Sari la conținut

cooldeep

Super Membru
  • Număr conținut

    590
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre cooldeep

  • Rang
    Invartitor de roti

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    DL 1000 V-strom, Suzuki
  • Club
    fara club

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. raspunsul la tine e simplu, next sau trail 2. E dupa preferinte. Iti place pireli ca brand iei pireli, iti metzeler iei metzeler. Apropo pe anvelopemoto e sum 0 mie setu de nexturi, chiar nu stiu ce mai astepti. Clasicul cred ca are 10 ani de cand a fost lansat, offroad e degeaba si silicati nu prea are, deci cu udul nu exceleaza. Nextul a fost lansat in 2014 si are ceva silicati in el si se comporta de minune in toate conditiile, exceptand offroad. Daca te comporti omeneste cu ele scoti lejer un 15k din ele. Repet, presiunea e cea mai importanta. 2,3 cu 2,8 face minuni la longevitate (dl650)
  2. Da TCul pe 2 nu lasa deloc roata sa se invarta. Daca prinzi un capacde canal din fier si accelerezi pe el deja palpaie. Partea interesanta ca la o plecare mai medie de la semafor din stratul de pitre si nisip de pe asfalt, a aruncat pietricele s a sucit usor de poponeata, da tot nu s a activat. Deci cumva intra si ala dupa o oarecare viteza. Azi le am testat si pe ploaie, 6 grade cu plus. Sunt mult mai aderente ca nexturile. Iar pe ploaie zici ca au lipici. Ma declar impresionat. Ca idee patinezi mai usor spatele la acccelerare cand sunt uscate inclinate si reci pe la 4 grade, decat pe ud la 6 grade usor incalzite. De test am dat si in abs. Cum ziceam peste nexturi la distanta de franare. 11k e mega decent pt asa o guma. Acu na, depinde de fiecare cum se da. Daca vrei sa mergi drept cred ca sunt atatea optiuni care nu se tocesc ar nici nu franeaza . 2.5 cu 2.9 la rece. Ca si paranteza. Cu e07 dakar pe drum drept pe ploaie peste 120 era o adevarata aventura cu ele, simteai cum iti cresc aripi. Roadtecurile in schimb 140, parca ar fi uscat. Sa ne intelegem ploaie si sleauri cu apa, mini balti, nu asfalt umed. Acu cica nexturile sunt 90/10 :):) eu zic ca in cel mai bun caz sunt 98/2 eu m am dat cu ele cu rotile n sus pe iarba uda la 20 la ora eu incercand doar sa o tin drept. Nu au nici o treaba cu offroadul. Roadtecurile la fel, pe pietris parca mai ghidezi fata unde vrei, pe iarba mere ea unde vrea
  3. "Motorul a venit cu crashbarul zgariat, cu ghidonul usor indoit, " scrie mai jos in textul acestui post, dar aceasta fraza nu trebuie scoasa din context ci trebuie citita in intregime cu tot cu "Transportatorul nu are nici o vina, asa am cumparat eu utilajul " O parte din lumea de pe aici sunt carcotasi, o parte oameni multumiti si plin, dar plin de motoare aduse in tara. Oare toate zecile de motoare aduse sa fie cu proprietari nemultumiti. Zic de carcotasii aia cu cazurile lor teoretice si cu povesti cu scarite rupte si eu mai stiu ce povesti inventate sau nu. Care toate sunt povesti. Am adus si eu un motor din germania cu dl Cristi. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat un utilaj l-am platit apoi am cautat transport. Asa ca am apelat la serviciile ARM Logistics. 1. Pretul a fost mai mult decat decent, dar mai ales corect, pe ruta pe care trebuia transportat utilajul. Absulut nimic de obiectat. 