Jump to content

cooldeep

Super Membru
  • Content Count

    687
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About cooldeep

  • Rank
    Invartitor de roti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Motocicleta
    DL 1000 V-strom, Suzuki
  • Club
    fara club

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. faina schema de culoare speram sa iti ajunga asa la destinatie, spun asta deoarece oblonul ala de pe lateral flambeaza, e elastic, si poate linistit sa mai alunece in fata motorul, se si vede ca mai are 5 cm pana in oblon, moment in care va cadea de pe cric, teoretic e asigurat de chingile din spate, dar si chingile alea sunt destul de elastice ... ca idee atat in tren cat si in vapor am fost obligat sa pun motorul pe cricul lateral inainte sa fie intepenit de dispozitive de fixare si chingi, am intrebat expres daca pot pe central si au dat din cap ca nu . Si nu vreau sa cobesc, dar am mai vazut tego gaurit (placajul acela de pe jos). Acum in acel cric prin cele 2 picioruse se decarca vreo 200 de kg, static, aia inseamna cam 100 de kg per piciorus. Cand sta pe roti greutatea e distribuita fata spate iar cricul e doar un sprijin. Cam asta se gaseste ca structura de rezistenta la camioneta din poza de desubt de acel tego. De unde stiu? ca a fost gaurit fix unde sta in poza cricul central la tine si nu s-a carat mare lucru cu camioneta. PS in locul unde imi parchez de fiecare data motorul prin metoda ridicarii pe cricul central, in cativa ani, asfaltul s a macinat pana s a facut o gaura asa de mare incat nu mai puteam ridica pe cricul central motorul caci groapa era prea mare. De un an am turnat beton, nu ciment, beton, si acum e relativ bine, a supravietuit primei ierni doar cu zgarieturi de suprafata ca sa zic asa, deocamdata arata ca va tine mult mai bine decat asfaltul.
  2. Nu trebuie sa tai nimic, faci acel con pe partea interioara cu cutter sau dremel si nu mai tai nimic. Si nu poti avea 2 cm liberi daca ai aparatori de maini. Si apoi cum mai montezi balancerele, 2 cm e foarte mult. Exista direct dimensiunea de 120mm, si la louis alea mai ieftine de la koso si astea de care am scris eu in acel post acum 2 luni. Se vede si in poza conul facut cu cutterul (de lene) si manerele au ramas la dimensiunea la care a venit.
  3. Nu nu poti sa tai 1cm pt ca tai deja din folia aia de carbon sau ce o fi. Dar gasesti alte model fix pe dimensiunea necesara, toate detaliile in linku de mai jos la acel post. Iar conform discutilor de pe FB metricmotion in buc ar avea cel mai bun pret, aprox 500 lei.
  4. De ce se dezbate rasism, xenofobie si altele pe rubrica fun? As dori sa mai citesc bancuri, glume, memeuri etc. Multumesc
  5. Da ia ziceti voi astia cu Koso apollo sau HG13, cand claxonati porniti/schibati treapta de caldura? Eu le am pus ca n poza, la fiecare 4 din 5 claxoane porneam incalzirea sau schimbam treapta. Apoi le am convins sa stea cu butonul un pic mai jos, acu parca nici claxonu nu l nimeresc, am claxonat de cel putin doua ori deja cu manerele adica nu a auzit nimeni. Sa le pun oare in sus? O fi mai bine? Cine poate stii... Urmeaza bascalie, ca sa inteleaga toti de gluma, inclusiv cei care nu inteleg Si da claxonez doar de pericol iminent, drumul meu zilnic trece pe langa casa casatoriilor si eu tot ii claxonez pe viitori miri, dar ei nu si nu, nu vor sa inteleaga Sica si eu auzisem la fel, dar am zis sa nu bag in seama ca iar se ia lumea de mine dar nu retinusem partea cu icoanele doar cu friptul, cica la omw daca iei un sandvici de ala rece si il pui pe manere ouxford iese o friptana de te lingi pe unde iasa Gata bascalia Ca sa schimbam subiectu. In fiecare sfarsit de noiembrie am un eveniment in afara satului, acu vreo 2 ani am plecat cam asa pe la ora asta, dimineata 4, pe minus 8 grade cu vstromu fara manere incalzite. La primul semafor cautam furtunul de la radiator sa imi dezdoi dejetele ca ramasesera cumva intr o pozitie ciudata . Acu ca am imbatranit dupa 2 ani plec pe plus 7 grade, da cu masina si motoru detine manere incalzite . Si inainte sa ziceti si voi peripetii si recorduri cu friguri ma mai laud cu cateva. Luna mai anu trecut, transalpina, plus 2 grade, ploaie, eu costum de vara cu plasa ca am plecat de la plus 27 de acasa. Dar recordul este 230km dus cu temp intre +1 si -5, pe alocuri ninsoare, dar cu maxiscuter. Evident ca m am si intors tot atatia km, defapt mai putini ca se rupse la 60 km de casa o supapa, dar nah, nu a si nins Acum voi
