Sari la conținut

Hyena986

Membru
  • Număr conținut

    306
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sindromul_dacia

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Targoviste
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    DR 750s BIG
  • Numar Moto
    B 750 BIG
  • Club
    daciaclub.ro

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 750s BIG, Yamaha XTZ750, Honda CBR600
  • Interests
    Porn

Vizitatori Recenți Profil

2.016 citiri profil

Hyena986's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Doar ca e pe arborele cotit, nu pe ala de la ambreiaj cum ai zis tu mai sus
  2. Lant balansier DID219FTH92L am pus eu adus pe comanda de la Redmotors 147 de lei acum vad ca e pe miidepiese.ro e 100 de lei
  3. A fost super! Mii de mulțumiri, mai ales pentru impuls. Dacă nu ne-am fi întâlnit la Lepșa probabil și acum ar fi colectat praf. Sper sa ne revedem și anul acesta.
  4. Încă nu este gata dar mai e puțin... Am senzația aia pe care o ai can te revezi cu un vechi prieten... Prima mea motocicleta.
  5. Când întreabă prietena ce era în coletul de 70 de euro venit din Germania
  6. Garnituri pt mikuni (doar garnitura, cuiul de la flotor și oringurile) 125 RON kit de reparație pt Dr 350 90 de lei... » Post actualizat in 05 Sep 2018 15:32 Așteptarea a luat sfârșit...
  7. As mergem da in septembrie ma duc pe strategică si nu imi permit sa le dac pr toate. Lucrarea continuă
  8. Dupa 2 ani de zile am scos-o la lumină din păcate nu am găsit cheile sa ii trag si o porneală
  9. Când ajung pe la București trec pe la tine sa îmi dai și mie sculili.
  10. O întâlnire neplanificata cu domnul Raducod la Man a fost impulsul de care aveam nevoie pt a repune Big-ul pe străzi. Începutul arata cam asa... Încă aștept sa vina culbutorii
  11. Cu tenerica nu am apucat sa fac decat 60 de km deoarece inca nu e inmatriculata (mai trebuie asigurare). Dar pana acum pot spune ca Tnrul e mult mai confortabil ca pozitie si ca vibratii si cu pasager. Se simte greutatea in plus la tenere si e mai balena, Bigul e mai bicicleta si e mai subtirica. Pe offroad Bigul are avantajul momopistonului, cuplu mare si pozitia mult mai buna deoarece gidonul e mai inalt, faptul ca e mai subtirica si scaritele mult mai aderente. O alta chestie care ma deranjeaza la Tnr (cel putin la al meu) schimbatorul de viteze scurt care ma impiedica sa imi iau ghetele de enduro. La drum Tnrul e mult peste BIG frane mai bune alta acceleratie alta protectie la vant. La tnr nu stiu cum e dar la Big e o mare problema cu apa in sensul ca toata apa despicata de roata fata iti sare fix pe "sireturi" daca nu ai ceva waterproof in picioare la prima balta schimbi sosetele. Am sa revin cu mai o comparatie mai ampla dupa ce fac mai multi km.
  12. Noua mea mobrisca achizitionata de cateva luni, fabricatie '93 cu motor din '92 din cercetarile mele a fost prin America apoi Irlanda si Romania unde a ajuns la mine. Are gume 2014 (f putin rulate si in stare buna fiind tinuta in garaj), manere incalzite oxford, parbriz inalt, kit de coborare lust racing, filtre noi, carburatoare reconditionate, scottoiler, faruri cu relee si becuri h4, evacuare schimbata, ghidon schimbat si 55k mile la bord.
  13. Mult de desfacut anult trecut am schimbat intinzatoul si am planat chiuloasa, schimbat simeringurile, ghidurile si supapele nu ma sperie nimic. Joc in bolt nu era si banuiesc ca nu a aparut peste noapte. Am mers cu motocicleta am oprit si cand am pornit a inceput sa bata... am sa desfac dupa sarbatori sa vad daca ce e acolo. Am un set de tacheti uzati schimbati acum 3 ani am sa ii dau la refacut... ma gandesc ca pot fi incarcati cu material si cementati... o sa vb cu cel care mi-a facut chiuloasa sa vad ce zice
  14. uleiul (10w40) e de anul trecut din primavara mers 1000-2000 de km desi nu este un ulei de cea mai buna calitate stiu despre ce vorbesti chestia e ca zgomotul pare sa vina mai mult din partea de jos a motorului in partea de sus fiind putin mai liniste nivelul uleiului il verific sa zic o data la 3 iesiri cu motocicleta deci exclus lipsa ulei... poate calitatea a lasat de dorit... in manual si admisia si evacuarea la rece/cald e intre 0.05-0.1 si mie mi s-a parut extrem de mica distanta...
×
×
  • Creează nouă...