Sari la conținut

Tom Cat

Membru
  • Număr conținut

    116
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

Tom Cat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La mine a fost un Craciun pe mobra In ultimele zile a fost soare si vant, peste 10 grade la pranz, asa ca am profitat si de zilele restante de concediu ca sa fac autentificarea la RAR, iar de Craciun am dat o ultima tura de vreo 50 km, pe un vant tapan si in rafale. La intoarcere am oprit la benzinarie unde am aditivat cu stabilizator benzina apoi am facut plinul. Pana acasa, in 5 km, carburatoarele s-au umplut cu benzina stabilizata, asa ca la garaj am mai tras o ungere lantului, am scos bateria si am dus-o in casa, tras prelata peste ea si asteptam primavara . Am scos si placuta de inmatriculare, dosarul e complet iar luni fug la Inmatriculari. De cand am cumparat-o acum o luna n-am apucat sa fac mai mult de 300-350 km cu ea, insa GSF 400 mi s-a parut o motocicleta foarte placuta la condus.
  2. In momentul in care ai facut contractul de vanzare-cumparare, primul lucru pe care il faci este sa te duci la Directia Taxe si Impozite, de unde o scoti de la fiscal. Dupa aceea trimiti actele de la Fisc cumparatorului (el deja avand Cartea de Identitate si Certificatul de Inmatriculare pe care are mentiunea instrainat catre... completata) si orice obligatie a ta a incetat. El este obligat ca in termen de 30 de zile sa o inmatriculeze fiscal pe numele lui. Teoretic ar trebui sa o inmatriculeze si la Politie pe numele sau insa Directia de Taxe si Impozite nu comunica Serviciului Inmatriculari faptul ca respectivul are la fisc autovehicolul. A lua doar fiscalul este un obicei raspandit, asa am facut si eu cu prima motocicleta, deoarece a venit iarna si nu am avut cand sa o duc la RAR, iar ITP-ul era valabil pana primavara. La fel fac si intermediarii auto, care ar cheltui o gramada de timp si bani sa-si inmatriculeze masinile aflate la vanzare, ei le iau in evidenta fiscala pentru a nu fi probleme, apoi la cumparare dau noului proprietar actele plus fiscalul lor. Legal se poate lua amenda pentru practica asta insa in realitate nu se intampla asta niciodata.
  3. Fosta mea motocicleta avea an de fabricatie 1983, o clasica japoneza care arata superb. Un motor care suna bine, tragea bine, insa dupa o vreme am constatat ca consuma ceva ulei, printre altele dadea pe la airbox. Era de asteptat la o motocicleta veche si ieftina, cumparata doar pentru a-mi face damblaua de a invata sa merg pe moto in week-end, fiind departe de "microb", in sensul ca nu as face touring pe moto, prefer o masina in care sa nu te ploua, sa nu-ti vajaie capul si sa pornesti aeroterma atunci cand e frig afara. Privind la partea optimista a lucrurilor, am tras un furtunas de acvariu la lant si am confectionat un ungator automat gratuit. Cu consumul am privit iarasi partea cea buna, ulei mereu proaspat, fara a mai fi necesar schimbul. Chilipiruri nu prea exista, decat sa ai noroc, insa poti alege ceva adaptat nevoilor. Daca iti iei motocicleta pentru touring sau maxiscuter pentru folosinta zilnica in oras ar fi bine sa dai un ban si sa iei ceva mai bun. Can vrei doar o zbarnaitoare de week-end orice functioneaza e bun. Apoi electromotorul a intrat in scurt si de-abia mai pornea, asa ca am scos motocicleta la vanzare, nedorind sa-mi bat capul cu ea, pentru ca nu-mi placea prea tare stilul de ghidoane gen chopper. Am avut grija sa-i spun toate defectele cumparatorului, ulei, electromotor, membrana vacuum lipita cu epoxi bicomponent (tinea fara probleme si isi pastrase o flexibilitate acceptabila), l-am sfatuit sa vina cu un mecanic pentru ca eu nu mai reuseam s-o pornesc, bateria fiind si ea cam veche si la sfarsit de viata. Am pierdut peste o treime din pretul de vanzare, fara sa mai socotesc galeriile de admisie noi, o bobina sh, un manson acceleratie sh, cablu vitezometru, fise, lulele, bujii, etc, insa in ultimii doi ani piata moto a cazut mult, iar eu oricum m-am folosit timp de doi ani de motocicleta iar piesele bagate in ea au fost pasiunea incepatorului. Proprietarul actual a luat-o tot pentru plimbarele de duminica, sper sa se bucure si mai mult de ea, pentru mine a fost perfecta. Cel mai bine este sa iti adaptezi asteptarile la pretul cu care cumperi si sa cumperi in functie de asteptarile pe care le ai.
  4. Din cate mi s-a spus lichidele au fost inlocuite acum 2 ani si s-a pus antigel in proportia necesara. In garaj temperatura nu coboara de regula sub -5 grade C, foarte rar se intampla sa inghete sticlele cu apa lasate acolo. Buna oricum sugestia cu densimetrul. Momentan nu am verificat ce este sub rezervor, o am doar de 2 saptamani. La cea veche se dadea rezervorul jos dintr-un singur surub. Aici cred ca am de desfactut cele 6 de la cusca bateriei si probabil inca doua care acopera admisiile?
  5. Gata, am pus-o la iernat, desi initial voiam sa o mai astept vreo zi calda. Ieri am pornit usurel cu ea, am dat o tura de vreo 5 km, insa luna lui Congelator nu este prea placuta, asa ca am adus-o la garaj, unde am uns lantul, si am adaugat stabilizatorul de benzina in rezerevor. Dupa aceea am luat masina si canistra, am pus 5 l de benzina in canistra, m-am reintors la garaj si am umplut rezervorul pana sus, repornit mobra si lasat vreo 15 minute sa mearga, cat sa intre benzina cu stabilizator in carburatoare. Dupa aceea am scos bateria, apoi am tras husa peste ea si gata, ne vedem la primavara .
  6. Salut, proaspat posesor de Bandit 400, an fabricatie 1991. Pregatita pentru iernat dar deocamdata cat temperaturile nu au scazut noaptea mult sub 0 grade astept cateva zile cu soare si asfalt uscat pentru plimbarica usoara (in decembrie au mai fost zile cu peste 10 grade C la pranz anii trecuti). Daca vine zapada, baterie scoasa si dusa in casa, plinul si stabilizator de benzina, uns lant si tras husa pe ea pana la primavara.
  7. Tom Cat