  6. Ba da parca @ivanp a avut montate. Nu ai gasit la search nimic?
  7. @Lucian_M ai iesit de pe grupul de fb ca nu esti n stare sa suporti o critica si pt ca nu stii de gluma. Te ai atacat imediat, fara nici un motiv la o gluma mai mult sau mai putin vinovata, generata, culmea, tot de atitudinea ta. Nu inteleg de ce nu ai continuat sa vi la intalniri si daca ai ceva de reprosat sa o faci direct in persoana grupului sau persoanelor implicate, evident la o bere si intr un cadru amical. Eu am descoperit mansoanele, am scris trei paragrafe despre ele, asa informativ, pe viitor cand da cineva search sa vada ca exista si altceva si mai ales sa vada dimensiunile si problemele la montaj. Daca tu din asta ai inteles ca eu inventez roata, inseamna ca ai o problema de interpretare. Doar asa informativ de pe grupu ala de fb stiam deja ce mansoane si a montat colegul nostru, a venit si a spus ca ceva nu i bine, vine al doilea coleg si se plange, vi si tu si ne zici ca la acelasi model tu nu ai probleme si ca merg fenomenal. Perfect, ai fost norocos. Apoi vin eu si va prezint o solutie alternativa, defapt nu una, mai multe. Si ce faci tu? Te bagi in seama in continuare si ne informezi pe toti ca de diferenta de bani tu faci altceva la motorul tau, fara sa aduci un informatie folositoare comunitatii, ci doar sa ne spui tu ce faci tu cu banii tai. Apoi cand iti spun intr un mod diluat ca acel comenrariu nu isi are locul, vin si cu argumente ca sa intelegi, iara te ataci ca eu te critic si nu am petrecut cutremure impreuna. Eu nu am venit sa iti spun ca unul din colegii mei de lucru fumeaza tigari de banii mansoanelor mele in trei saptamani. Normal ca fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui, dar in principiu pe nimeni nu intereseaza ce face celalat. Solutia ta puerila recomandata de tine e sa te ignor. Eu spre deosebire de tine daca sunt deranjat de ceva iau atitudine. Acum mai enervat a n oara cu bagatul tau in seama, ti am transmis ce am avut de zis. Pe viitor nu te voi ignora, iar ce faci tu este strict decizia ta, si te astept in continuare la fel ca si pe ceilalti colegi la urmatoarele intalniri. O lege fundamentala a fizicii spune clar ca orice actiune are si o reactiune. Cu atitudinea ta ai reusit sa enervezi multi vstromisti, unii dintre ei ignorandu ti total postarile. Dar avand in vedere ca tu esti cel care e ignorat, cel de care se ia toata lumea, cel care este criticat, cel de care se face misto, ar cam trebui sa iti dea de gandit ca poate problema e la tine nu la noi, vstromistii care suntem una dintre cele mai misto comunitati, comunitate in care eu am descoperit o gramada de oameni faini si care tutror ne face placere sa ne reintalnim cu orice ocazie posibila.
  8. Stim cu totii... Dar unii dintre noi nu isi bat joc de motor in halul in care ai facut o tu si nu totul se centreaza in raporteaza in jurul tau. Daca tot esti asa econom ma mir ca nu ti ai montat manere de pe china cu 10-15$ si nu ai inceput sa le recomanzi la toata lumea ca fiind cele mai bune. Opiniile si parerile si mai ales perceptiile sunt diferite. Orice discutie exista, pe orice tema, tu le stii pe toate. Caz concret, sustineai tu ca tourance clasic sunt cele mai bune gume. Apoi eu ti am spus, alaturi de altii, de mai multe ori, ca nexturile sunt mai bune. Intr un final ai testat nexturile si in orice discutie sustii acum ca nexturile sunt tata lor. Din nou ti se spune ca pt asfalt roadtec 01 sunt peste nexturi, km