Sari la conținut

madryder46

Membru
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tg.Mures
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW
  • Numar Moto
    BMW

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1150GS,CBR F2,NX 650
  • Interests
    Tot ce e moto!

madryder46's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, pana acum o singura iesire am facut cu ele si a fost undeva la 13 grade pe aer, la asfalt cred ca undeva la 20. Daca in curba accelerezi prea dur, atunci incepe sa se miste un pic, pe ud sunt curios, inca nu am reusit sa testez si acolo. Cand o sa am ceva experienta, o sa va comunic. Pe off pana acum e foarte ok » Post actualizat in 12 Mar 2018 11:00 Anul trecut am scos afara ambele suspensi veche pentru reparare. Am gasit un meserias la Budapesta Ungaria, cel care se ocupa cu renovarea suspensiilor. Costul a fost 1000 de lei 60000 Huf, dar pentru mine a meritat, pentru ca misca altfel motorul..nu mai este moale, si am primit si 1 an de garantie daca se intampla ceva.
  2. La 3 cu fata am reusit 26000 km cu spate numai 13000 km. Acum am pus papuci de Michelin Anake Wild. Vineri am incercat pe noroi, acolo este ok, si pe asfalt e ok, numai ca e putin zgomotos.
  3. Mersi mult domnule. Problema rezolvata. Asa a fost cum ai zis, distributia a fost pusa inapoi gresit. Vin cu o bere
  4. ok, asa o sa-l procedez. Daca nu ma descurc, se poate ca o sa te vizitez dupa sarbatori. Mersi fain
  5. Distributie este pe locul lui, toate liinile sunt orizontale, si pistonul este sus. Daca as fii pus pe o parte distribuie, macar cu un singura dinte, nu se poate porni motorul nu? Cum se poate observa ca ambele pistoane sunt pe compresie concomitent? Mersi pt ajutor
  6. Buna baietii, vin si eu cu problema mea. Vaca mea a avut un somn lung, si dureros. Chiuloasa de la partea stanga, a fost luat jos pentru ca a trebuit sudat locul piulitei ( unde vine surubul capacului ). Cu treaba asta au mai fost si schimbat simeringuri de supape + retragerea de carbun de la supape. Dupa asta a fost montata totul la locul lui, fiind reglate supapele, sincronizarea facuta la TB. Problema vine acum. Motorul invarte putin greu. In timpul de pornire, curentul dispare si face un click. Daca iau bujiile afara, atunci totul e ok, invarte usor. Porneste, merge, dar are o vibratie atat de mare, ca la o Aprillia Pegasso, si nu merge " rotund " motorul + a crescut si sunetul motorului. Ambele piston functioneaza, nu functioneaza numai una dintre ele. Ieri ne-am masurat compresie, si rezultatul a fost destul de ciudat. La partea stanga, pe care a fost demontat, a iesit 9.5 bar si la partea dreapta pe care nu a fost umblat deloc, a fost aproape 12 bar. Eu ma gandesc ca asta este cauza vibratiei marit... acum o sa-l verific reglajul supapei, sa vedem la ce valoare a reglat mesterul, si sper ca valorile necorespunzatoare va fii problema. Voi ce ziceti? Cineva a avut ceva problema asemanatoare? Voi ce ziceti? Mersi pt rapsuns. Cu stima, un proprietar ingrijitor.
  7. .Cat a costat schimbul? Si de la unde ai luat? Si al meu face zgomote la pornire, si are urme la chiuloasa zgomotele, a muscat din aluminiu lantul de distributie :-< Ma gandesc serios, sa-l schimb si eu
  8. Salutare tuturor. Vin si eu cu prostia mea. Se poate reconditiona telescoapele originale a mobrei? Stiu ca este pe piata o gramada de aftermarket, dar putin e mult pt mine 1000 de dolari....
  9. Ok, asa-i Cata, cum zici. Am cumparat saibele,astazi sper ca o sa am timp sa schimb. Mersi
  10. Buna, intrebarea mea este, ca am cumparat un R1150GS si am observat ca curge uleiul. Am demontat scutul si unde este furtun din fier in care circula uleiul , acolo la iesire se face picaturi de ulei..Inaintea de cumparatura a fost schimbata uleiul motor,transmisie, cardan. Asta rezolv cumva, schimb saiba si cred ca fii bun. Problema este ca motorul se incalzeste la temperatura 4-5 linii, si miroase de fum ulei ars. Am cautat din unde vine, si unde sunt legaturile la tevi la curea de distributie, acolo arde. E posibil sa ajunga ulei la teava de esapament si sa arda acolo?Asta-i este motorul
  11. Buna baieti.Ieri am cumparat un R1150GS din 2000 fara ABS si motorul nu are urme manere incalzite. Nu este pe motor butonul pentru asta. Au fost fabricate modele asemenea? Multumesc pt ajutor
×
×
  • Creează nouă...