Sari la conținut

ChitZu

Membru
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Caransebes
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Honda 954 RR
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Cbr F4, Honda 954 RR

Vizitatori Recenți Profil

622 citiri profil

ChitZu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Avand in vedere ca am avut si pasager, a fost mai mult decat ok si pentru mine dar si pt ea. Sunt cateva lucruri de care eu am tinunt cont sau le-am pus in aplicare pentru a sporii confortul : - pe portiunile lente am incercat sa mentin turatia motorului cat mai jos, la limita subturatiei, pentru a evita supraincalzirea motorului. Doar pe o portine mica dupa Herculane nu am reusit, motorul ajungand la 100 C. - gentile laterale si-au meritat toti banii, altfel esti obligat sa duci in spate tot, tu si pasagerul . - cand merg cu pasager, trebuie sa am totusi un rucsac in spate (nu prea incarcat), asfel incat ea sa se tina de bretelele rucsacului si nu de rezervor (cum ar fi normal), practic sta intr-o pozitie dreapta mult mai confortabila fata de statul in maini pe rezervor. - un alt avantaj in opinia mea, este inaltimea (am putin peste 1.70) si conditia fizica - pe sectoarele de drum cu viteza medie de deplasare mare, de peste 90 km, am facut in jur de 150 km fara oprire, fara a avea vreun disconfort. Dupa 5 zile din 7 de motociclit (am fost si la Orsova singur) nu am simtit nicio durere de spate sau maini, insa cel mai mare disconfort resimtit a fost caldura din prima zi, cand am plecat pe canicula. Un lucru l-as schimba daca as putea, smuceala la turatii mici, cand accelerezi de jos vrea turatii, daca lasi putin gazul intra in frana de motor destul de incomoda. Depun prea mult efort pentru a fi delicat cu acceleratia (nu imi iese tot timpul). Intr-adevar pentru clasa din care face parte este suficient de comod, pilotatul "solo" e o adevarata placere pe drumurile virajate cu asfalt bun, 350 km/zi se pot face fara prea mari eforturi.
  2. Salut, Va multumesc, pentru sfaturi si recomandari si o sa incerc sa ma recompensez fata de voi prin postarea unor fotografii din tura. Ziua plecarii in tura a inceput foarte bine , din lipsa de timp plus cumul de alti factori am fost nevoit sa-mi fac itp-ul exact in dimineata plecarii, in ideea ca merge totul repede. Cum in Caransebes nu se poate face itp moto, am fost nevoit sa merg la Resita (40 km pe sens). Dovada: Dupa doua ore de asteptatare intr-o caldura infernala dar cu itp-ul valabil, am plecat spre Caransebes, incercand sa-mi pun ordine in ganduri astfel incat sa nu zabovesc foarte mult cand ajung acasa. Am incarcat bondarelu`, ne-am hidratat, echipat si am plecat la drum. Strategia mea de a "motociclii" dimineata pe racoare s-a dus dracu`, ora plecarii a fost in jur de 13:30. Odata pus in miscare caldura incepea sa devina oarecum suportabila, prima oprire a fost la Herculane unde am alimentat cu benzina/apa. Am fost foarte inspirat sa-mi iau un termos cu mine, la fiecare oprire il reumpleam cu apa rece, chiar e placut sa bei ceva rece cand descaleci. Intr-un final am trecut si de cea mai proasta bucata din tot traseul, Herculane - intersectia cu Cerna sat un drum de aprox. 