2. Text pt carcotasi. Motorul a venit cu crashbarul zgariat, cu ghidonul usor indoit, cu protectia de maini si protectia de toba zgariate. Va dati seama. Transportatorul nu are nici o vina, asa am cumparat eu utilajul Cristi Nazarov, detine si foloseste rampa de aluminiu pt incarcatul si descarcatul utilajului din bus. Adica utilajul este transportat inchis in duba, nici decum cum au patit altii sa le vina pe remorca gata ruginite iarna de la sarea de pe drum. 3. Handlerul a inmanat actele originale, cheile, utilajul si cel mai important a semnat CMRul. Am citit povesti pe aici ca cineva a lasat motorul in strada. Ce poveste o mai fi si asta, actele si cheile unde le a lasat sub presul de la casa ? De asemenea Handlerul german mi a cerut date despre transportator ca sa nu dea oricui motorul la intamplare. Stiti ce e documentu ala CMR, cand mai mintiti pe aici ca ati colaborat cu el si vi a distrus bunul transportat va rog postati si o poza cu acest CMR ca sa fiti mai credibili. 4. Cat despre transportul din bus. A fost facut conform specificatiilor mele. A nu se prinde de telescop ci de crashbar. Despre partea spate a venit usor comprimat telescopul, nu la maxim, dar mai bine de atat nu prea se putea. Nu stiu cati dintre voi ati carat vreodata motoare pe remorci, prin vanuri, busuri, trenuri sau vapoare, eu am facut o. Pot spune foarte clar ca mai bine si mai sigur de atat nu prea se putea transportat. Cum am zis incarcatul descarcatul se face cu rampa. Am citit pe aici carcotasi care s-au luat de celelate lucruri transportate in duba. Nu am inteles ce treaba au restul pachetelor cu motocicleta. Fiecare are locul lui. 5. Sa discutam un pic despre punctualitate. ne-am inteles cu aproape 2 saptamani iniante de ziua in care se va face transportul. Era luni sau marti a fost marti in final. Apoi ne am inteles ca va ajunge miercuri cel tarziu joi, a ajuns joi. A spus ca va ridica motorul la 10 a fost la 11 si a zis in final ca ajunge la 8-9 dimineata si a ajuns inainte de 11. Tot pt carcotasii care denigreaza seriviciile acestui om. Ba voi sunteti cu capu? Ati mai lucrat vreodata la viata voastra cu transportatori sau cu curieri? Pur si simplu pe asa distanta, avand in vedere zona metropolitana unde l-am trimis si km care i a avut de parcurs pana la mine, pur si simplu nu am ce comenta si ce obiecta. Mi au stat pachete la curieri si 10 zile in depozit iar aici a venit cu 1-2 ore intarziere. Nu pot obiecta sau comenta nimic. Cine nu intelege aceste mici si nesemnificative intarzieri ar trebui sa se ocupe singur de transport, iar cine este absurd si nu poate intelege niste intarzieri de cateva ore are probleme mari la mansarda. Eu personal nu cred deloc povestea cu motoru ala lasat in strada ca a intarziat transportatorul nu stiu cate ore, mergeti si plimbati ursu pe alt topic, nu aici, iar cand o faceti trebuie sa va sustineti aberatiile cu dovezi. Cel putin actele de transport daca nu poze cu din duba transportatorului. M-am simitit obligat sa scriu un post atata de lung deorece consider ca unii pe aici in mod voit au incercat sa denigreze serviciile acestui om fara nici un motiv sau fundament. Apropo de respect si de satira si ce porcarii au mai fost scrise pe aici. Daca ar fi sa il rezum si sa il compar pe cristi cu un simplu curier, pot spune clar ca este unul dintre cei mai respectosi si de treaba