul din link e un gunoi ieftin care este egal cu zero la cat de bine lucreaza!!! Ca exemplu iti dau honda 1000rr 2004 cu amortizor de fabrica....ai idee cat de bun este? Sunt motociclete a caror constructie si manevrabilitate necesita amortizor de ghidon...iar altele nu...modelele mai vechi in mare parte nu au nevoie....
  11. Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!! Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult.
×
×
  • Creează nouă...