20 km ce pare facut doar din plombe. Dupa sesiunea sport enduro ocazie cu care RR-ul m-a epilat inghinal datorita caldurii degajate de motor am luat o bine meritata pauza langa un izvor de munte. Urmatoarea bucata de drum parcursa Cerna sat- Tg Jiu nimic special, asfalt bun, drum liber si virajat, am dat de o liniste ciudata din cauza caniculei probabil, nu am vazut niciun "bastinas" prin satele tranzitate. Ultimul sector facut Tg. Jiu - Ranca, unde am si innoptat. Am vrut sa urcam in cursul saptamanii pentru a evita aglomeratia, dar Marti cand am ajuns noi, Ranca era pustie, parea abandonata. Ne-am cazat la o pensiune unde facusem rezervare cu o zi inainte, pret 140 ron/ noapte, camera era mare curata, cu servicii tipice de Romania (nu intru in detalii). Dupa ce ne-am invartit vreo juma de ora in stanga/dreapta am reusit sa gasim si un restaurant acceptabil deschis (taverna olteanului), unde sa mancam ceva bun si sa rad cateva beri la draft. Ziua a 2-a: Inainte de a incepe ziua a doua, am avut parte de o noapte furtunoasa la propiu, a plouat cu galeata cu fulgere puternice, dimineata bondarelu` ma astepta cuminte unde l-am lasat (am avut ceva emotii). Fata de ziua precedenta temperatura era mult mai placuta si mai potrivita pentru motociclit. Pentru ziua a 2-a ne-am propus un traseul destul de scurt Ranca- Sibiu cu tranzit prin Poiana Sibiu 146 km. Am avut parte de un drum liber, asfalt bun,peisaje superbe. Daca la urcare am mers mai mult pe balega de vaca decat pe asfalt, acum situatia s-a schimbat soseaua era proaspat spalata si uscata. Portiunea Ranca - Obarsia lotrului spectaculoasa cum o stiti, pe Obarsia - Dobra daca RR-ul ar fi avut coada ar fi dat din ea. Padure de conifere stanga/drapta asfalt bun viraje mai deschise fata de sectorul precedent. Dupa o scurta pauza la lacul Tau, ne-am continuat drumul spre Jina, Poiana Sibiu. Drumul nostru a fost intrerupt brusc de o ploaia zdravana de vara, am facut stanga-mprejur spre o terasa pe langa care tocmai ce trecusem. Din 5 mese mari de lemn doar doua erau ferite de ploaie, dupa ce ne-am instalat confortabil la o masa, la cateva minute a mai aparut un motociclist cu un Harley Davidson cu numere de CV, ce tocmai il depasisem il delirul meu pe curbe. L-am invitat la masa mea cu umbrela mare si protectoare si am tot povesti ca pret de o cafea si-o ciorba, ca si cum ne-am cunoaste de viata, multumesc pentru compania placuta (daca citesti topicul) La un moment dat ploaia s-a oprit, ne-am echipat si am continuat pe drumul nostru. Imediat dupa Dobra am dat de alunecari de teren la care se lucra intens cu un buldozer. Dupa ce am primit ok-ul de la domnul politist am trecut de zona afectata, la urmatoarea curba am dat de asfalt acoperit in totalitate cu un pamant lutos in strat subtire, imbibat bine cu apa. Bondarelu` fiind mai fitos din fire si eu mai precaut plus curba in urcare, am hotarat sa ma intorc si sa merg spre Sebes. Am oprit la o benzinarie mica din Sugag daca nu ma insel, fiindca ultima alimentare am facut-o in Tg. Jiu. Dupa ce i-am facut plinul Bondarelu` a inceput parca sa smuceasca mai mult decat o face deobicei dar i-am dat bice inainte spre Sibiu. In Sibiu plouase toata ziua asa ca inaintam cu o oarecare teama. Nu stiu cum am reusit dar am "pasit" exact in urma ploii si am ajuns neplouati la destinatie. Unde prietenii nostri buni ne-au rasfatat cu mancare de vara (rosii, ceapa,branza, slanina afumata) bere si rachiu proaspat scos din beci. Dupa ce mi-am pus mintea cu rachiul nu prea am ce sa va povestesc fiindca nu imi prea amintesc prea multe ). » Post actualizat in 17 Jul 2017 14:07 Ziua 3 : Traseu propus : Sibiu - Transfagarasan- Sibiu. Daca Transalpina mi s-a parut spectaculoasa, Transfagarasanul e wow, desi l-am gasit putin furios cu nori negrii pe creste, parca statea sa dea cu ploaia