curieri cu care am colaborat vreodata, poti face o gluma, dar in acelasi timp poate face si el. Iar cine vrea si cauta cu adevarat transport, pune mana pe telefon si suna nu scrie pe aici pe forum intrebari de genu. dar prin orasu x cand ajungi. Pe scurt Am fost multumit de servicii ? Raspunsul meu Da. As mai folosii serviciile acestui om ? Raspunsul meu, normal oricand o sa am nevoie. As recomanda pt servicii de transport motocicilete firma ARM Logisticis si pe omul din spatele firmei Cristi Nazarov ? Raspunsul meu si in acest caz este DA Iar ca o recomandare, cata vreme se mai ocupa de transporturi puteti apela cu incredere la serviciile lui. PS: o alta gluma sub forma de zvon, daca la finalul colaborarii aduceti un review pozitiv la urmatorul transport veti primi un discount Nu nu a spus o el, dar glumesc eu pe tema asta
  4. Sa va zic un pic despre gumele de strada Metzeler Roadtec 01 pt ca nu am citit pe aici nimic despre ele. Cum noua mobra a venit echipata direct cu ele, aveam usoare dubii si anumite temeri, dar se pare ca deloc intemeiate. Afara au fost 6-8 grade cu plus. o mica excursie, cativa zeci de km singur, aproape 2 sute cu pasager. Le-am dat pe serpentine, le-am dat prin balti, prin nisip, asfalt uscat, asfalt umed, cam ce gasesti pe dealuri in februarie, mai un pic de noroi, stiti si voi cum e. Nu am frecat scaritele, nu le am inclinat la maxim, cam asa ca incepatorii, stiti voi cu un deget pe lat stanga dreapta, safty factor :). Pot spune clar ca unele curbe cu nextu si pe vremea asta sigur nu le-as fi luat asa. Cum nu mai am senzori (momentan) nu pot sa spun daca se incalzesc mai repede sau mai mult decat nexturile, dar m-au uimit cat de aderente sunt. O data incalzite la iesirea din curba la accelerari usor mai agresive nu au vrut nici de al naibii sa activeze TCul setat pe 2. Brosura si marketingul spun ca sunt cauciucuri sport tourer si au cea mai mare concentratie de silicati, adica ceva mai mult ca nexturile, in realitate treaba asta chiar se simte. ABSul intra mult mai tarziu ca la nexturi, iar o data activa opreste mult mai din scurt atelajul. Spatele o data activat ABSul aceasi poveste ca la next, il tarai dupa tine si cam atat, nu am simtit diferente majore. Per total este o guma care inspira multa incredere iar profilul pare unul care poate degaja destula apa. Galagie, voblaje, vibratii, nimic. Stim cu totii ca nexturile la deaccelrare mai ales cand se uzeaza(mai ales dupa limita) pe la 40 la ora pt putin timp au acel voblaj specific pe fata. Indiferent de cate nexturi am avut si proaspat sau mai vechi echilibrate, toate se comportau la fel, deaccelerai (fara frana mecanica) de la 80-100 si undeva la 50-60 pana la 30-40 daca luai mainile de pe ghidon aveau un mic voblaj, care se accentua o data cu uzura si mai ales cu cat era mai mare incarcaura pe spate, evident indiferent de presiunea in roti, nici o diferenta intre 2,1 si 2.4. Din pacate mai dureaza cateva luni pana vom putea freca scaritele in siguranta de asfalt. Cat despre km, nu se stiu de cati km sunt montate si cat mai tin, dar altii zic ca undeva intre 10 si 14 mii. Tot mai tarziu voi putea spune si cum se comporta pe finalul lor. Este clar o optiune de luat in calcul pt acea perioada din an in care offroadul este doar o amintire din vara anului trecut
  5. cooldeep

