Sari la conținut

reborned

Membru
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Kawasaki EN500C

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki EN500C

reborned's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aceasta era ultimul drum pe anul acesta. Si, din pacate, ultimul din viata lui. Dumnezeu sa-l ierte si sa aiba grija de noi ceilalti.
  2. distanta intre 2 stalpi de iluminat e intre 40-60 m si eu vad max doua distante deci max. 100mSanatate si recuperare usoara..
  3. reborned

    NAS - Not a Statistic.

    Frumos filmat dar si mai frumoasa plimbarea..
  4. In filmulet se observa cum se opreste motorul brusc. Cand e motorul caldut sau chiar oprit de cateva ore nu am nicio problema. » Post actualizat in 22 Aug 2014 07:53 Se pare ca nu l-am uploadat. Mai incerc » Post actualizat in 22 Aug 2014 08:17 https://www.youtube.com/watch?v=AkfqkEFcYTY
  5. Socul il folosesc dimineata, am incercat sa tin si putin turat motorul, dar oprirea e inevitabila la rece. E oarecum frustrant sa stau cel putin 5-10 min cand deja sunt in intarziere spre scarbici. Ulei am pus Motul 5100 10w 40 + filtru nou. Am sa incerc sa pun un filmulet maine.
  6. Daca nu am timp sa astept sa se incalzeasca il fortez prin 1-2 socuri cu motorul oprit, si se desprind. Eu nu am spalat motorul inainte de schimbul de ulei. Care ar fi metoda indicata? Ma gandesc sa incerc ca mai am un rest de ulei. Nu vreau sa desfac eu ambreiajul, pentru ca nu as sti sa urmaresc eventuale anomalii.
  7. Am incercat si reglat in diferite moduri maneta si cursa si cred ca e bine reglata atat timp cat la cald nu e nici o problema. Am verificat si cursa levierului de pe oala si se duce la maxim. Arcurile uzate si tasate ar putea duce la blocare? Ce rol au ele?
  8. Problema e la prima pornire sau chiar inainte. Daca motorul e rece, oprit, trag de ambreiaj, bag in treapta 1 si cu ambreiajul tras nu pot sa il misc(decat printr-un soc inainte sau inapoi iar dupa asta merge). Sau daca motorul e rece, il pornesc, trag ambreiajul si cand bag in treapta 1 ma smunceste si se opreste. Dupa asta intra in viteza fara sa mai opreasca motorul(decat o mica smuncitura). Cand moto e cald nu mai am problema asta;maneta e reglata dupa manual iar tija de jos e la maxim actionata cand trag ambreiajul. Moto e o Kawa EN500 din 99 cu 29k km(sau poate mai multi). Ultimul ulei(motul 5100 10w 40) are 1000 de km iar inainte nu stiu ce ulei a fost. Problema era si inainte de schimb. Hai poate o rezolv si eu cat de curand..ms
  9. reborned

    Kawasaki EN500

    Aici nu inteleg. Cu motorul oprit, in a doua, tragi ambreiajul si poti impinge motorul, lasi maneta nu mai poti. Daca e asa, nu e normal?Banuiesc ca ai verificat cablul si cursa levierului( sau cum s-o numi) de pe capacul ambreiajului. In mers tot nu intra in a doua?
  10. reborned

    Kawasaki EN500

    Ai reusit sa afli cotele? Daca nu am sa masor la mine. Aveti careva ghidon dragbar? Is curios, care e diferenta la stilul de mers/pozitie in sa, fata de ghidonul original.
  11. reborned

    Service Moto Iasi

    Incearca la Madras, dar cu un telefon prealabil pentru program si programare. Nr il gasesti tu pe net
  12. reborned

    Kawasaki EN500

    eu am comandat la anvelopemoto.eu si ajunge dupa mijlocul lunii mai la 335 ron, model dunlop k425. Asta de pe moto il donez, numai ca e f. vechi ('97))
  13. din cate stiu societatile de asigurare sunt obligate sa se reasigure la alte societati similare, deci in cazul unui faliment tot s-ar despagubi. Problema la ei ca si la altii tin de ingineriile lor: culpa comuna sau te suspecteaza de frauda etc.
  14. reborned

    Kawasaki EN500

    De curiozitate, ce treaba ai sub capac?
×
×
  • Creează nouă...