in noi,totusi ne-a dat pace si ne-a lasat sa ne bucuram in voie de tura. Asfaltul prin comparatie, este mai prost ca pe TA are niste santulete longitudinale, rezultate probabil in urma unor lucrari de raschetare/nivelare. Santulete ce-ti dau o usoare stare de nesiguranta in special pe viraje, dar odata ce reduci ritmul nu mai este nicio problema. Atmosfera pe TF era foarte faina, multe motoare cu numere straine, am vazut foarte multe mazde MX5 modelul nou, am fost depasit la un moment dat de o frumusete de Alfa Romeo Giulia QV condusa sportiv, pe masura motorului din dotare. Dupa ce ne-am incarcat cu peisaje de vis ce camera foto nu le poate reda la adevarata "emotie", pentru doza dubla am facut cale intorsa in momentul in care calitatea asfaltului a inceput sa scada la coborare spre Curtea de Arges. » Post actualizat in 17 Jul 2017 14:13 Am primit o recomandare cu Pastravaria de la Albota, mare multumire, am mancat regeste la poale de munte. Am inceput o ciorba de fasole cu ciolan am continuat cu pastrav prospat facut pe gratar, am gustat de la sotia mea pastrama de berbecut si am terminat intr-un final cu o portie de clatite umplute cu branza dulce si stafide. Daca pana atunci am dat de oameni cu lipsuri mari in tainele tursmului/serviciilor, e aici situatia s-a schimbat. Cu burta plina am plecat voiosi spre Sibiu, unde am vrut sa-mi iau revansa in fata rachiului de struguri, pastrat la racoarea beciului. Partida s-a terminat 2-0 in favoare gazdelor (rachiului) astfel s-a terminat si ziua 3 ). Ziua 4 : Teoretic trebuia sa mergem spre Nord estul tarii, sa strabatem si cel de-al 3 Trans, Transraraul, din pacate prognoza meteo pentru zona respectiva nu ne-a permis lucrul acesta.Transraraul il prindeam in weekend asa ca nici cazare pe weekend nu am prin in Colibita unde am vrut sa innoptam. Asa ca in a 4-a zi am facut repejor Sibiu - Caransebes cu "escala" la Simeria. » Post actualizat in 17 Jul 2017 14:14 Am primit o recomandare cu Pastravaria de la Albota, mare multumire, am mancat regeste la poale de munte. Am inceput o ciorba de fasole cu ciolan am continuat cu pastrav prospat facut pe gratar, am gustat de la sotia mea pastrama de berbecut si am terminat intr-un final cu o portie de clatite umplute cu branza dulce si stafide. Daca pana atunci am dat de oameni cu lipsuri mari in tainele tursmului/serviciilor, e aici situatia s-a schimbat. Cu burta plina am plecat voiosi spre Sibiu, unde am vrut sa-mi iau revansa in fata rachiului de struguri, pastrat la racoarea beciului. Partida s-a terminat 2-0 in favoare gazdelor (rachiului) astfel s-a terminat si ziua 3 ). Ziua 4 : Teoretic trebuia sa mergem spre Nord estul tarii, sa strabatem si cel de-al 3 Trans, Transraraul, din pacate prognoza meteo pentru zona respectiva nu ne-a permis lucrul acesta.Transraraul il prindeam in weekend asa ca nici cazare pe weekend nu am prin in Colibita unde am vrut sa innoptam. Asa ca in a 4-a zi am facut repejor Sibiu - Caransebes cu "escala" la Simeria. » Post actualizat in 17 Jul 2017 14:24 Sumar tura : total kilometri 911, 4 zile, consum mediu 6-7 %km , 2 pers, doua genti laterale + tank bag. » Post actualizat in 17 Jul 2017 14:44 Puteti muta topicul in : MOTOCICLISM.ro → POZE & FILME → POZE & FILME din ROMANIA → POZE & FILME - Transalpina / Transfagarasan
  3. Notat, multumesc pentru sugestii.
  4. Buy why or but why, nu inteleg intrebarea. Intr-adevar tura e lunga dar totusi e desfasurata pe 5-6 zile, in jur de 300 km/ zi media, adica nu-i vreun maraton motociclistic.
