Jump to content

CipRo

Membru
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Honda Hornet
  • Numar Moto
    fara numar

Recent Profile Visitors

473 profile views

CipRo's Achievements

  1. Cateodata, mintea interpreteaza acele jaloane ca pe niste obstacole rigide si, probabil, in subconstient ti-e teama sa nu le lovesti. Incearca o sedinta intr-un spatiu fara jaloane si incerca sa faci niste viraje ca si cum ai ocoli niste jaloane imaginare. Incearca, treptat, sa iei virajele din ce in ce mai strans. Pe mine m-a ajutat. Succes!
  2. Monșer, de acord . Semnalizezi, dar in gand sa nu ii deranjezi pe ceilalti. Sau...intri in sensul giratoriu si dai cateva ture cu semnalizarea dreapta ca sa se faca aia 50 m . Iesirea din sensul giratoriu, chiar daca pare o usoara deviere la dreapta este considerat alt drum. In fine...sunt multe spete controversate, cum ar fi buclucasul sens giratoriu din Sibiu care a aparut si in presa.
  3. Nu exista nicio obligatie legala ca sa semnalizezi stanga in sensul giratoriu, fiindca rotindu-te in sensul giratoriu nu schimbi directia de mers. In schimb, atunci cand iesi din sens esti obligat sa semnalizezi dreapta, deoarece schimbi directia de mers. Am sesizat acest lucru in alte tari. La inceput mi-a creat confuzie. Totodata, am observat ca in Ro multe autovehicule inmatriculate in afara nu semnalizeaza stanga in sensul giratoriu. Semnalizatul stanga in sensul giratoriu e mai mult o cutuma nationala. Dar.....cred ca in Ro e mai indicat sa semnalizezi stanga deoarece poti crea confuzie printre ceilalti soferi....romani. Semnalizatul stanga te face un pic mai previzibil asupra intentiei.
  4. Cand am facut scoala de soferi pt o noua categorie, instructorul mi-a zis ca nu conteaza cum este legala circulatia in sens. "In sens trebuie sa procedezi asa cum se practica, altfel risti sa nu te intelega ceilalti soferi si 'poc' ". Confucius Stai sa le vezi pe cele cu torbogiratie . Sensurile giratorii pot fi teme pentru tezele de doctorat
  5. O alarma simpla pentru biciclete, sensibila la vibratii, cu prealarmare, montata sub sa. Urcat pisica...facut câr-câr.... țuști pisica.... In mare cam asa functioneaza
  6. Salut! Eu am folosit doar huse oxford. Nu mai stiu ce modele, oricum " ieftin si bun" Daca motorul sta in zona predominant insorita, cauta sa aiba stratul acela reflectorizant, gri, care functioneaza ca un parasolar. Prima husa m-a tinut 2 ani, pana i-a aparut o fisura, in conditiile in care am folosit-o in exterior intre martie si decembrie,iar la 2 luni o si bagam la masina de spalat. adorau sa faca pipi pe husa. Daca e flux bun de aer in zona in care o tii, se aerisesc bine deoarece in perioadele umede nu am gasit condens sub ele si nici oxidari pe motocicleta. Daca iei o husa de vreo 300-400 lei, cu siguranta te va tine mult mai mult. PS Husele sunt pe marimi. Mergi la un magazin moto si ei o sa verifice compatibilitatea cu motocicleta ta.
  7. Din cate am citit, varianta asta este mai mult sustinuta din punct de juridic. Cf. legii privind circulatia pe drumurile publice si a regulamentului de aplicare a acesteia: -sensul giratoriu este o intersectie dirijata; - in sensul giratoriu se aplica toate regulile prevazute pentru circulatia in intersectiile dirijate, cf. semnalizarilor si marcajelor aplicabile in aceasta; - marcajele de pe asfalt din sensul giratoriu sunt marcaje de ghidare pe care esti obligat sa le respecti, iar practic, acestea sunt benzi de circulatie; -in sensul giratoriu, la schimbarea 'benzii', marcata sau nu pe asfalt, se aplica regulile prevazute la schimbarea benzii; -daca in mijlocul intersectiei este o amenajare de orice fel (cum este si rondoul din sensul giratoriu) esti obligat sa o ocolesti prin dreapta, nefiind considerata o schimbare a directiei de deplasare; -daca te afli in sensul giratoriu, este considerata schimbare a directiei de deplasare atunci cand iesi din aceasta; -cand schimbi directia de deplasare aplici regulile specifice prevazute in cele doua acte normative. Circuland in tari unde se presupune ca oamenii sunt mai civilizati, am observat ca in sensurile giratorii se aplica regulile explicate in videoclip. De ex.in Germania am vazut ca se semnalizeaza doar cand se iese din giratoriu sau cand se schimba banda in interiorul sensului. Parerea mea......
  8. Tavi Pertea, politist la rutiera Oradea, sustine ca instanta i-a dat dreptate. Dar, este greu sa dovedesti care a intrat primul in sensul giratoriu. Doua autovehicule pot intra simultan in sens, de pe drumuri diferite si este greu sa dovedesti ca nu este sau ca este asa. Si ca sofer, daca intri in sens pe banda 2 este greu sa iti dai seama daca autovehiculul de pe banda 1 a intrat inaintea ta sau dupa tine, astfel incat sa stii cum sa procedezi.
  9. Intr-adevar, este incomod sa cari dupa tine toate dotarile enumerate de lege. Nici eu nu le aveam, dar trecand printr-un accident serios intr-o zona fara semnal la telefon, le vad utilitatea la o parte din ele. La drumuri lungi iau cu mine o trusa medicala cu un minim de dotări ( obligatoriu garou/ turnichet) si o vesta reflectorizanta.
  10. CipRo

    Începător

    Salutare! In cazul acesta, variabilele in ecuatie sunt ceilalti participanti la trafic. Atentia ta diminueaza riscul, nu il elimina. Nu este pesimism, este realism. Niciodata sa nu zici "niciodata" Eu iti recomand sa iti faci pofta ce-o poftesti..R6. Fara ironie.
×
×
  • Create New...