Sari la conținut

cezar_panciuc

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cezar.panciuc@gmail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR600 F4i

cezar_panciuc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Colegu, fara suparare, dar tu stii sa citesti? Mai sus vorbeam de ce modificari am fost nevoit sa fac la instalatia electrica a motocicletei si tu acum imi spui cum ca din bixenon iese H4. De la lupa ies 6 fire in total. Vrei sa-ti explic ce fac toate 6? Ai montat vreodata asa ceva? Stii cum arata? Sau doar faci reclama cuiva?
  2. In nici un caz nu am spus ca ar exista vreun bec H4 cosminel, nu citi printre randuri. Nu stii doar tu cum functioneaza un bixenon! Eu pe motor aveam becuri H7, insa mufa era si este, ca am pastrat-o, specifica H4, care daca nu stiai poate fi folosita si la becul H7, doar ca folosesti doar doi "pini". Sticla care spui ca se desprinde greu nu e valabil la toate farurile, depinde ce silicon a fost aplicat in fabrica. Stiu cum se desface si unul din ala greu. Nu prea se merita sa le desfaci ca ramane, de cele mai multe ori, margina cam ciuntita, distrusa, lucru care iti poate dauna in caz de o vizita la RAR.
  3. Tocmai mi-am pus si eu lupe bixenon pe f4i din 2002, fara prea mult chin. Am cumparat lupele recomandate de AndyCZR, si doua balast-uri slim premium la 49.9 lei bucata. Modificari la instalatia electrica : am scos firul care comanda faza lunga si l-am montat pe conectorul de H4 de la faza scurta, minusul a ramas de la faza scurta ca e comun. Minusul de la faza lunga l-am conectat cu masa de la balast-uri. Am tras fir separat pentru alimentarea controller-ului de la baterie. Angel Eye vine legat la becul de pozitie. Eu am optat sa-mi pun un releu suplimentar care sa inchida angel eye in momentul in care aprind faza scurta, ca oricum nu se mai vad si sa nu arda degeaba. In rest nu am intampinat dificultati. Si am economisit banii care ar fi trebuit sa-i dau cuiva pentru manopera. Puteti incerca! Spor la treaba
  4. Foarte corect ceea ce spui, avand in vedere ce inseamna totusi un motor de 600 pentru un incepator care nu constientizeaza ce putere are la o rasucire de mana.
  5. Cred ca scolile care sustin ca nu se poate da examen pentru categoria A, e pentru ca nu au ei mobra autorizata de ARR pentru a putea face examinari. Majoritatea scolilor moto au motoare de 125 sau 250 care dupa noua legislatie nu se incadreaza la categoria A. Pana o sa se alinieze ei la noile reguli te duc cu zaharelul, eventual iti fac propunerea sa faci o categorie mai mica gen A1 sau A2. Asa ca mai bine i-ati intreba pe cei de la scoala daca au primit autorizatie de la ARR si daca da pentru ce categorie, sau ce mobra au si daca e mai mica de 600 cmc atunci e clar ca nu pot scolariza categoria A.
  6. ai spus ca iti umple un bidon de 2L in max 2 min., cat consuma kawa? La turatii mari ramai fara scanteie, nu are de unde curent sa iti aprinda benzina, dar faci cum crezi, parerile sunt impartite, doar tu poti sa le incerci pe toate. Scoate alimentarea de la xenoane ca nu e greu si fa o proba. ok atunci, scuze nu am vazut postarea
  7. Un prieten a avut aceeasi problema la kawasaki, nu-i trecea de 70-80 cum spui tu, a reglat si rasreglat carburatia si degeaba, ca pana la urma sa-si dea seama ca e de la baterie care era de amperaj mai mic. In cazul tau spui ca ai alimentat ceva in plus de pe baterie daca am inteles bine din postarea ta. Din ce mi-a explicat prietenul meu la kawa alimentarea cu tensiune pentru bujii se face cumva direct de pe baterie, incearca sa scoti acel fir pe care l-ai pus suplimentar si vezi daca mai face asa daca nu inseamna ca asta e problema: curentul de la baterie. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, chiar sunt curios daca e aceeasi problema ca la amicul meu. Bafta!
×
×
  • Creează nouă...