    accident b60lrc

    Am venit ieri de la Bucuresti la Giurgiu cu un Suzuki Bandit, 1 grad afara si vant lateral zdravan, n-am mai circulat niciodata fiind afara sub 10-12 grade. Fara echipament dedicat moto, bocanci de Decathlon in picioare cu doua perechi de ciorapi, colanti plus pantaloni snowboard, in sus tricou maneca lunga, polar, windstopper plus jacheta moto textila de vara, cagula si casca, manusi de ski. Viteza de croaziera 60-70 km/h, mi-a fost racoare insa nu m-am congelat. Nu stiu ce aderenta aveau anvelopele pentru ca nu m-am aplecat prea tare in curbe si am stat subturat, 4-6000 rpm. Ba chiar am si depasit o Dacia Break
  8. Tom Cat

    Accident in Covasna

    Este cat se poate de adevarat faptul ca la noi in tara soselele trec exact prin buricul targului. Din Giurgiu si pana in Bucuresti, pe o distanta de 55 km, cred ca doar 10-15 km de drum sunt in afara localitatii. Remus, Daia, Uzunu, Calugareni, 1 Decembrie, Adunatii Copaceni, Jilava - am numarat 7 localitati. In Bulgaria pe drumurile nationale rar intalnesti cate un sat, cand plec spre mare de la Ruse si pana la Shumen sint peste 100 km si intalnesti doar 4 localitati din care doar Tsar Kaloyan e un orasel putin mai mare, cred ca pe toata distanta aceasta sunt maxim 6-7 km de drum adunati in localitate.
  9. Tom Cat

