-
Număr conținut
457 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
kataliewici@yahoo.com
Profil
-
Locatie
aradean in avondale AZ
-
Carnet moto din
1999
-
Motocicleta
bobber negru
-
Numar Moto
de arizona
-
Club
n-am
Informații profil
-
Interests
motoare si bereeee (multa)
kata's Achievements
Newbie (1/14)
-
-
uite unul pe care l-am facut pt un prieten. 883 cu conversie de 1200, came de buell, sectiune rigida facuta de noi(drop seat), conversie pe lant, discuri de frina duble pe fata, rezervor de ulei facut dintr-o teava de esapament de vulcan 900, aripa de spate ''adjstata'' circumferinta, comenzi si ghidon (clip-on) de motocicleta de viteza, la scaun inca se lucreaza, o sa schimbam rezervorul cu unul de hoinar
-
un fel de gta clasic mixat cu sons of anarchy, esti in rolul unui unui vice pres. a unui 1% club, presedintele tocmai ce iese din inchisoare si exista tensiune intre ''tine'' si el. gameplay bazat pe misiuni, poti in schimb sa faci cam ce vrei intre ele. ii fain, si-a meritat 25$
-
this is soooo bad ass! abia astept sa se termine download-ul sa va spun cum este. originalul este incredibil http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html
-
uauuu, superb, nice clean and bad ass, felicitari si tie si lui corne!
-
danke, danke! am mai facut cite ceva la mobra in ultima vreme, am avut citeva indoituri de tava prin shop si m-am gindit eu ca tare fain ar arata cu un 2 in 1 de genul salt racer/hot-rod, le-am invelit dupa ce le-am sudat si ia ce iesit. am mai facut un suport pt placuta de inmatriculare verticala si in loc de stop de cruiser/chopper am folosit unul cu leduri adaptat de la o sportiva. mi-a trebuit un tool bag din piele (pe care tot eu l-am facut) pe care l-am montat pe bascula, pe sissy bar se vede infasurata banda elastica, ce mai tare inventie de la roata incoa. mi-am relocat si kilometrajul, l-am taiat din suportul original si l-am montat in aceeasi punct cu claxonul, in stinga rezervorului. oglinda am schimbat-o cu una de la un triumph truxton, a trebuit ''convinsa'' putin pt ca a fost proiectata pentru ghidon mai ingust decit al meu. motocicleta are un strat protector de mizerie format din praf, ulei, gandaci, reziduu de benzina si noroi. l-as spala dar mi-e ca imi pica motorul de p-olalta data fiind calitatea extrem de proasta si de tot cacatul a produselor din milwuakee
-
al zecelea caracter de pe git (vin) ar trebui sa fie anul fabricatiei
-
apropos de recall-ul problema de pe rocket, am unul in bucati la shop si i-am facut niste poze. tot jobul este platit de triumph (12 ore de lucru la 88$/h) rulmetul pe care tin eu mina si cota de rulment din cutie, plus vreo doua roti dintate
-
telescoape de fata sincer nu am auzit pe cineva sa le schimbe la un rocket. singura problema pe care am avut-o la un abreiaj a fost cu tija unde se agata furca, am rupt o tija odata. tps-ul este o problema relativ usor de rezolvat, e doar o chetsie de verifict voltajul si daca este necesar de adjustat. problemele cu transiisile in schimb sunt destul de nasoale, este un rulment care se duce drecu, iar ca sa ajungi la el trebuie scos motorul din cadru si desfacut, triumph-ul plateste 12 ore pe dealeri pt jobul asta. cred ca sunt afectate doar motocicletele din 07 o poza cu un test cu un rocket si un speedmaster customizat de dealer p.s. triumphsuperstore.net, aici lucrez.
-
ai noroc aici ca il ai pe nenea kata pe forum, chit ca nu mai imi prea place sa mai scriu , prea multe figuri si prea putine cunostinte. sunt tehnician la un dealer ducati-triump-kawasaki. speedmaster, america, bonnie, truxton si scrambler aceeasi motorizare, diferite intervale la aprindere. cel mai eficient mi se pare truxtonul dupa care bonie-ul si scramblerul, cele mai putin perforante sunt s.masterul si america din cauza raportului putere-greutate. ca si parte mecanica sunt motoare extrem de fiabile atita timp cit pui ce recomanda fabrica si la intervalele pe care le recomanda ei. am vazut bonnie la 160.000 de km care merge de rupe fara nici o intretinera decit schimb de ulei. tachetii sunt extrem de usor de adjustat, nu ai nevoie de magarii de genul power comander daca ii schimbi filtrul de aer sau esapamentul, asta fiindca sa pot incarca in comp. motorului diferite harti. rocket-ul este cu totul alta mincare de peste. nu am crezut niciodata ca un motor de dimensiunea lui este in stare sa ridice roata din fata chit ca la ''aterizare'' am crezut ca explodeaza telescoapele. ii exact ce spune si numele: racheta, acceleratie execelenta, putere cita vrei, sunet incredibil manevrabilitate de motocicleta sport atata timp cit nu stai pe loc. are probleme cu transmisia ,noi am schimbat niste pinioane in citeva cutii, bineinteles ca sunt acoperite de garantia fabricii toate reparatiile. garantia o ai pe doi ani si nr de mile/km nelimitat, cred ca cea mai buna de la orice marca
-
de unde atata ura? de dupa usa?
-
acceleratia maxim deschisa, daca ai 2 cilindrii masurati pe rand, bujia scoasa doar din cilindru pe care il masori, ideal ar fi sa ai cam aceeasi presiune in ambidoi cilindrii. cel putin 110 PSI (pounds/ squareinch) traduceti voi in atm. eu am ajuns sa nu am incredere in testul de compresie ci doar in testul de pierdere a presiunii (leak down test), ala iti spune unde si cata presiune pierzi (segmenti sau valve)
-
multam basty, inseamna mult asta de la cineva ca tine. nu am ''bilutele'' tale sa ma bag cu flexul si cu tortza de acetilena in el dar asa cite putin. multam inca odata
-
de forum m-am cam scarbit, nu de oameni de treaba dar de tot felul de teibilisti. pe skype mai sunt dar tre sa te gindesti ca sa marit diferenta de fus orar cu 3 ore, deci ii cam greu sa ne intalnim, tel cre ca il am pe aceelasi pe care il stii si tu. mare a crescut jr-ul! dia mai vrea poze cu el. eu nu stiu cum kakat se face upload-ul la poze , ii retardat sistemul asta nou!
-
hehehe, pe motor arat cu degetu' murdar si rad ca un badaran. cu oglinda aia nu prea sunt satisfacut ca nu prea vad multe in ea dar este bine ca m-am invatat sa intorc capul si sa ma verific si pina acum (bat in lemn) nu am avut probleme de nici un fel.