    GPS MOTO

    un mic update despre Zumo 396 Candva in iarna aceasta a primit un upgrade de firmware. Acum functioneaza fara nici o problema si searchul de retele wireless. Stiam eu ca e o problema de soft nu de hardware si e bine ca nu l-am trimis inapoi la garantie. Spre deosebire de 390, nu cred ca am scris la ultimul review, acum cand il bag in prinderea de motor se porneste si cand il scot se opreste. Inainte cand il scoteam trebuia sa apas butonu de power. E foarte convenabil, practic de cand il am apasat, doar prin casa jucandu ma cu el, butonul magic, in rest on off via power cable, ca i pe masina ca i pe motor.
  6. Presupun ca vb de protectii la maini. Ma intrebam ce model de vstrom ai de nu merge chiar nimic. Toate 650urile plus miaru 2014-2016 au acelasi cod de produs "10021506" . Sunt 130 de euro plus transport, dar numai ce a trecut campania cu voucher de 20 euro. Mai vine una de pasti.
  7. si daca nu tin si ramai fara vreo maneta... Stiu poate ai de alea rabatabile, da si alea or costat ceva banuti. Spun doar atat. 300 si un pic de euro, aparatori ghidon, arc mov si scarite sw motech. Atat costa o inmatriculare... Avem cu totii motoare de minim 3 mii de euro, da ne mai zgarcim la 300. Orice alta reparatie mai sanatoasa costa mai mult de atat... In 5 ani si 60 de mii de km la fostul vstrom cat a fost la mine, am reparat si intretinut la el de mai mult de 3500 de euro (din care sub o mie au fost doar cauciucuri). La fel ca si cricul, nu am vazut o recomandare de sw motech, e vreo 180 de euro, da multi bani, dar daca asa ai luat utilajul ti ai asumat costu de la inceput. Iar am vazut recomandare de crash bar givi la 600 de lei, cand sw motech nu vibreaza, nu se rupe de unu singur, nu se indoaie la prima cazatura, dar costa 900 de lei. Nu zic ca anumite accesorii nu sunt bune doar ca sunt ieftine, dar atunci cand faceti alegerile ar trebui luati in calcul mult mai multi factori decat pretul. PS: Astept niste costuri de reparatii si intretinere reale la bmw pe minim 50de mii de km, doar asa spre comparatie
  8. sau iei de pe louis la oferta cu 75 de euro niste barckbusteruri branduite cu sw motech .... si se potrivesc de minune si tin la orice tranta si chiar isi fac datoria, ca nah de vant .. se pot pune si niste pet uri de 2, 3 sau 5 litri
  9. sw motech nu foloseste sudura ci nituri oare de ce, a stiu, o parte aluminiu si una otel sau sa fie tot alu, da alta grosime mai umana
  10. Chiar crezi ca la altii e altfel ? duminica cand am venit de la poiana tot drumu nu am vazut pic de zapada sau gheata si cand am intrat in oras (cel fara contract de dezapezire, dezastru total) am dat 2 ore la lopata sa sparg gheata (care iubitii mei vecini nu s-au sinchisit sa o inlature cat era zapada), sa o degajez, sa eliberez canalele pt a nu se forma balti cand se topeste peste zi si sa imi fac culoar sa pot iesi la principala caci luni trebuia sa fiu calare Ai nevoie fix de un culoar cat e lopata de lata, cel mai bine sa il creezi preventiv cand inca ninge si cat inca nu e batatorit. Au fost zile intregi cand nu am putut iesii pe ruta normala din parcare ci doar pe cea creata de mine si zile intregi iarna asta cand nu intram pe strazi secundare sau prin cartiere. Cred ca "adaptarea" este cuvantul magic de azi . Cat despre frig, pana mea, in masina fara scaune incalzite sau huse incalzite de la lidl nu e frig primele zece minute? cam atat iti ia si cu motoru sa ajungi de colo colo , eu stau si 3-4 minute cate o data cand ajung la destinatie sa opresc motoru ca sa fac cele 10 minute magice, caci iarna asta asa mi-am propus, cand porneste sa mearga minim 10 min.
  11. Nu am spus ca nu mai duce lantul, doar ca am terminat pinioanele inclusiv cel de spate. Cat despre sezone, eu am doua mari probleme. Circul iarna cu utilajul, asta inseamna sare si cloruri de tot felu aruncate direct pe lant, si a doua sunt animalele care urineaza direct pe lant cand sta utilajul parcat. De asta am spus ca are deja 2 ierni trecute dar a 3 a e asa.. cum sa zic... sa fie nou kitul in primara si ne sarat
  12. aha las ca pun poza pe fb, da dupa ce am nr si dupa ce vin trax adv , a si prima oara tre sa ajunga la mine si utilajul ca deocamdata ma simt doar mai sarac si fara marfa in buzunar (cei drept nu incape in buzunar, dar fara el sub balcon) apropo de trax, plm, mai am doar un sticker si ala cu sigla veche si nu potrive, dar poate in aprilie la deschidere primesc si eu unul cu albastru unde tre ... ca de patchuri stiam ca am si cu sigla noua, da tot unu cu sigla veche am si numa ce am refuzat de alea noi la poiana ... neinspirata alegere. PS: 650 ul, 2010, ABS, cutii originale si multe accesorii e de vanzare, poate stiti pe careva, astept o zi cu soare sa il spal si sa ii fac poze ca sa ii fac anunt pe olieics Si ca tot vb de lanturi la 650, se pare ca ungatorul functional de data asta si a facut datoria, lantul a rezistat 27 mii de km, de data aceasta (fata de 16 mii ultima oara cand batea ca bezmeticul) si se pare ca se termina cu a 3 a iarna, defapt pinioanele sunt varza, am mai dat cu sprayul, dar am un spray de prin 2015 acu 40 de mii de km (singurul care l-am cumparat vreodata) si inca nu e gata. Pacat ca se dezintegreaza furtunele si trebuie inlocuit cap coada.
  13. perfect, nu imi place rosu, am luat legatura cu Tiberiu Troia pt unul mov
  14. ce culoare are arcul la miarul '14-'16 ?
×