Sari la conținut

oha

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Mv Agusta F4 1000S 1+1

Vizitatori Recenți Profil

409 citiri profil

oha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Observ ca este același model, totuși timpul de livrare este cam mare, ceva mai repede nu se poate? Adică 1-2 săptămâni maxim
  2. Man nu pot face teste pe mobra mea, apreciez interesul dar nu, caut injectorul specific și cam atât, sa fac ce zici tu ar însemna să am 2 de un fel și 2 de altul... totuși nu merge pe deviza românească ( merge d-le)
  3. OK dacă zici ca merg spune mi ce caracteristici are tipul ala de injector
  4. Practic s au rupt conectorii la demontarea lor, conectorii care sunt pe injectoare
  5. OK aștept sa mi spui ce cod sunt » Post actualizat in 01 Apr 2016 13:37 Injectoarele astea ale tale au alte caracteristici
  6. Iar ceea ce mi ai trimis tu mie aici este IWP 043 nici cum IWP 162, E diferența mare intre ele de caracteristici
  7. Asa ieftin ? Nu prea îmi vine a crede atâta timp cât ele pe OEM costa 345 eur per bucata
  8. Salutare ! Caut 2 injectoare Magneti Marelli model IWP 162 si nu gasesc decat pe Ebay si poate cineva de aici ma poate ajuta cumva, modelul asta de injectoare se gasesc pe urmatoarele mobre: Harley Davidson, Ducati, Mv Agusta, Moto Guzzi .... Multumesc
  9. Gata, Agustina a fost resuscitata si asta multumita lui Geo TNG ! problema era un scurt mai lung la instalatia electrica (tipic italiencelor) astazi m am bucurat de ea dupa o indelunga stagnare si totul e in parametri Sarbatori fericite tuturor !!!!
  10. ok multumesc » Post actualizat in 20 Dec 2015 09:44 Pompa functioneaza, imi face presiune pe rampa, iar bobinele merg si ele, am pulverizat benzina direct in clapetele si porneste !.... acum nu stiu care este treaba cu releele alea... chiar nu ma pricep la ele, eu am verificat la ce m am priceput adica sigurante si conexiuni, iar la releul principal din stanga fata cel de putere cu siguranta de 40 amp la unul din pini am gasit ceva coroziune verde si urme de supra incalzire cu o usoara topire a plasticului pe un pin din ala..... eu sunt sigur ca unul din releele alea este problema sau vr mufa sau probabil ECU nu mai are masa ......
  11. MV AGUSTA F 1000S1+1 an 2006 fabricație ecu este model maI vechi nu cu doua mufe care iese din el ci cu una singura mare, eu m am uitat pe diagrama electrica și cablajul pt injecție se duce într un releu și după ieșirea se duce la pompa și la injectoare, părerea mea este ca releul ala face problema asta, am mai citit și pe alte forumuri din afara tarii pe tema Agusta și multi au avut probleme cu acel releu chestia este ca eu nu am găsit sa l schimb și sa l masor nu ma pricep » Post actualizat in 20 Dec 2015 08:16 Da asa este doar ca din ECU cablajul pleaca catre un releu cu 5 pini si iesirea lui se duce catre pompa (care functioneaza corespunzator imi face presiunea in rampa) si catre injectoare, parerea mea este ca releul ala nu mai functioneaza. » Post actualizat in 20 Dec 2015 08:18 2006 an fabricatie si este F4 1000s
  12. il cunosc doar ca aici cu numele ala nu l gasesc
×
×
  • Creează nouă...