Jump to content

cooldeep

Super Membru
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About cooldeep

  • Rank
    Invartitor de roti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Motocicleta
    DL 1000 V-strom, Suzuki
  • Club
    fara club

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Asta am invatat o in 2006-2007, cand faci un traseu pe gps, pe atunci palmtop cu igo, trebuie sa verifici pe unde il calculeaza. Zoom out pe harta si vezi ce vrea. Nu i vina garminului, a aparatului, ca ai avut fie o harta care nu avea trecerea, fie o portiune de drum care e bifata sa o ocoleasca sau ca aveai traffic trands activat sau poate chiar garmin smartphone link si i a venit o informatie de trafic eronata. Am patit o si cu wazeul sa merg pe lungitura ca cica ar fi mai rapid, desi nu era. La fel cum nu garminu e vinovat ca in wend cand am plecat dupa update aveam 2 harti rutabile active, CN ul si OSM ul si cand treceam printr un punct intermediar nu ii dadea clear si vroia tot acolo sa se intoarca. Si a fost un traseu cu vreo 15 puncte de astea. I am dat si restarturi pe drum si abea dupa 500 de km mi a venit mareata idee sa verific hartile active.
  2. Eu zic ca koso varianta scumpa nu aia de Louis... Cat despre consum, daca mergi cu 70-90 si nu accelerezi mai deooc scoti cifrele alea... Eu am gatat un roadtec 01 de spate in doar 7mii de km... Deci consumu tot dublu e fata de ce scrie acolo
  3. Mineral de motocicleta. Iar in viata mobrei, o data am amestecat niste ulei castrol de masina din benzinarie si nu a avut nimic de obiectat, nu a patinat nu a sunat diferit, ba chiar a echimbat la fel de bine ca si cu uleiul de motocicleta. Cand se mai strica un furtun la radiator bagi ce ulei gasesti , important e sa ajungi acas, cu ocazia aia am descoperit ca cel mai rau schimba cu uleiul moto de la mol.
  4. Daca ti ai petrece timpul prin tara nu pe dexonline ai vedea ca lumea mai foloseste cuvinte pt a descrie anumite stari de fapt cu cuvinte care au alt sens in dictionar. Printre sinonime la ceva ce poate descrie o amestecatura dintre ulei si ferodouri s ar putea folosi chiar si cuvantul sacâz, o chestie care arata scarbos care nu functioneaza si pe car enu neaparat ai vrea sa pui mana. Cand vezi un ulei cu pilitura de fier sau span de uiti la treaba aia si ii spui ca i o smegma, evident mai tre si curatata... Iar acu fiecare atelier de prelucrare a metalelor are diferite terminologii care nu se pot numi nici macar regionalisme ca nu sunt regionale ci sunt locale doar in acele ateliere. A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral si nu am prea fost multumit de cum s a comportat mai ales cand se incalzea. De ce zic ca poa sa fie uleiul pt ca statea motoru asa infipt in imala, rotile nu se invarteau dar motorul se invartea, ambreajul era debraiat dar ambreajul urla. Scos apoi de acolo pe remorca, la rece a inceput sa mearga aproape bine. Dupa cateva sute de km a inceput s anu mai patineze deloc. La inceput patina la 2-3 mii de ture, apoi tot mai sus pana deloc. Si cum ziceam mai ales dupa schimbul de ulei de atunci nu a mai alunecat o data si am mai mers vreo 30 de k pana am schimbat utilaju si merge si in ziua de azi.
  5. Cum iti explici altfel? Eu banuiesc ca s a format o smegma pe placi de la uleiul incins si de aia a inceput sa patineze. Dupa ce am schimbat uleiul 30 de k km mai tarziu tot nu patineaza ambreajul. Cu uleiul ala de cand am plecat la drum cu el am avut impresia ca patineaza cand ii dau in freza.
  6. In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. Apoi ajustezi cablu de ambreaj tot conform manual. Daca ai avut ulei mineral poate ai noroc si ai scapat ca si mine dupa niste km buni de patinat. Important e sa nu il lasi sa patineze. Si din ce au patit altii, daca tre sa schimbi placile, ca sa nu cheltui mai multi bani pe termen lung, cumpara placile originale nu aftermarket direct de la inceput.
  7. Cu ce sa mearga kangurul oare. Cred ca cu un pireu de cartof dulce. A fost bunicel, dar find carne dezghetata lasa o gramada de zeama. Kanguru ca si vita e pretentios tare la temperatura. Asa ca se consuma in varianta rare sau medium.
  8. Mufa magica din varena stanga.... Responsabila pt multe. Faruri lipsa, semnizare flasca chiar si restarea ceasului. Spor la gasit balauri. Daca nu i acolo desi 90% din cazuri de acolo e, mai poate fi de la mufa din panoul de instrumente. Spune ne ce ai gasit.
  9. Eu iti recomand roadtec 01 daca vrei doar asfalt sunt mult peste nexturi, la fel o sa iti spuna si Gabi Balta care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi. Fabio o sa iti spuna ca scorpioanele sunt cele mai tari. Mai sunt unii care le plac michelinurile, cat despre contiuri sunt fani si in segmentul lor. Daca te pui sa citesti forumurile americane o sa vezi de shinko si de batlmaxuri care eu am auzit oameni care le au schimbat pe mobrele noi in primii 2-3 mii de km. Dar daca o iei economic incerc sa o iau si logic 90/10 | pret 900-1100 | model 6-8 ani | 8-16 k km uzura | pt touring adventure | aici intra scoprionele si nexturile, nu ai cum sa faci o diferenta intre ele sunt la fel de bune si cred ca aici poti baga anake 2 ul parca 100/0 | pret 1200-1400 | model 2-5 ani | 10-20 k km uzura| pt touring sport | aici intra roadtecurile 01 intra pilot road 4 si ce or mai produce pireli si altii 80/20 | pret 900 - 1200 | model 1-2 ani | 8-14 k km uzura | pt advenutre | aici sunt karo streeturile scorpiont STR urile Daca ai mai mult de 2 seturi de gume schimbate pana acum si esti in limita de jos a km la schimbat gume in exemplele de mai sus garantat pt strada meria sa incerci o guma touring sport.
  10. Pt asfalt 100% exista roadtec01 exista pilotroad si fiecare producator ce o mai avea. Nexturile si scorpioanele nu sunt doar de asfalt.
  11. Azi a fost zi lejera. La pranz niste gratarel de ton cu pireu de cartof dulce. Pt ca nu ma pot abtine cu ierburile, azi am testat niste tarhon pe una din bucatile de ton. Acu depinde de gusturi, e foarte bun si simpluz dar e tare bun si aromat. Pe seara am bagat o ciorbica de macris. Next project sos de macris a la france. Inca nu m am gandit peste ce carne sa l tolosesc. Da o sa imi vina idei
  12. Acu depinde si de cine a facut crashbarul si despre ce accident discutam. Am fost la plimbare cu un coleg de pe forum, daca vrea poate sa zica el cine e , iar cand motoru a ajuns cu lateralul pe asfalt, toata protectia aia de plastic s a consumat prin frecare, iar crashbarul cred ca era nezgariat, nici urma ca indoitura sa fi spart carena. Mai mult a avut scarita de suferit.
  13. Care ar fi motivul pt care nu ai vrea un electrosport de la motodiscount ? In conditiile in care cele originale sufera de aceasi problema toate.
×
×
  • Create New...