Jump to content

CipRo

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About CipRo

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Honda Hornet
  • Numar Moto
    BV18AFD
  1. La o pierdere de 0,6 bari in 5 zile inseamna 0,12 bari/ zi, 0,005 bari/ ora. Adica e insesizabil daca o scufunzi in apa. S-ar putea sa mearga cum zice einstein. Baga presiune mai mare sa creasca si presiunea pierduta
  2. In cazurile voastre, scapa aer datorita neetanseitatii dintre anvelopa si janta, zic eu. Dintr-o experienta neplacuta pe care am avut-o cu o anvelopa care imi pierdea aer, un nene mai intelept de la vulcanizare zicea de cateva cauze, din cate imi aduc aminte: -janta cu neuniformitati pe suprafata de contact: depuneri, rugina, deformata. Deformarea cateodata nu e sesizabila la 'ochi'. -pasta de etansare nu isi face treaba -anvelopa prezinta defecte de fabricatie la umerii care intra in janta. Adica, cauciucul nu are proprietati elastice uniforme pe toata suprafata. In cazul
  3. Am vazut multe fete sub greutatea si inaltimea ta manevrand motociclete la care nu atingeau cu ambele picioare pe jos. Eu am un Hornet inaltat si nici nu m-am deranjat sa-i cobor seaua. Ating doar cu varfurile pe jos. A fost greu la inceput, dar acum nici nu mai sesizez. Eu zic sa te urci pe mai multe motociclete si functie de centrul de greutate iti dai seama daca le poti stapani. Apropos...Honda Hornet si Kawa er6 au un centru de greutate ok, de aceea le gasesti in flota multor scoli moto
  4. Confirm! WD 40 scoate petele de pe aluminiu si blocul motor. Da luciu si nu aduna praful.
  5. CipRo

    Casca motor

    Eu am Scorpion exo 490. Are ochelari de soare retractabili. E ok. Sunt multumit.
  6. Salut! Vezi aici: http://inmatriculari.ro/inmatricularea-mopedelor-scuterelor/ Cel mai bine intreaba la primarie.
  7. 58-236 kg, 73-365 kg, W-270 km/h. La fel am si eu pe Hornet. Ce scrie dupa W/....e alt tip de marcaj la care nu ma pricep.
  8. In CIVul motocicletei scrie ce caracteristici trebuie sa aiba anvelopele montate pe motocicleta, printre care si indicele de sarcina. Indicele de sarcina are legatura cu masa max.autorizata a motocicletei. Denumirea comerciala a anvelopei care contine GT nu cred ca descrie indicele de sarcina, dar daca GT inseamna destinatia ei pt o motocicleta mai grea, acest lucru trebuie sa se reflecte in indicele de sarcina inscris pe ea. Zic si eu.. Atunci iti mai ramane asta :
  9. Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.
  10. E mi-am pus pe Hornetul meu PR4. Se incalzesc relativ repede si au aderenta mult mai buna fata de Pilot Power pe care le-am avut inainte. Pe ud, nisip...au un + din partea mea. Le-am luat anul acesta de la motoemotion. Le-am comandat, m-au sunat sa imi zica DOTul la ce aveau pe stoc, a doua mi-au sosit in BV fara batai de cap si emotii ca imi iau teapa cu DOTul sau alte probleme cu livrarea. Gumele vechi le las la vulcanizare.
  11. Sunt de acord cu superbec. Pe mine m-a obsedat Hornetul si am luat-o. Dupa un an mi-am dat seama ca imi trebuia, ba ceva carenat, ba mai multa putere, ba ceva mai lunga (motocicleta).... Am prieteni care la a doua motocicleta au facut schimbari dramatice, gen: de la supersport la touring, de la cruiser la sport. Sfatul meu este ca la prima motocicleta sa alegeti cu inima, cu unele exceptii: sa fie o marca, model si vechime pt care se gasesc piese usor, sa atingi cu ambele picioare solul si sa fie in stare buna. Stare buna... depinde de experienta de evaluare a cumparatorului Buzu
  12. Sal! Incearca la Tapiterii Auto Brasov. Ei fac tot felul de retapitari mai complexe. Poate se baga si la casti. I-am gasit cand cautam pt.retapitarea seii.
  13. Sal. Scuze de intarziere. Reporneste singur, fara sa-i fac nimic. Se opreste doar pentru 2-3 secunde
  14. Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate. Poate oprirea motorului la accelerari bruste are alta cauza. Fi se aprinde deoarece mi se opreste motorul si se stinge cand reporneste.E ca si cum bag cheia in contact si pun contactul pe On. Mi-ai dat idei. Acu am de mesterit.⚙ Multumesc
×
×
  • Create New...