    Accident in Covasna

    Nu cu ura se poate face ceva, ci cu educatie si integrare, cum ar fi implicarea tiganilor lor in cat mai multe activitati. In cel de-al doilea razboi mondial, germanii i-au implicat in tot felul de competitii sportive, mai ales cele de tir, in cercetari medicale, in industria cosmeticelor si a sapunului, in agricultura si dezvoltarea ingrasamintelor naturale. Astazi ei nu mai au aceste drepturi, ceea ce constituie o incalcare flagranta a democratiei si o discriminare pe baze rasiste. Odata cu stingerea obiceiurilor cum ar fi intratul pe poarta si iesitul pe cos ca un mos craciun acestia au devenit blazati, fara un orizont. Pentru a putea fi obiectivi fata de tigani ar trebui sa putem compara doua situatii, cu ei si fara ei. Daca pana acum am vazut cum este cu ei, ar trebui sa vedem cum e si fara pentru a ne da cu parerea intr-un mod obiectiv.
  10. Zona e foarte frumoasa pentru campare, faleza Dunarii e la 2 pasi, ar fi bine sa aveti totusi la voi Autan din belsug. Pentru cei ce doresc mai mult confort, zona se afla la 5 km de Ruse si tot cam asa fata de satele Pirgovo si Basarbovo. Daca tot veniti in zona merita sa vizitati manastirile rupestre de la Basarbovo si Ivanovo care sunt in parcul natural Russenski Lom, orasul medieval Cherven si pestera Orlova Chuka. O plimbarica frumoasa moto este si pe traseul Ruse - Straklevo - Nisovo - Cherven - Ivanovo - Basarbovo - Ruse cu ceva dealuri, viraje trafic foarte redus. Centrul orasului Ruse arata si el foarte bine, Hizha Prista este aici: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=43.800139&lon=25.917714&z=19&m=b Pentru cei ce doresc cazare in Ruse, am gasit pe net mai demult cateva pareri foarte bune despre English Guest house, cred ca este un hostel. http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=43.852069&lon=25.953111&z=19&m=b
  11. Este perfect legal sa circuli cu ea asa. Obligatia cumparatorului este ca in termen de 30 de zile sa o inscrie la fisc. Transcrierea motocicletei o poti face oricand vrei tu, bine ar fi inainte de a expira RCA-ul sau ITP-ul. Am cumparat motocicleta in noiembrie 2012, fostul proprietar a completat rubrica "instrainat catre" din certificatul de inmatriculare, am inscris-l la fisc peste 2-3 zile pe numele meu iar transcrierea am facut-o in aprilie 2013, cand expira ITP-ul.
  12. http://olx.ro/oferta/kawasaki-kz-440-a-ID1Xig3.html Eu vreau sa vand clasica japoneza, pentru orice lamuriri ma puteti contacta pe privat sau telefon.
  13. Ciudat cu blocatul rotii, altfel as fi zis ca nu se mai alimenteaza, vreun gunoi pe la robinetul rezervorului sau prin carburator...
  14. De cativa ani de zile cele mai aglomerate statiuni au devenit Mamaia, Costinesti, Vama Veche si Eforie Nord. Campingurile sint o solutie. In urma cu o saptamana si ceva am trecut pe acolo, Zodiacul era plin (insa era singurul loc unde am vazut turisti straini), la Elodie era mult mai putin aglomerat. In Mamaia GPM ar fi cel mai luxos si mai mult ca sigur foarte aglomerat.
  15. Cred ca gasesti cazare iefina fara probleme, am vazut foarte multa lume fluturand cheile la intrare in Eforie, Neptun, Mangalia... In Constanta la fel, daca opresti la gara sau langa Mamaia, pe bd Lapusneanu, te asalteaza cu ofertele. Mai ai si varianta camping in zona Mamaia-Navodari sau Jupiter, insa ai de carat cortul si restul de echipament.
×
×
  • Creează nouă...