  5. Salutare, Maine vrem sa plecam (eu si sotia) in prima calatorie mai lunga a noastra cu motorul din dotare. Ce vrem sa vedem ? Transalpina, Transfagarasanul si Transraraul (inclusiv Pasul Mestecanis). Cu ce motocicleta ? Honda 954 rr, dotata cu set de genti laterale + tankbag de la oxford 6 zile disponibile, cu plecare de maine dimineata. Plecarea se face din Caransebes, Colibita o consider punctul de destinatie unde vrem sa petrecem doua nopti, dupa aceea sa ne intoarcem. Traseul l-am schitat in linii mari, daca aveti sfaturi/sugestii pentru mine va rog sa le postati. Ziua 1 : Caransebes - Tg. Jiu- Sebes - Sibiu 390 km 6 h 2 min (conform site-urilor de rute auto) (Transalpina) Ziua 2 : Sibiu - Brasov 286 km 5h 3 min (Transfagarasan) Ziua 3: Brasov - Colibita 315 km 5h 7 min Ziua 4: Fac Transraraul cu innoptare tot in Colibita Ziua 5 : Colibita - Alba 231km 3h 22 min Ziua 6 : Alba - Caransebes 161 km 2h 21 min Ce rugaminti am de la voi : - Vreau sa mi spuneti care e mai buna varianta de drum pe traseul pe care vreau sa-l fac, astfel incat sa ocolesc portiunile de drum cu asfalt foarte prost sau unde viteza medie de deplasare este sub 30km pe portiuni lungi de timp. - daca aveti alta distribuire a kilometrilor pe zi, cu conditia ca vreau sa innoptez si-n Sibiu - recomandari legate de pensiuni sau restaurante. Rezervarile trebuie sa le fac cu o zi inainte, sau e suficient daca sun dimineata ? -alte puncte unde ar trebui sa ne oprim pentru a vizita diferite "atractii turistice" Traseu Dus : Traseu intors :
  6. Nu am mesterit chiar azi, dar am mesterit luna trecuta : - vopsit jante negru mat, (cu ajutorul membrului Kalator de pe forum) - aplicat rimestripes pe jante ( de la Honda fan) - curatat etrieri - schimbat placute CL Brakes XBK5 - schimbat kit de lant DID, pinioane JT Sprockets - schimbat rulmenti fata spate SKF (la Nelutu in Resita) - schimbat cauciucuri fata spate (pilot power 3) + echilibrat+valve in unghi de 90 ( la Nelutu in Resita) - manete scurte reglabile frana / ambreiaj (Garcya) - ulei + filtru Motul 10w60 / Hiflo Racing - lichid de frana Motul RBF600 - antigel - schimbat cateva suruburi cu altele originale fiindca nu au rezistat la cuplu de strangere din carte (doua de la etrier si unul de la jamba/furca fata, 1 de la toba finala). Nu am facut poze la fiecare etapa in parte dar va rog sa ma credeti pe cuvant.
  7. Daca are cineva de vanzare o toba in genul (noua sau sh in stare foarte buna) : Sa dati un semn.
  8. Salutare si bine v-am gasit Doua intrebari :1. cartea recomanda ca dimensiunea pneului pe spate sa fie 190/50 in momentul de fata am 190/55, voi ce recomandati ? 2. suportii bascula spate pentru stander ce dimensini au ( M? , filet 1.?) ?
  9. Chiar astazi l-am facut, daca constientizezi ca pe anumite portiuni este drum rural, e perfect. (Resita - Anina - Bozovici - Herculane)
  10. 20k ii fac in 3 , 4 sezoane mi se pare rezonabil, in plus nu am obiceiul sa bruschez acceleratia , astfel nu o sa-i scurtez prematur viata. Pentru stilul meu de "pilotat" raportul asta e perfect, fiindca trage foarte bine la turatii joase unde motoarele de 600 4L sunt lesinate si motorul nu merge supraturat la viteze de croaziera de 130-140km .Daca am pierdut un 10- 20 de km la top speed nu ma intereseaza fiindca nu imi place sa ma bata vantu la viteze de 200 km + pe drumurile patriei. Consum: Am mers intre 170-180 de km cu un plin, in fata garajului mi s-a aprins becul de la rezerva (nu stiu daca e mult sau putin, nu ii calculez consumurile la sange). Daca pastrez motorul pana la urmatorul schimb kit lant o sa merg tot pe raportul asta.
  11. Am inceput sezonul cu raportul de mai sus...Wow!!!
  12. Colegul care a creat topicul avea problema pe partea electrica (bujii), la mine desi se manifesta aproximativ la fel, cauza a fost lantul. Mai multe detalii pe pag. 1.
  13. Salutare, Feedback dupa schimbarea kitului de lant. = > am rezolvat problema de mai sus !!!!
  14. Aripa spate carbon look, poate va intereseaza : /index.php?/topic/723606-carbon-fiber-rear-aripa-spate/
  15. Eu in momentul de fata am cam aceeasi problema, cu mentiunea ca eu nu pierd din putere, la mine doar "topaie" motocicleta de la 7000 8000 de ture in sus. Am schimbat bujii, spalat filtru aer, carburatie facuta dar am ramas cu aceleasi probleme.Sfatul pe care l-am primit a fost sa schimb kitul de lant, fiind lantul intins la maxim si probabil uzat inegal transmite vibratii in toata motocicleta. In Ianuarie, Februarie o sa schimb kitul de lant si sper sa rezolv problema. Teoretic daca pe N se tureaza bine si motorul functioneaza normal la turatii de 7000 + problema ar trebui sa fie in alta parte.
×
×
  • Creează nouă...