mai multi, aderenta mai buna, tehnologie mai noua, argumentul tau contra este ca sunt mai scumpe. Nu cred sa existe vreun subiect in care tu sa nu fi expert pe acest forum. Si discutia aici nu este daca diferenta de pret este justificata sau nu. In tot topicul daca dai search nu vei gasi nici o alta informatie despre alte manere incalzite. Ba mai rau, datorita discutiilor de pe acest topic, eu personal am crezut ca oxfordurile alea sunt singurele manere incalzite de pe piata si ca doar alea se gasesc de cumparat. Ba mai rau nu gasesti info despre lungime sau grosime, a trebuit sa sap mult si bine pana am gasit informatia potrivita. Noroc ca nu erau de vanzare la magazinul de unde iau eu piese si cu ocazia asta am aflat si de alte modele. Tot la fel de rau e ca am luat sublerul si am masurat grosimea ghidonului acolo unde se prinde in jug, surpriza e mai gros de 22 de mm acolo... Na ce cumperi... Daca stiam de existenta kosourilor mai demult, recunosc, as fi montat mult mai devreme aceste manere incalzite, iar in perceptia mea orice manere din care atarna firele alea cativa cm si au o cutie cu maimute is a no go. Si daca tot zici de bani, pe louis sunt reduceri, toata toamna modelul acela de koso care cred ca a fost facut pt ei a fost la acelasi pret cu cele mai ieftine oxforduri de pe piata. Niste manere care arata cat de cat a 2020 nu a inceputul aniilor 2000, nu s perdecte, se putea si mai bine, daca aratau ca vechile apollouri nici nu iti dadeai seama ca nu sunt mansoanele originale din fabrica.
  9. Exact cum am spus si pe FB, parca vstromul ar avea doar manere incalzite oxford, si toata lumea spune ca sunt cele mai bune, dar cumva multa lume are probleme cu ele si nu prea spune si de treaba asta. Suntem in 2020 maine poimaine si toata lumea recomanda manere incalzite care pe langa ca au un dita mai firu urat ce iese din ele, mai are si o cutie cu maimute ce trebuie montata pe ghidon pe undeva. De zece ani, oxfordurile arata la fel, urate is atunci si acuma. M-am pus si am studiat un pic cataloagele de miar de prin alte tari si am gasit ceva interesant. Apoi am mai dat google in ceva forumuri straine si m -a atras foarte mult niste manere de la Koso. Drept urmare solutia gasita de mine a fost Koso HG 13 dimensiune 7/8" + 1" adica 22 mm cu L 120 mm, se conecteaza direct pe baterie fara relee fara plus de contact, iar cablu este exact cat trebuie de lung. Pretul meu de achizitie a fost mare, 130 de euro, dar pe la bucuresti la MetricMotion, zic colegii ca ar fi cel mai ieftin. De asemena acest HG13 inlocuieste vechiile modele Koso Apollo. La jumatate din acest pret se gaseste pe louis o varianta de koso care cred ca e facuta special pt acel magazin, deoarece pe siteurile mai mult sua mai putin oficiale ale kosouri nu se gaseste modelul. Dar pt ca din reviwuri cablu nu era destul de lung, obligatoriu trebuia releu, respectiv un + de contact, eu am sarit peste partea asta si am ales varianta mai fail proof din pct meu de vedere. Tot citind pe forumuri am vazut ca lumea zice ca a taiat x mm din manerul de pe partea dreapta, cea ce e o prostie. Acu maneta de acceleratie nu e nici ea cea mai stadard, dar cu un cutter sau un dremmel trebuie sculptat in cauciuc forma conului de la maneta. In aceste conditii nu mai trebuie taiat nimic si totul functioneaza perfect. De asemenea maneta de plastic a vstromului trebuie un pic cosmetizata cu un cutter pt ca are un guler spre exterior sin niste zimti pe lung care fac cam imposibil montajul. Consider ca estetic sunt printre cele mai aspectoase. Vom vedea cata vreme tin. Deocamdata pe la +5-10 grade, strict in oras pe treapta 2 sunt suficient de calde cu manusile de vara. Controlerul este chiar in maner integrat, iar butonul are deasupra un led care isi schimba culoarea in functie de treapta aleasa.
  10. https://www.louis.eu/artikel/sw-motech-hand-guards-kobra/10021504 Cu voucher de discount de 20% cand apare. Sau varianta oleics.
×
×
  • Create New...